medlem-90636 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hihi. Geisha åpner alltid øynene selv om hun sover hvis hun hører at hun skal bli tatt bilde av. Litt spesi ansiktsutrykk ja:D Nykommeren sjarmerer alle på sin vei. Halen er ustoppelig, og hun er uredd og supersosial. Hilste på en labrador i parken i dag uten å være redd i det heletatt (jeg holdt henne på fanget) Buret er satt opp i stua . Der er det plass til en stor bordercollie i, og vi har teppe og kos i ene enden og avis i andre. Hun elsker mat, så alle måltider inntas i buret med åpen dør for at hun skal få positive assosiasjoner. Lekene ligger også i buret. Tisse gjør man med en gang man blir satt ned i gresset Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 D.A.P. (Dog Appeasing Pheromone) Stua mi hvor hunden er er veldig åpen og er høyt under taket. Vil den fungere som den skal da? Er verdt å prøve. Vel verdt et forsøk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 den eneste ballen Lita får plass til i munnen. Ett tovet garn-nøste Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fine bilder da. Jeg sier ikke at hunden skal avlives men at generelt med problemer med dyr så må det til. Sikkert ett større problem enn mushi har. Det går nok bra. Sikkert. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Gratulerer, tre poeng til deg Ikke sikkert det er deg det er noe galt med, kan jo være bikkja som har et problem. Mange hunder har faktisk problemer i hodet og i værste fall må avlives. Nabon min har en hannhund som er slik. Hyler for ingenting og skvetter inne. hjalp ikke å kastrere heller. Det var jo en oppløftende ting å si.. Jeg sa ikke at Mushi sin hadde problemer. Men at mange faktisk har det, og det ender med avliving. Jeg forholder meg til det hun har skrevet om hunden sin her, og kommer med svar deretter Tror heller ikke Mushi tolket det som om hunden hennes har syke problemer og må avlives asap ! Endret 7. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 D.A.P. (Dog Appeasing Pheromone) Stua mi hvor hunden er er veldig åpen og er høyt under taket. Vil den fungere som den skal da? Er verdt å prøve. som Granny sier er det verdt et forsøk. Du får også halsbpnd med hormonet. To artikler jeg syns du kan lese gjennom http://amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=670&art=1 http://amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=670&art=0 Sistnevnte foreslår også metoder som ikke er så dumme. Så lytt litt til de eldre og vise som Granny i ny og ne, og tilegne deg kunnskap så du kan sitte å trolle litt med de i ny og ne også Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 LinnC Gratulerer. Akkurat nå er jeg glad du ikke er min samboer, for jeg kan styre min begeistring for tisiing og bæsjing til alle døgnets tider og ikke minst tenner som nåler (og de har en evne til å få feste i nesa mi) Uansett er hun(d) herlig. Hva ble navnet? Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 D.A.P. (Dog Appeasing Pheromone) Stua mi hvor hunden er er veldig åpen og er høyt under taket. Vil den fungere som den skal da? Er verdt å prøve. som Granny sier er det verdt et forsøk. Du får også halsbpnd med hormonet. To artikler jeg syns du kan lese gjennom http://amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=670&art=1 http://amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=670&art=0 Sistnevnte foreslår også metoder som ikke er så dumme. Så lytt litt til de eldre og vise som Granny i ny og ne, og tilegne deg kunnskap så du kan sitte å trolle litt med de i ny og ne også Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 den eneste ballen Lita får plass til i munnen. Ett tovet garn-nøste Gratulerer med valpen L C . Så koselig at du valgte Lita, kjempefint at de går så fint sammen, det går så mye lettere da. : Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sier du lita, liita, lita med en trykk på ien ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Liker også navnet, men hva hvis hun blir større enn Geisha om noen måneder? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hehe, Hun er jo fortsatt lita ? he he. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liita med trykk på i'en ja. På den måten får navnet en litt glad klang, slik at valpen sin hale går som en propell når jeg sier det. Omtrent slik som Mie , som jeg ikke kunne velge pga chi'en til min gamle klassevenninne heter det. Lita kommer aldri til å bli så stor som Geisha. Hun er den minste dvergpinshervalpen jeg noengang har sett. I natt måtte vi bare ut 2 ganger. Lita biter ikke slik mange valper gjør. Jeg fikk merke forskjellen på når hun legger tennene over tommelen min og når hun gnager på gnagepinne på flyplassen.Fikk handa mellom og AU!! Det andre er mer sånn kosebiting. Null trykk i det heletatt. Jeg er veldig fornøyd med navnevalget. Sambo liker det ikke helt enda men han venner seg nok til det:) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lurer på hva jeg skal kalle dyret jeg skal skaffe en dag?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 En bulle med navnet Anne Berit x). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lita er ikke stort høyere enn gulvlistene våre :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hehe, utrolig liita ja! :!: Ser liksom for meg henne sammen med kattene her jeg... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skal straks melde Diesel på sin første utstilling som Junior. Sunndalsøra 27/4 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Lita er ikke stort høyere enn gulvlistene våre :!: http://photos-o.ak.facebook.com/photos-ak-..._990494_544.jpg Så søt Edit av mod: Vennligst ikke quote bilder. Endret 8. mars 2008 av darkness| Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er du ikke redd for å trø ho ihjel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå