Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alt det hvite på valpene er hår da..de fikk mizenagrøt i tillegg siden mora hadde litt mye å stri med med 11 sultne valper så de er ganske dekket med grøt!:p men åååååh så søøøte! ;D Tro det var vanskelig for meg å skulle velge en av de nydelige nøstene!

Lenke til kommentar
Ikke alt det hvite på valpene er hår da..de fikk mizenagrøt i tillegg siden mora hadde litt mye å stri med med 11 sultne valper så de er ganske dekket med grøt!:p men åååååh så søøøte! ;D Tro det var vanskelig for meg å skulle velge en av de nydelige nøstene!

Hehehe var sikkert ikke bare bare for Gucci nei :p Kan tenke meg det er vanskelig å velge bland 11 supersøte små valper. Siden Zita var en av de som ble omplassert så slapp vi jo å velge mellom flere på en gang. Men falt pladask ved første blikk :D

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha en miks av bullmastiff, russisk minerydder og et snev av Boliviansk peppersnuser! (eventuelt Burmesisk halvnaken ullteppe)

Det merkelige er at jeg ikke finner rasen *ler*

Holder meg til brumlebassen Oswald Bulldog tror jeg!

Lenke til kommentar

Veldig fint på Border Collie eller Aussie =) Har ikke hatt forskjellige øyne på de vi har hatt eller har nå (det kunne ha blitt, hadde vi valgt hann hund i stedet for tispe), men har bekjentskap som har en BC med et blått øye. Er jo søtt da!

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hjemme alene-trening? Får det faen ikke til. Hun uler og hyler og blir dårlig i magen bare jeg skal en kjapp tur på butikken. Funker ikke i bil heller. Blir gal!

Endret av mushi
Lenke til kommentar

begynne med 1/2 minutt

så 1 minutt

så 2

så 3... osv?

Evt 5 min om gangen, men jeg vet ikke om du overdriver angsten hardt, eller om den er faktisk. Når hun blir mer vant kan du jo kjøpe en sånn "godbitball" som du har mat i, så holder hun seg opptatt mens du er ute.

Lenke til kommentar

Dette har jeg gjort lenge, men jeg kommer ikke over 2 minutter-grensa. Henter jeg posten er hun helt fra seg når jeg kommer inn igjen.

Jeg kan sitte nede og lesa avisa i en time mens hun er oppe, men så fort jeg går ut får hun panikk. Hun reagerer ikke på selve døra som går opp og igjen (slipper ut katter i hytt og pine), men det at hun ikke hører meg. Har prøvd radio også, det funket ikke.

Er helt oppgitt :( Forrige bikkja klarte å være alene hjemme når jeg fikk han, så har aldri trent på dette før.

Lenke til kommentar

Gratulerer, tre poeng til deg :p

Ikke sikkert det er deg det er noe galt med, kan jo være bikkja som har et problem. Mange hunder har faktisk problemer i hodet og i værste fall må avlives.

Nabon min har en hannhund som er slik. Hyler for ingenting og skvetter inne. hjalp ikke å kastrere heller.

Lenke til kommentar

Hun er neppe sjuk i hue. Kinesere er ikke akkurat kjent for å like å være alene hjemme, men det skal fint gå ann å trene dem opp til rundt 4 timer. Mer enn det kan være ett problem om de ikke har en hundekompis.

Prøver så godt jeg kan når vi er hjemme sammen med at hun ikke får ligge oppå meg/inntil meg eller klenge så hun skal klare å være litt mer selvstendig. Det har fungert bra, siden jeg kan være lenge nede nå, men jeg klarer ikke få "overført" det til det at hun skal være helt alene. Hun ser dessverre ingen selvskap i kattene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...