Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for linken :)

Så dette med jakthund, blir nok ikke mye jakt på den, men kan f.eks. Kasting av ball og pinne være stimulerende for en slik hund (står sikkert der inne, men spør nå jeg :p)

Husk at det blir lite WoW, data og xbox på deg med valp i huset.

Lenke til kommentar

Møtet mellom de to hundene kunne ikke gått bedre :)

Barnet skal hete Lita :love: Nettopp fordi hun er så fantastisk lita. Halsbåndet jeg hadde kjøpt (minste man får tak i ) var 3 cm for stor på innerste hakket :ohmy:

Flyturene gikk kjempebra . Hun hilste på masse folk på flyplassen, og alle flyvertinnene nussa på henne fra stockholm til oslo. Jeg er sliten . sto opp 5 og har vært råstressa med å finne gates og slik i hele dag. Fikk problemer i sverige og blablabla... Men jeg kom da hjem til slutt :)

EDIT: På hele flyturen fra oslo til kristiansund lå hun og sov i buret sitt og var kjempeflink. Og hun har både pimmelimm og pommelomm ute i dag, til tross for at det blåser alt for sterkt for at en liten knott skal trives ute.

post-90636-1204830327_thumb.jpg

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Takk for linken :)

Så dette med jakthund, blir nok ikke mye jakt på den, men kan f.eks. Kasting av ball og pinne være stimulerende for en slik hund (står sikkert der inne, men spør nå jeg :p)

Husk at det blir lite WoW, data og xbox på deg med valp i huset.

Vet ikke hvordan det det var ment, men er fullt klar over at data og andre ting blir det mindre av, men hva gjør det når den tiden blir brukt sammen med menneskets beste venn istedenfor? :)

Edit: Leif og mister orddeling var på besøk.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...