.Lagrange. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Halleluja så lett antennelige hundefolket er! men men, alle grupper har jo sine svakheter. Litt tynn betyr jo ikke utmagret og på tur til sultedøden, betyr bare at jeg syntes ribbeina var (litt) over normalen synlig. Endret 5. mars 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, ribbeina er over normalen synlig, men hva gjør vel det når normalen er overvekt? Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ok her er noen bilder av jenta mi Her er hun korthåret siden vi pleier å klippe ned pelsen om sommeren Langhåret versjon: På dette bildet var hun ca 9 måneder Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Atanatar: Ser fra tidligiere innlegg at tispa di er av akkurat samme blandingen. Hun er vel ikke tilfeldigvis født 2. juni 2005? De må de jo være søsken, siden det fins vel neppe flere kull i Trondheim av akkurat den blandingen Kan forresten tydelig se at det er grand danois i henne og Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Aaaw, dere må jo ikke klippe henne. Hun var jo supersøt med lang pels! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, ribbeina er over normalen synlig, men hva gjør vel det når normalen er overvekt? vits? Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hehe jo hun er litt søtere med lang pels Men hun har så tett pels, så vi klipper henne så hun slipper å ha all den varme pelsen på sommeren. Men det vokser jo veldig fort ut igjen da Får snart speilreflekskamera så da blir det vel tatt en del nye bilder Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har sydd dekken til Ponni Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Så søtt dekken! Anette: syns hunden var søtest kortklipt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Stilig, mushi. Det så godt og varmt ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Takk begge to Kosta 40 kroner å lage, i motsettning til 500 kr hvis jeg hadde kjøpt i butikk. Tok "litt" lang tid å lage det da. Holdt på i nesten 7 timer Sånn går det når man hverken han mal eller symaskin. Lager seng til henne nå. Hun løper rundt og ødelegger all stuffinga, drar det utover hele stua Endret 5. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror jeg må på dyrebutikken og kjøpe en liten genser til valpen min i dag. Så kaldt som det er her for tiden kommer hun til å være en liten skjelvende klump... Heck, jeg sitter jo fullt påkledd på jobb med gåsehud og isfingre Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 vits? Jada, det var en vits med et snev av alvor. På mange korthårede raser skal man kunne se ribbeina. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Anette: for en ufattelig søt hund! Men jeg likte henne også best korthåret. For noen søte ører liksom! Og Mushi: Silig dekken. Flink du er Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Kult dekken mushi, tar du på deg oppdrag??? hehe. En som skulle hatt til påsketuren, hvis den blir noe av i det hele tatt. edit: jeg kan vel egentlig sy selv. Er ganske handy på det meste. Endret 5. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg prøvde å sy dekken til Atlas. Aldri sett hunden min gå inn for å ødelegge noe før det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Han var sikkert ikke fornøyd med fargevalget da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men den sto jo så fint til øynene hans! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Åh, skulle ønske jeg slapp å jobbe. da skulle jeg kost meg med hundene hver dag, og mens de sov kunne jeg strikket gensre, sydd hundedekken og laget masse god mat til typen. Så fornøyd de hadde blitt alle sammen da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du rekker vel fint å gjøre det der selv om du jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå