LuciferLynx Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da er Bridie sin nye seng ferdig! Og 5 min etter den ble satt på gulvet, så sov bikkja oppi den Nå er jeg fornøyd!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 En kjekkas som ba meg skrive dette: Marit, lag en til meg og !!!!! -Diesel. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Joda, det går veldig greit med flere hunder, men det bør være en viss aldersforskjell for å unngå kamp om rangen. Hadde en nakenhund og en italiener (tisper) for en tid tilbake, og de kunne tilslutt ikke være i samme rom. De sloss så blodet rant! Det var bare et år imellom dem, og den yngste var veldig ranghøy. Cotonene mine er det nesten to års forskell på hos tispene, så det bør gå bra, dessuten er den eldste veldig sjef! Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Joda, det går veldig greit med flere hunder, men det bør være en viss aldersforskjell for å unngå kamp om rangen. Hadde en nakenhund og en italiener (tisper) for en tid tilbake, og de kunne tilslutt ikke være i samme rom. De sloss så blodet rant! Det var bare et år imellom dem, og den yngste var veldig ranghøy. Cotonene mine er det nesten to års forskell på hos tispene, så det bør gå bra, dessuten er den eldste veldig sjef! Ja det er også noe å tenke på! En annen ting er også at når man har flere hunder så MÅ man ta med seg en og en ut ganske ofte - ihvertfall når de er valper, og det kan også være vanskelig å gjennomføre hvis man har to relativt unge hunder som kanskje enda ikke har lært å være alene hjemme. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) En annen fordel med å ha flere hunder: mine leker sammen en masse når de er ute i hagen, dette er fantastisk trim. Det er helt utrolig hvor mye muskler de får! Du skal gå temmelig lange turer for å få samme effekt. Endret 4. mars 2008 av elelmar Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er veldig glad for at jeg har ventet såppas lenge med å skaffe meg en hund nummer 2 . Geisha er 2 år og 9 måneder gammel nå (fyller 3 år 10. juni) Jeg har alltid vært sikker på at jeg ville vente til hund nummer 1 var over 2,5 år gammel for å unngå problemer med rang. Skulle jeg skaffet meg en valp mens Geisha var yngre, hadde det vært utrolig kjipt om det ikke fungerte og en av hundene måtte omplasseres.. Det er nok både fordeler og ulemper med å ha 2 hunder. Jeg ser nå frem mot en svært "vanskelig" tid i forhold til slik vi har hatt det før. Valpen skal ut og tisse 1 gang i timen, og midt på natta. I snø og kulde , regn og storm. Valpen skal trenes og sosialiseres alene , og den skal vennes til å være alene hjemme mens jeg er på jobb. Men sakte men sikkert blir også valpen voksen, og vi ser ingen grunn til at den ikke skal bli like grei å ha med å gjøre som det Geisha er nå . Når jeg tenker på hvor utrolig mye glede Geisha gir oss (det går ikke en dag uten at vi ler oss skakk flere ganger av noe hun gjør), så håper jeg at valpen vil bringe like mye glede til både oss og Geisha. Marerittet hadde jo vært om Geisha hatet valpen, og de ikke gikk sammen... Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da er Bridie sin nye seng ferdig! Og 5 min etter den ble satt på gulvet, så sov bikkja oppi den Nå er jeg fornøyd!! Det var en kjempefin seng Hva slags stoff er det du har brukt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mpf. Jeg vil ha valp og, jo! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kjøpt meg en Tosa Inu valp Henter den i neste uke. Og han skal hete Bengt Nydelig er han Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ufattelig skjønn hund, Dahle. Trodde du skulle ha deg kinesisk nakenhund nå, jeg? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje den kommer som en nr 3 ? CC er helt sheriff, men er redd den blir litt for liten for Kåre når det skal lekes. Bedre og ha to bulldozere da .) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Grattis Øivind, så utrolig artig! Vi gleder oss til å se masse bilder fremover! Du har nok rett i at det er kjekkest for Kåre å få en litt større lekekompis enn CC! Hadde ikke du dame som hadde Chi forresten? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tosa Inu er ulovlig å holde i Norge. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, whats the point å holde en ulovlig rase, når du risikerer at den blir avlivet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tosa Inu er ulovlig å holde i Norge. He? link Tosa Inu er ulovlig å holde i Norge. He? link Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Her. Fant det tilfeldigvis når jeg søkte etter bilder av rasen. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) *for seint ute* Endret 4. mars 2008 av bjaraas Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Kamphunder Edit: I r slo Endret 4. mars 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ja, whats the point å holde en ulovlig rase, når du risikerer at den blir avlivet? Akkurat det samme skulle jeg til å spørre om også? Ærlig talt? Hva er vitsen? http://www.politi.no/portal/page?_pageid=3...&orgUnitId= Endret 4. mars 2008 av granny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå