ugotabanana Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Her er min hund: *Beklager 3 dobbel post* Endret 19. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 *Stikke av med hunden til brutti* Jeg har lyst på daaachs!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 En hund skal være hund og ikke marsvin eller katt Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dachser er knalltøffe Dahle, ekke mye en liten kylling selvom de kanskje ikke ser sånn ut Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dachser er knalltøffe Dahle, ekke mye en liten kylling selvom de kanskje ikke ser sånn ut 6446203[/snapback] Vet det .) Digger dachsen. Par kompiser av meg bruker de (jegere). For du har nerver av stål når du er hi-hund i kamp med grevling .) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 dachser stopper ikke på grevlinger de går løs på hjort og elg også. sett amatør film av 1 danchs som jager vekk bjørn Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tok noen bilder i går når vi grilla! Måtte binde han til et tre når vi skulle spise, dakars Vanskelig å ta bilder av han, når han ikke klarer å stå i ro. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 har en soft coated whiten terrier på 8 år allt den gjør er å slappe av Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 dachser stopper ikke på grevlinger de går løs på hjort og elg også. sett amatør film av 1 danchs som jager vekk bjørn 6446286[/snapback] o'rly? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hihi skjønne beist! Her er noen nye bilder av gutten. Har ikke tatt skikkelige bilder av han på lenge nå egentlig. På det siste bildet er han tydeligvis misfornøyd fordi han ikke får være med på fisketur. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fy f så fin han er snowdog gi meg litt data om han da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Data? Hmm. Høyde: forsatt ca 53cm Edit: Etter å ha målt skikkelig viste det seg at han er 55cm!! Vekt: Ukjent men ligger rundt 30+- Alder: snart 3år Gemytt: Supert! Veldig glad i folk og barn og er ganske så perfekt. Han er også imponerende billig i drift. Han er ganske aktiv og bruke en del energi daglig nesten og han spiser mindre enn tispen til kompisen som veier mindre enn han. 20kg for holder nesten i 2mnd. Han dritter nesten ikke heller. yup. Edit: Mauro: Kor gammel er vofsen blitt nå da? Utrolig skjønn er han ihvertfall. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mauro: Kor gammel er vofsen blitt nå da? Utrolig skjønn er han ihvertfall. 6454645[/snapback] Han er 9 måneder cirka. Liten tanks vil jeg nå si. Så just en flått på Enzo. Tok en pinsett å dro den av, men tror det sitter igjen ett bein eller noe. Er noe svart der jeg ikke får tak på. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så just en flått på Enzo. Tok en pinsett å dro den av, men tror det sitter igjen ett bein eller noe. Er noe svart der jeg ikke får tak på. Hva burde jeg gjøre? 6459048[/snapback] Flått skal vel alltid "snurres" for å få skikkelig av med f.eks en flått-fjerner. Du bør nesten prøve å få ut resten, ellers kan det bli infeksjon, prøv å få den ut litt sidelengs siden flått ikke fester seg "rett" og om du ikke får det til så få en dyrlege til å gjøre det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så just en flått på Enzo. Tok en pinsett å dro den av, men tror det sitter igjen ett bein eller noe. Er noe svart der jeg ikke får tak på. Hva burde jeg gjøre? 6459048[/snapback] Neste gang kan du ta en klump myk margarin og gni inn i pelsen rundt der flåtten har satt seg. La det sitte litt før du tar pinsetten og drar ut flotten, som nå ikke klarer å holde seg fast lengre. Da skal den gli ganske lett ut uansett om du vrir den til høyre, venstre eller rett ut. Man kan vel også bruke f.eks vodka. Hell litt på pelsen der flotten sitter og vent til flotten blir god og full. Jeg bruker ikke denne metoden fordi jeg er redd for at det skal svi i pelsen eller noe, men den funker like godt som smørmetoden Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så just en flått på Enzo. Tok en pinsett å dro den av, men tror det sitter igjen ett bein eller noe. Er noe svart der jeg ikke får tak på. Hva burde jeg gjøre? 6459048[/snapback] Neste gang kan du ta en klump myk margarin og gni inn i pelsen rundt der flåtten har satt seg. La det sitte litt før du tar pinsetten og drar ut flotten, som nå ikke klarer å holde seg fast lengre. Da skal den gli ganske lett ut uansett om du vrir den til høyre, venstre eller rett ut. Man kan vel også bruke f.eks vodka. Hell litt på pelsen der flotten sitter og vent til flotten blir god og full. Jeg bruker ikke denne metoden fordi jeg er redd for at det skal svi i pelsen eller noe, men den funker like godt som smørmetoden 6459250[/snapback] Ok, takk, men nå sitter det noe igjen. Er det bare å gå til dyrlegen da ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ok, takk, men nå sitter det noe igjen. Er det bare å gå til dyrlegen da ? 6461461[/snapback] Følg med det bare for å se om det ikke er infisert eller noe. Det er ikke nødvendig å gå til dyrlegen selv om det sitter noe igjen, det vil forsvinne av seg selv etter en stund (støtes ut av kroppen) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Dere skulle sett den flotten hunden til robB hadde da vi var på fjelltur, fy flate Den var helt enorm! Noen som vet om en fin hund, slik ikke for stor men ikke liten hund? Jeg kunne tenkt meg hund, men vet ikke om noen raser omtrent. Jeg liker de som er myke og har pels som en schefer omtrent, men ikke størrelsen på den da. Endret 9. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Fint bilde, Ø.D. Skal på en ukes båtferie nå, så blir vel kanskje noen båtbilder av bikkja når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå