Turtlis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 granny, jeg laster opp via facebook eller imageshack(velger da str selv). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 ja, chi'en blir liksom VEL liten! Hvor mye veier Geisha egentlig? Og hvor mye SKAL en chi veie? *tenke på mine søte små pusekatter på 5 og 5,5 kg... Og schnappi som veide 5,8* Geisha veier 4,7 kg, og ja.. katter flest er større enn henne. . Valpen jeg henter på torsdag veier nok ikke stort mer enn 1,2 kg . Gleder meg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trodde annonsen på dvergpinscher ble fjernet fra finn jeg? Sitter å ser på den nå.Så lenge hjalp den klagen. Var ikke værre enn å lage en ny. Dumt.. "Hei og takk for tilbakemeldingen! Annonsen er tatt av nettet og annonsør er informert" Det tar litt lengre tid å få fjernet annonser i helgene. Meldte fra fredag, og fikk den fjernet i dag Kommer til å fortsette helt til annonsøren gir opp å annonsere Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 granny: Bildet ditt er langt fra lite, om du trykker på det Da kommer det opp i full størrelse. Er for at ikke skinnet til forumet skal sprenges sånn at folk må scrolle når de leser nedover! Hei og takk. Jeg vet det - men da må det klikkes på.. synes det er så mye finere når bildene er litt større på selve forumet jeg, slik som mange har det her. Så det var egentlig det jeg lurte på hvordan man får til. Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 granny, jeg laster opp via facebook eller imageshack(velger da str selv). Mulig jeg er litt dum nå, men hvordan gjør du det da? Jeg forstår jo at jeg på forhånd må sette strørrelsen på bilde, men hvordan får du lagt det ut hvis du ikke bruker den filnedlastningen som er her på forumet? Inn med te-skjeer takk-husk jeg er en gammel dame som elsker å lære noe nytt.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg laster opp bilder på photobucket eller facebook først, og så får jeg tak i linken Deretter trykker jeg på "sett inn bilde" når jeg skriver innlegg her (Knapp nr 2 til høyre for smileyknappen) Det kommer opp en boks hvor du kan lime inn linken til bildet. Lim inn, trykk "ok" , og vips Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Denne er litt gammel, men tror den fortsatt kan fungere.. eneste som er forskjellen er at Photobucket har endret litt layout på sidene sine, men det bør du klare å finne ut av. Link. Du kan også sette på passord, sånn at ingen kan gå inn i albumene dine og kikke uten at du gir dem tilgang. Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk jenter Har ikke sett den "sett inn bilde" jeg.... måtte prøve å se om det gikk fra hjemmesiden min Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nå har jeg meldt på Millie til VERDENSUTSTILLINGEN i Stockholm i sommer! Det tror jeg blir litt av en begivenhet. Har egentlig bare meldt på fordi jeg har lyst til å oppleve et så stort arrangement, og det er jo ikke så himmla langt til Stockholm da. Gleder meg masse.... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så kult! Vi tenkt å melde oss på. Men skal se hvilken kritikk Diesel får på utstilling først (første Junior i April), og da er vel fristen gått ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenge siden jeg har slengt ut noen bilder av Ylva nå. Hun er blitt over 9mnd og er ei sånn passe stor jente nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bikkja er snart fire mnd. Tiden har gått fort. Nå ligger hun å sover etter å ha slitt seg ut på valpekurs. Oppdretter ringte ista og sa de hatte fått ett nytt kull. To små, nydelige jenter, en puff og en naken. Hadde så lyst til å si ja, men jeg klarte å styre meg Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så kult!Vi tenkt å melde oss på. Men skal se hvilken kritikk Diesel får på utstilling først (første Junior i April), og da er vel fristen gått ut Fristen for påmelding er 21. april, men da er prisen 720,- s.kr. Før du kan melde på må du sende inn en kopi av stamtavla, helst en uke før, til SKK. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Regner med vi står over. Jeg kommer til å få farrang og angstanfall!! hehe. Ikke at jeg er plaget med noe, men jeg fikk prestasjonsangst i BIG ringen her i høst Mushi: Tror du gjorde et bra valg. To valper kan bli veldig mye. Venninna mi ga fra seg den ene valpen sin her om dagen. Og det er en liten blanding. Du bør få av hunden din uvaner før du får en til. Som f.eks bjeffing/usikkerhet mot andre hunder. Det smitter fort over på den yngste. De sier to år er en bra alder når det kommer en ny i hus (men det varierer fra rase til rase, og hvordan hunden er). Jeg skulle egentlig ha meg en til i desember, men slo heldigvis fra meg den tanken. Endret 3. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er heldigvis ikke så dum at jeg ville ha sagt ja, men det er veeeldig fristende Orker ikke to valper nei, selv om de er små. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når jeg endelig får større leilighet om noen og førti år skal jeg ha en hund til. Stakkars Ylva sover alt for mye, og trenger noen å leke med. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er heldigvis ikke så dum at jeg ville ha sagt ja, men det er veeeldig fristende Orker ikke to valper nei, selv om de er små. fristende ja!! Jeg gikk i to uker å KUN tenkte på å ha to hunder i hus. Kom veldig brått på, så jeg slo av meg tanken. Vi får heller se an til høsten når Diesel er 1.5 år Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det går veldig greit å ha flere hunder, men det man må tenke på er at det er kjempedumt på ha de like gamle, for plutselig sitter men der med to "gamle" hunder samtidig og det er litt kjedelig hvis man ønsker å bruke de til noe mer en "bare" kos. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nja.. Jeg tar ting som de kommer. Når jeg skal ha meg hund tenker jeg ikke ti år fram i tid "jeg kommer til å få to gamle hunder som ikke orker noe, derfor må jeg kjøpe meg en om fem år, slik at diesel er ti og xx fem" . Belgerene er også like spreke syv år gammel, som to Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nja.. Jeg tar ting som de kommer.Når jeg skal ha meg hund tenker jeg ikke ti år fram i tid "jeg kommer til å få to gamle hunder som ikke orker noe, derfor må jeg kjøpe meg en om fem år, slik at diesel er ti og xx fem" . Belgerene er også like spreke syv år gammel, som to Joda.. syv er ingen alder... men 12 er.... Sier det litt av erfaring, da vi har hatt to-tre hunder i mange år nå... og jeg er rimelig aktiv med de, og da er det litt kjedelig med bare "pensjonister" altså.. og jeg kunne aldri tenke meg å kvitte meg med en frisk hund bare for å få meg en ny. Når det er sagt er det jo ingen garanti uansett da.. opplevde jo å miste en hund som bare ble to år, så det kan jo også skje. Endret 3. mars 2008 av granny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå