Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Se så fine tenner jeg har: Ganske dårlig, men lell, bra bilde. haha. Sånn ligger han når typen har dratt på jobb. Gjerne oppå meg. Søtingen min Endret 29. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Han liker å ligge så leppa blir dratt opp eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjorde dyret mitt da han var yngre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Han liker å ligge så leppa blir dratt opp eller? Hehe det og Smiler hele tiden.. Tenkte meg på hvordan han ligger da. Du ser såvidt meg der.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Haha, våkner jo rett inn i tanngarden på dyret :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg får ikke sove når Atlas ligger sånn, jeg. Det er noe med pusten hans (han har ikke dårlig ånde, en gang) som gjør at jeg må ha en del space mellom meg og munnen hans for å få sove. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg får ikke sove når Atlas ligger sånn, jeg. Det er noe med pusten hans (han har ikke dårlig ånde, en gang) som gjør at jeg må ha en del space mellom meg og munnen hans for å få sove. Jeg snur ryggen til, så får han puste den veien han vil Heldigvis har han ikke dårlig ånde. Frisk eller fæl pust, ingen puster på meg når jeg sover!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Samme her, med unntak av moder jord. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg og ponni skal på tur med en minigris idag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan gikk det med minigrisen? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Minigrisen spiste ponni RIP! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 NEI GJORDE DEN????????? joa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil ha minigris. En liten svart en. Når den er baby kan den være veskegrisen min, så skal jeg starte ny trend. xD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den var kjempesøt ^^ Ponni var veldig sint på den den første halvtimen, men etter det gikk det bra Den grynta og nøffa masse Hun som eide den sa at det absolutt ikke var som å ha en hund, selv om mange sier det. Den sover 20 timer i døgner, lager masse lyder og gjør alt for en matbit (og ingenting uten )Også sikler den. Var en liten gris på 17 kg. Skal komme tilbake i påska, da skal vi gå tur og ta bilder. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres nøyaktig ut som en hund... Og meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kjekkasen min. Hoho, se det stramme båndet da. Kattepuser i sikte, og han hadde veldig lyst til å leke med de.. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bridie mener jeg MÅ sy seng til henne også, for kattene sine er litt for liten.. Hu prøver å ligge der hele tiden, men faller ut etterhvert :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha. søtt. Du får nok sy en til henne også Lenke til kommentar
granny Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Tessa og Fanny: "Harabikkjer er godt egnet som hodepute" :!: Hvordan får dere til å legge ut "større" bilder? Jeg laster bare opp her og da blir de så små... Endret 2. mars 2008 av granny Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 granny: Bildet ditt er langt fra lite, om du trykker på det Da kommer det opp i full størrelse. Er for at ikke skinnet til forumet skal sprenges sånn at folk må scrolle når de leser nedover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå