Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vi hadde det kjempegøy på hundetreff. Det var minst 10 chi, 1 nydelig tollervalp, 5 tibetansk spaniel, en chinese crested powderpuff og 1 bearded collie i tillegg til Geisha. Veldig artig med så mange små på ett sted. Vi trente på å gå i ring, stå på bord, og lot hundene ha sosial omgang. Ikke schæferklubben nei , der setter vi ikke våre føtter. Om det er en klubb i så måte vet jeg ikke, men det er i alle fall en stor gjeng med hundefolk som møtes 2 ganger i uken sammen med hundene Litt surt vær i dag da, men artig lell Chi bestanden har blitt ekstrem her i byen det siste året! Hvor møtes dere? Det er vel ikke v frei rådhus? Jeg skulle egentlig joine gjengen der, men det har ikke blitt noe av. Hva har du imot Schaferhundklubben? Var med på dressurkus der i høst, fyren var flink han(NM i lydighet?), men selve kurset derimot Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror Atlas har fått øyebetennelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ikke så veldig mye. Den er bare begynnende i så fall. Men han har fått litt grønngulaktig øyegugge i dag. Han har sikkert fått poten til Amigo på øyet under lek i går. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det kan bare være et lite rusk som irriterer. Du får skylle med litt vann, vaske rundt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Skylt med øyeskyll allerede, lar det gå over natten før jeg får totalpanikk, men.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Chi bestanden har blitt ekstrem her i byen det siste året!Hvor møtes dere? Det er vel ikke v frei rådhus? Jeg skulle egentlig joine gjengen der, men det har ikke blitt noe av. Hva har du imot Schaferhundklubben? Var med på dressurkus der i høst, fyren var flink han(NM i lydighet?), men selve kurset derimot Handler vel ikke å ha noe imot de, men at deres opplegg ikke passer for meg og min hund. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 A propos ingenting: noen som vet en smart måte å få lukten av fiskeolje ut av alle klærne mine? Har vasket alt tre ganger uten effekt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Prøvd å skrubbe med Zalo el noe? Det fjerner jo det meste. Men lukten derimot :!: - Diesel prøver å se veldig alvorlig ut. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 er det vanlig på rasen at skallen og nesa omtrent går i ett? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vanlig og vanlig. Mange som har det ja. Men det er ikke diskvalifiserende feil. Random Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har aldri sett det på kloss før. Men det er vel kanskje derfor det kan se ut som de har litt lang snute Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Cody er helt vill etter en reklame på tv! Det er den med en bassethound. Han står på to hele tiden og bjeffer. Ganske pussig, ingen av de andre reagerer. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Når vi snakker om tv og reklame. Jeg HATER reklamer med ringeklokkelyd i ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Cody er helt vill etter en reklame på tv! Det er den med en bassethound. Han står på to hele tiden og bjeffer. Ganske pussig, ingen av de andre reagerer. den rappende hunden? Hunden min reagerer på en spes reklame med plystring. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Cody er helt vill etter en reklame på tv! Det er den med en bassethound. Han står på to hele tiden og bjeffer. Ganske pussig, ingen av de andre reagerer. den rappende hunden? Hunden min reagerer på en spes reklame med plystring. Yess! Hver gang den reklamen kommer! :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) A propos ingenting: noen som vet en smart måte å få lukten av fiskeolje ut av alle klærne mine? Har vasket alt tre ganger uten effekt. Eddik fixer det meste. Gjør det ikke det fixer sitron alt. EDIT: Ponni og jeg fikk masse skryt på valpekurs idag! Hun var kjempeflink. Skjønner derimot ikke hvorfor hun bare bjeffer mer og mer på andre hunder. Hun har bodd med flere valper og voksne hos oppdretter og jeg har vært flink til å sosialisere henne, men allikevel bjeffer og knurrer hun på alt. *sukk* Biter etter dem og er skikkelig sint/redd. T.o.m. de små! Endret 28. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Som jeg skrev til deg tidligere i tråden. Hun er trolig usikker på seg selv/andre hunder, ikke sint. Det kommer seg når hun blir litt større.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) I hodet eller i kropp? Hun bjeffer på alt uansett størrelse. De alle hudene på valpekurset er bittelitt større enn henne, og noen mindre. Trodde hun hadde blitt bedre etter ett par ganger på der, siden det virket veldig sånn, men de to siste dagene har hu bjeffa på absolutt alt! Katta, trailere, unger, biler, sykler, blader, naboen og alt har gått bra før. Kan det være spøkelsesalder? Hun er nesten fire mnd, trodde ikke det kom før rundt seks. Endret 28. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå