Noldus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 artig , Denne jenta er oppkalt etter Rolling Stones ... Lady Jane Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mona hadde vannskrekk før, men de to siste åra har hun svømt I fjor sommer gikk hun også frivillig og løp rundt i vannet så det plasket skikkelig! Hihi det er det eg satser på i år. Ifjor ville eg ikke "presse" han til det men nå som han er 4år håper eg han finner ut at det er greit å svømme. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 artig , Denne jenta er oppkalt etter Rolling Stones ... Lady Jane Bruker du henne til jakt ? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vi driver litt med jakt, men mest trening. Vi er så heldige å ha innegjerdet treningsområdet som vi kan bruke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Amigo (hvit boxertispe) og Atlas var ute og lekte i halvannen time Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha ja jeg ser det på pelsen til Atlas (kanskje det er litt pga regnværet ) Bra det ikke bare er min som blir fullslagget rundt nakken. Vi driver litt med jakt, men mest trening. Vi er så heldige å ha innegjerdet treningsområdet som vi kan bruke. Så heldig dere er som har treningsomr. ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gjørme og regn og to hunder (hvorav en er valp) leker viltert. Joda. Man skulle tro det gikk verst utover den hvite, men det var den langhårede som fikk smake. Badetid snart. :\ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 :!: jeg kjenner til den !! *føler med deg*. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Din har i hvert fall noenlunde mørk pels! xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg er ganske heldig der Spylet av han på fotene/magen her om dagen. SVART vann Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg er ganske heldig der Spylet av han på fotene/magen her om dagen. SVART vann Han farger sikkert håret bak ryggen din! xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Forundrer meg ikke. Han har vært så rampete i det siste. Sikker på at han skjuler noe. Det neste blir vel alkohol. Han drakk litt i jula (han drakk faktisk opp drinken jeg hadde laget meg når jeg snudde ryggen til). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Uff. De blir bare yngre og yngre, gjør de ikke? :!: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vi driver litt med jakt, men mest trening. Vi er så heldige å ha innegjerdet treningsområdet som vi kan bruke. Så heldig dere er som har treningsomr. ! Det er veldig greit med tanke på båndtvangen. Pluss man får det sosiale med samlinger en gang i uken. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Her er det dårlig med treningsmuligheter. Kjedelig. Særlig for meg som ha en hund som liker å bruke kroppen sin. Vi skal være med på noen treninger med nbfk avd møre og romsdal da Da jeg hadde hund for noen år siden var vi med på agility. Men nå er brukshundklubben lagt ned, og det er kun Schaferhundklubben igjen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gud så mye som skjer her når man er litt borte... Har hatt en berner sennen på besøk noen dager og jeg FATTER IKKE hvordan folk kan velge seg hunder som er langhåra? Disse menneskene må jo være direkte ureinslige. Berner Sennen tispa dro med seg møkk, selv bare på en liten 5 minutters spasertur. Og HÅR!! Herregud. Måtte dusja 5 ganger om dagen jo! Blir nesten litt småkvalm når jeg tenker på de folkene som har langhåra hunder i seng og sofa. Og gudene vet hvor mye dritt det skjuler seg i en slik pels... Men noen mennesker er jo bare ureinslige, og det ser man jo ofte på slike hundeeiere også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Brannfakkelen kom, ja. Merker at du ikke helt klarer å poste innlegg uten dem, Dahle Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skjønner ikke at du kan ha ei bikkje som slagger og har inntrykt tryne. Saklig ikke sant ?? Smak og behag. Du er klar over at det er røytetid nå?? Nei eplefe, vi får skinne bikkjene våre så vi ikke plager dahle. Er med på den du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skjønner ikke at du kan ha ei bikkje som slagger og har inntrykt tryne.Saklig ikke sant ?? Smak og behag. Du er klar over at det er røytetid nå?? Nei eplefe, vi får skinne bikkjene våre så vi ikke plager dahle. Er med på den du? Bare å dra frem shampoo, balsam, varmtvann, balsamspray og sånn hundehårspray de bruker på utstillinger. Da røyter visstnok ikke bikkja når dommerene tar på den. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det hadde kanskje vært noe. En stk hund, stiv av hårspray :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå