medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hadde det bare vært så vel, men Zaroos har skrevet det feil en del ganger Mye søtere enn en dvergpincher disse. Endret 27. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har nok lagt merke til at de ser litt vel gule ut Trist at han trolig aldri blir stoppet fra å avle på blandinger.. dumme hundenorge! Ei i byen har hatt FEM kull på sine to hunder. yorkie/chihuahua/papillion. Selges for titusen. Dessverre er det slik det fungerer markedet bestemmer. Så lenge uvitende folk er villig til å betale mangfoldige tusen for blandingsvalper så vil slike folk fortsette. "Ei bikkje er vel ei bikkje??" Informasjon er nok veien å gå, men så lenge det er finn.no som er rådende når det gjelder hvor folk henvender seg for å kjøpe valp er jeg redd vi har lite å stille opp med. Så lenge VI også klikker inn og ser på valpene som finnes der er vi også med på å øke finn.no sin markedsandel da de kan vise til så og så mange treff på annonsene sine.. noe å tenke på dere?? Vi hadde et tilfelle med flat-kull også. De ble solgt noe billigere og dermed kjøpte folk. Jeg hadde en på kurs, og påpekte at jeg også hadde flat - viste fram min - og påpekte at det var direkte feil at hunden hennes hadde stort hvitt bles, hvite poter og hvit haletipp.... men hun hadde registreringsbevis på at det var en flat.. så da så... Stamtavlen viste forøvrig en meget sterk innavlsgrad.. der en hannhund var brukt både på datter og barnebarn (flere steder faktisk..) (kan nevnes at "oppdretter" også merksnodig nok hadde collie.... Klarte ikke å overbevise vedkommende om at hun burde klage til NKK siden hunden var langt fra rasetypisk, men hun var fornøyd med bikkja si og hadde jo fått den litt billigere så da så... Det som skremmer meg er at hun faktisk "lovlig" kan få registrert valper etter henne i NKK så lenge hun kan finne en hannhundeier som er "dum" nok til å la henne få bruke hannhunden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hadde det bare vært så vel, men Zaroos har skrevet det feil en del ganger Mye søtere enn en dvergpincher disse. Haha ja, og hva så? Skal vi diskutere at jeg har en skriveleif nå da? :!: Jeg sendte mail til fyren med dvergpincher :!:fikk svar at det var dvergpincher. Dvergpinscher finnes ikke i langhår, og det bør derfor være unødvendig å skrive at de er korthåret. Ja, det var jo derfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha ja, og hva så? Skal vi diskutere at jeg har en skriveleif nå da? :!: Undskyld, jeg glemte at det bare var du som fikk lov å bemerke at jeg skrev rasenavnet på din hund feil, og ikke omvendt ! Du kan få lov å skrive dværgpinnser om du så føler for det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må på forhånd be om unnskyldning for følgende uttalelse: Catfight! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må på forhånd be om unnskyldning for følgende uttalelse: Catfight! psss. Tåler man ikke å få kommentert sin egen skrivefeil på rasenavn får man i alle fall holde seg for god til å kommentere andres skrivefeil . Hvis ikke har man ingenting på et forum å gjøre Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 *popcorn og cola* Dette er grunnen til at jeg liker forum med litt takhøyde! Jeg elsker en skikkelig diskusjon, og er vel svært sjelden jeg syns det går for langt i noen forum... :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 :!: jeg dør... Det er vel ingen her som har sagt at jeg ble sur og fornærmet? Kanskje derfor det var en *lol* smiley over her. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I dag ble annonsen jeg nevnte tidligere fjernet ! Vi var en hel drøss med folk som protesterte. Utrolig artig at man får til ting bare man er mange nok! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så bra. Jeg sendte også inn klage på den annonsen. Men det stopper han dessverre ikke fra å annonsere andre plasser å selge valpene. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 så lenge vi kan holde slikt unna finn er jeg fornøyd. Finn er i mine øyne den største annons-siden i Norge Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå som sommeren nærmer seg..om et par mnd. Noen som har badehunder?? Diesel liker ikke vann, går kun uti når jeg skal ta meg en dukkert. Da står han gjerne å hyler en stund før han svømmer etter. Stakkars liten. Måtte bare la han være hjemme når vi skulle bade. I sommer var han jo bare en valp. Nå kan han vasse ti cm, men da er det stopp! Lurer på hvordan det blir til sommeren.. Tante sin hund derimot, omg! Hyver seg uti alt som er, om det så er tyve minus. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg håper at i år bestemmer seg for at svømming er gøyt. Han elsker å vasse og leke i vann men trekker seg med engang han mister fotfeste. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) -Legg vekk det kameraet a, kamerat! -Grofs! Endret 27. februar 2008 av bjaraas Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 fiin Møtte en slik hund i går faktisk gammel og grå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 NYDELIG!!! Er det dine begge to? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 nei, ingen av de er mine, men dette er min: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mona hadde vannskrekk før, men de to siste åra har hun svømt I fjor sommer gikk hun også frivillig og løp rundt i vannet så det plasket skikkelig! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noldus: Min andre hund ble 'oppkalt' etter en setter som var prikk lik din. Zenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå