smy Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 her bilder av søster min sin rottveiler valp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 her bilder av søster min sin rottveiler valp 6418173[/snapback] Aaaaaahhh :!: Så herlig, nå må jeg nesten ta nye bilder av min Rottis og få de lagt inn her iløpet av dagen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg og Geisha var på solastranda i går, det var råkos! For en liten hund blir små bølger store, og det hele var litt skummelt for henne Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Aww. Bra hun ikke er redd for vann hvertfall. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 her bilder av søster min sin rottveiler valp 6418173[/snapback] Det første bildet ser øynene ut som de sier: "I hate you, and i will kill you" :!: Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vel mamma reiste til oslo i går og hentet et stykk farao hund tispe på 9 uker og jeg var på besøk i dag for og se på det nye medlemet i flokken(har 2 han hunder fra før) hun heter Isis og virker veldig leken når hun er våken, men hun tok en liten blund når jeg var der og hun sov så tungt og søtt.. Slenger med 3 bilder jeg tok med mobilen, så ikke noe bra kvalitet. Satser på og ta med digital kameraet når jeg skal ned der igjen til uka Her sover hun i buret hun har tatt over. Med teppe med lukten fra mor og søsken. Her har hun akkurat våknet og tok en liten tur ut i hagen så hun fikk gjøre sitt. Og her driver hun å løper under sengen og fram igjen et par ganger... Jeg syntes hun er utrolig søt, men ikke helt sånn hundetype jeg vil ha.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Farao hunder er UTROLIG pene og fascinerende å se på. Var veldig søt den valpen ja. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Gleder meg til den blir mer vant til folk og hundene som allerede er der, de har ikke hatt noen ordentlig leke kamerat siden grand danoisen vår døde men den nye valpen er utrolig leken, men ikke en villbass noe som mamma var veldig glad for.. Så nå er jobben og få den stueren, og er ganske glad jeg ikke bor der da vært med på den 5 ganger før, utrolig kjipt og våkne på natten og gå ut i gangen å tråkke på en våt flekk Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi har to Berner Sennenhunder og en Engelsk Springer spaniel. Jeg synes igrunn de er litt offer for min mors relativt strenge "oppdragelse", ettersom de er blitt ganske så passive. Bernerene i det minste. De gjør riktignok det en ber dem om, og de går løs hele dagen ute uten å springe sin vei. Flotte hunder å ta med på tur er de også, det liker de godt. Men de har dårlig fantasi når det gjelder å finne på ting selv, da ligger de heller bare å sover. De blir stilt ut på hundeutstillinger, og hvertfall den ene gjør det ganske så bra (mestvinnende berner-tispe i fjor mener jeg.) Ok ikke det beste bildet, men jeg har ikke annet her (disse hundene er vant til å posere for kamera, ettersom min mor stadig skal prøve å være med på forsiden av klubbmagasinet osv.) Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tatt for noen minutter siden. Kult det bilde med hår på snuten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Måtte avlive han pga old age i fjor sommer. Han hadde plager vi ikke kunne fikse, og vi ville ikke at han skulle ha det vondt. Han het Iso, og var en Novia Scotia Duck Tolling Retriver, populært kalt toller:P Nuh har man lyst på ny hund, og tenker på shar pei eller fransk bulldog Uansett, detta var egentlig bare for å få posta bilde av nydelige vovsen min. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Veldig pen hund, bazukh. Og veldig synd at han måtte avlives. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Mm, han vant masse sånne priser og sånn. Så blei han ranka høyest i Norge og sånn. (Husker ikke så mye, jeg var jo lita da:P) Han var jo nesten 14 år, og det er duganes for ei bikkje, det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Huff! Hunder lever så lite egentlig. Gutten her nærmer seg 3år allerede og er vel bare 10år til før han er gammel og grå og sliter med både det ene og det andre. Gruer meg til den dagen han ikke er med meg lenger. *kose ekstra med vofsen* Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg har ikke så mange bilder av hundene mine her, men her er bilde av den minste da hun var valp (hun er ett år nå) Var hun ikke søt? Hun heter foresten Amanda. Endret 6. juli 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hihi. Nusselig! Kor gammel er den nå? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har ikke så mange bilder av hundene mine her, men her er bilde av den minste da hun var valp (hun er ett år nå) Var hun ikke søt? Hun heter foresten Amanda. 6444253[/snapback] Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 [im g]http://static.flickr.com/55/181658471_7d2a5aa511_o.jpg[/img] [im g]http://static.flickr.com/62/181658472_5dfd6e5cf7_o.jpg[/img] 6434185[/snapback] Haha, det nederste bildet var kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå