Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos bade hund... Møkkabikkja rulla seg i en DIGER HAUG elgdritt på turen nå, så her blir det bading NÅ.

Heldigvis er hu flink jente i dusjen da :)

HAHA, kjedelige :p

Min har vært rampte i dag!! ;( Gikk tur i skogen. Møtte på en hund, og slapp Diesel når den var ute av syne. Neida, han snudde seg å sprang pina meg etter! Jeg holdt på å klikke. Og eieren av hunden ble dritsur, greit nok å bli irritert. Det hadde sikkert jeg også blitt -om den hadde gått til angrep. Men han ville bare snuse på og det var ingen knuffing. Overnervøs småhund eier. :roll:

DET er en ting vi må trene på. Utrolig teit at han lukker ørene når det kommer noe/noen :roll:

Lenke til kommentar
Apropos bade hund... Møkkabikkja rulla seg i en DIGER HAUG elgdritt på turen nå, så her blir det bading NÅ.

Heldigvis er hu flink jente i dusjen da :)

HAHA, kjedelige :p

Min har vært rampte i dag!! ;( Gikk tur i skogen. Møtte på en hund, og slapp Diesel når den var ute av syne. Neida, han snudde seg å sprang pina meg etter! Jeg holdt på å klikke. Og eieren av hunden ble dritsur, greit nok å bli irritert. Det hadde sikkert jeg også blitt -om den hadde gått til angrep. Men han ville bare snuse på og det var ingen knuffing. Overnervøs småhund eier. :roll:

DET er en ting vi må trene på. Utrolig teit at han lukker ørene når det kommer noe/noen :roll:

Skjønner i grunn godt at eieren av den andre hunden ble sur, jeg..

Lenke til kommentar
...

Noen flere som har en pussig hund når det kommer til vær og turer? Tim (border collie/collie) misliker sterkt regnvær og slaps, noe som kanskje ikke er så rart. Men han vil rett og slett ikke ut. Og han "hater" å bli våt, særlig på bena. =/

Her i gården spiller ikke været noen rolle. Gjerne kaldt, vått og mye vind så hun får jage løvet som blåser rundt.

Her drev vi litt opplæring av en ung husky som enda ikke hadde lært hvor grensa gikk. :)

2274769979_432dd36d23.jpg

2291108489_6a6bd94e00.jpg

Lenke til kommentar
Skjønner i grunn godt at eieren av den andre hunden ble sur, jeg..

Som jeg skrev selv over her, hadde sikkert blitt litt iritert med det samme, men når jeg ser at det går bra så er det jo greit.

Men neida, det var tydeligvis farlig å røre den hvite lille hunden. Kunne kanskje risikere å bli møkkete? ;)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...