Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Golden er en utrolig koslig rase Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Arti, med tanke på at det ikke er lenge siden du sa : Men joda, de er da søte de der. Litt for skjøre til mitt bruk, men absolutt pen å se på . Ligner veldig på en liten dvergpinscher :!: Ja, veldig morsomt. nesten så jeg ler :!: Jeg er ikke fan av disse fargene nei, men det betyr ikke at de er stygge og jeg drar alle under en kam Mye søtere enn en dvergpincher disse. Dvergpinscher har ikke epleformet hode og utstikkende øyne som er karekteristisk for Chi. Hunden du hadde bilde av har også epleformet hode og utstikkende øyne, er mye mindre og skjørere enn en dp . Alikevel er likheten ekstrem, og jeg må få lov å le av at du har uttalt at dp er stygg, mens den du har bilde av ville vært ditt valg av hund dersom du skulle hatt en miniatyr. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kom over en rase jeg aldri hadde hørt om. Tibetansk mastiff er røttene til alle Europas, Amerikas og til og med Japans fjell-, kveg-og kamphunder. Er en vokterhund for gård og dyr. Tror dette må være en av de flotteste hundene jeg har sett! Ligger Tibetansk Mastiff valper til salgs på finn nå Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Folk bare ror seg lengre og lengre vekk her. Syntes personlig dvergpinscher er en utrolig fin rase. Hadde jeg ville hatt en mindre hund så hadde jeg uten tvil vurdert den. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvem klarer å se forskjell? Det ene bildet viser en prazsky krysarik og det andre en dvergpinscher. Ti poeng til den som ser forskjell Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg personlig syntes dvergpinscher er penere enn både black-and-tan chien som ble postet, og den andre miniatyrrasen. Men hvilke hunderaser man liker er en smakssak. Har opplevd at flere kaller hunden til venninnen min (Chinese Crested hairless) for stygg, rett opp i ansiktet på meg og henne. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Pinscheren er til venstre! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da mangler de bare folkeskikk da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg personlig syntes dvergpinscher er penere enn både black-and-tan chien som ble postet, og den andre miniatyrrasen. Men hvilke hunderaser man liker er en smakssak. Har opplevd at flere kaller hunden til venninnen min (Chinese Crested hairless) for stygg, rett opp i ansiktet på meg og henne. Smaken er som baken Ingen hunder er stygge! (jaok, jeg skal være ærlig å si at verdens styggeste hund 'sam' er mindre pen). Folk som er sure på meg har sagt at bikkja mi er stygg liksom.. Nesten litt tåpelig :!: Skal jeg ha en liten sak, må det være en som ikke naboen har. Bare her i den lille byen har det kommet en strøm av småhunder det siste året. edit skriveleif. Endret 23. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ligger Tibetansk Mastiff valper til salgs på finn nå Er du gal! Jeg skal ikke ha en Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ligger Tibetansk Mastiff valper til salgs på finn nå Er du gal! Jeg skal ikke ha en Hehe kom igjen :p *gruppepress*. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Var det Geisha eller Tito jeg så i kveld tro? Tror bikkja hadde en bar flekk på ryggen/magen.. Endret 23. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Var det Geisha eller Tito jeg så i kveld tro? Tror bikkja hadde en bar flekk på ryggen/magen.. Var ikke Geisha. Da må jeg eller typen ha vært der i tillegg. Men er jo flere dp'er enn Geisha og Tito her i byen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Han som gikk tur med den lignet på en blanding av typen din og miranda sin(om hun i d hele tatt har type lenger). Ved kunstgressbanen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Han som gikk tur med den lignet på en blanding av typen din og miranda sin(om hun i d hele tatt har type lenger).Ved kunstgressbanen. Rart... Vi har bare gått vanndammen/kringsjå/skorpa i dag. Og på Nygårdsmyra . Men Geisha har ikke mørk flekk heller da. Var den veldig tynn da? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det så ut som den hadde en skabbflekk el noe. (var mørkt) Muli den bare er liten i forhold til min, men jeg syns den var pitteliten/spinkel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Geisha er ikke spinkel i alle fall Ikke har hu flekk heller.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er ikke Tito noe mindre enn henne? tynnere hvertfall. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Omtrent like store, men Tito er en mye slankere type. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var sikkert han jeg så. De bor vel i nærheten av kunstgress/festiviteten..? Har sett de i omr der flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå