ASCIWhite Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Relaxin with my money on my mind and my mind on my money! Holla where all my bitches at. Cookiemonster in the kitchen! Me wants FOOD... Endret 22. februar 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Folk kommer opp til meg og sier fy f*** så støgg bikkje du har. Da pleier jeg og si til personen at han/henne er ikke noe glansbilde selv heller (hihihi) Liker du glansbilder? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Et dårlig (og forstørret) bilde av min våte hund Endret 22. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det ligner vagt på en collie. Hvis man ser på gjennom dugget glass. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Må være mye dugg i det glasset ditt tror jeg :!: Neida, de er snarlike. Var en tysker som spurte om han var blanding av schafer og collie. Collien har mye lengre snute og større 'løvemanke' Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du og dyret ditt har litt samme utseende, Zaroos. Ikke at du har skjegg osv, men jeg ser likheter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mamma hørte den ofte da vi hadde hund Groenendael for mange år siden. Jeg blir mer og mer lik mor mi, så ja, den har jeg hørt før :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kom over en rase jeg aldri hadde hørt om. Tibetansk mastiff er røttene til alle Europas, Amerikas og til og med Japans fjell-, kveg-og kamphunder. Er en vokterhund for gård og dyr. Tror dette må være en av de flotteste hundene jeg har sett! Endret 23. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Mastiff og Newfoundlandshund i ett - men mye finere Tror ikke det er mange av de her i norge, men i sverige/finland er det vist et par oppdrettere. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Skal jeg ha meg liten hund må det blir en Prazsky Krysarik. Det var den første miniatyren jeg hadde lyst på, men var så vanskelig å få tak i (orket ikke importere fra Praha). Se de søte store ørene da :!: Svensk forum om rasen. Endret 23. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nydelige bamser! Bare jeg som tenkte Berner Sennen? Zaroos: Basenjier har de samme ørene, men på en like søt kropp ;p Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tibetansk mastiff ser jo ut som en nuffe (med litt brunt). Vedder på at nuffe er litt enklerer å ha med å gjøre. Den miniatyrhunden der var veldig lik en dverg pincher. Nå er det snart LP trening Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Utrolig rare hunder! Ser ut som de har blitt skrudd sammen feil et eller annet sted.... Spesielt Bedlingtonen. WTF!! Hund eller sau? Rare hunden! Pittelille hodet.. Endret 23. februar 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal jeg ha meg liten hund må det blir en Prazsky Krysarik.Det var den første miniatyren jeg hadde lyst på, men var så vanskelig å få tak i (orket ikke importere fra Praha). Se de søte store ørene da :!: Arti, med tanke på at det ikke er lenge siden du sa : Og det kommer fra ei som IKKE liker korthårede hunder med de tegningene (dobermann, rottwailer, dvergpincher, dachs osv. Det er vel black and tan det heter den fargen?). Men joda, de er da søte de der. Litt for skjøre til mitt bruk, men absolutt pen å se på . Ligner veldig på en liten dvergpinscher :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finnes det store bamsehunder som ikke sikler? I såfall hvilke? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har møtt bernere og leonbergere som ikke har siklet. Det kommer an på hvor faste de er i leppene. Har de hengelepper ,sikler de. Men det kan jo labradorer også gjøre, så det er litt forskjellig fra individ til individ. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Arti, med tanke på at det ikke er lenge siden du sa : Men joda, de er da søte de der. Litt for skjøre til mitt bruk, men absolutt pen å se på . Ligner veldig på en liten dvergpinscher :!: Ja, veldig morsomt. nesten så jeg ler :!: Jeg er ikke fan av disse fargene nei, men det betyr ikke at de er stygge og jeg drar alle under en kam Mye søtere enn en dvergpincher disse. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Mye søtere? Og forskjeller er? Syns de ligner veldig. Og ligner litt på chihuaua også egentlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg og en ex passet en Newfoundland-hun en gang. første gang jeg har opplevd å sitte i sofaen med en hund sittende på gulvet ved siden av meg og den kan se meg rett inn i øynene. Selv synes jeg Toller og Golden er de fineste rasene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå