Turtlis Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Forøvrig har jeg et gavekort på Canis på 50 kr du kan få om du vil bestille derfra. Bare gi lyd. Å. Kuli Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Zuki høres litt ut som et guttenavn? Ikke så veldig feminint Det passer bedre til en jämthund. hehe. nainai, er du gal! Se på hu Zuki her da!!! Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det gammeldags at bikkja skal være rundt 2 år og utvokst før den begynner med slikt? Husker selv da jeg hadde BorderCollie at jeg ikke skulle sykle med den, trene agility eller la den dra noe før 2 år / utvokst. . . Trenger ikke å være utvokst dersom du vil lære hunden å trekke. Kan godt begynne når hunden er 6-7 månder å lære den det, ta det rolig og pent. Hundekjørere begynner med innkjøring av valper i den alderen. Dersom hunden skal trekke tungt og langt er det en fordel at den er utvokst. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trener man hunden fra den er valp blir den jo mye sterkere i kroppen. De fleste med vett i hodet bruker ikke hunden til tungt arbeid før den er utvokst. Jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg skal bruke Diesel til å dra meg på ski i påsken Alt med måte .. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 På hyttetur i snøen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 begynner å se riktig så flott ut! Slike hunder liker jeg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 haha sjekk de store labbene da :!: lekker! Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har enda litt å vokse inn i Men vokser enda jevnt og trutt, 54 kilo ved sist veiing. Ser ut som bjørnespor etter ham i snøen. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 en liten bildeserie.... Bridie som IPO hund :!: Yapp, det måtte jo testes... Men denne gangen var Lars forebredt, og som alternativ til sånn IPO drakt, så bruker man varmedress.. Og trugene er egentlig for spenningensskyld! :!: :!: Bridie er igang og hu tar innpå "byttet" sitt Det hele ser utrolig brutalt ut men brått tar det hele en uventet vending Bridie kommer plutselig på at hu er en gjeterhund, og løper FORBI Lars for å ringe han inn men vips, så oppdaget hu meg, og forsvant fra hele Lars :!: Men, da Lars snudde og beveget seg andre veien var det ei som plutselig kom på hva hu egentlig drev med Og angriper for FULL styrke! Og 20 kg aussie, overmanner gubben på 65 kg det går RETT i bakken så det synger Hu sørger for at byttet er skikkelig nede før hu forsvinner for å gi han en sjanse men han tok ikke sjansen fort nok dessverre og udyret angriper igjen gang på gang vil ikke gi seg hu BER om kos... :!: :!: og hu vinner... :!: :!: Får jeg godbit nå mamma???? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Herlig serie :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Kjempefin! Ser Birdie er med i neste Hunde-Sport Grattis! Endret 19. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er det noen som har erfaringer med B-vitaminsprøyte/kur til hund? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kjempefin! Ser Birdie er med i neste Hunde-Sport Grattis! Heheh, ja det blir spennende så se hvor mye de har gjort ut av det. Men jeg har sendt dem både "hjulskift" guiden og "vårguiden". Så blir artig dette! *stolt* Er det noen som har erfaringer med B-vitaminsprøyte/kur til hund? Ja, hadde god erfaring med dette på gamle schæfern min, og blir det så jeg skal stille ut Bridie, er det nok ikke umulig jeg kommer til å sette hu på en kur noen uker i forveien. Vi satte mer eller mindre alltid Bvitaminsprøyter på hunder på klinikken som var litt tufs i pelsen. OG flere var innom for en litt lengre kur. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Godt å høre. Vi er på en 6-ukers b-vitaminkur nå . (3 sprøyter med 2 ukers mellomrom) Geisha blir så god og myk i pelsen av det, men vi gjør det først og fremst fordi hun har en tendens til å få en misfarging i pelsen på halsen (tan-lignende farge på det sorte på halsen) Det forsvinner med vitaminkur. Og så har vi tenkt å stille ut snart Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var det ikke du som sa lenger bak i tråden at utstilling var folk arb.ledige folk som ikke hadde noe liv? -eller noe i den duren... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 That would be me. Noe jeg ennå mener .) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) det var flere som mente det samme om jeg ikke tar helt feil;) edit: Utstilling er jo en fin hobby for de som ikke har så mye annet å gjøre da! og helt sikkert kjempefint tidsfordriv for de som ikke har jobb og slikt Endret 20. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ganske crappy mobilbilde. Diesel gikk å la seg så fint i senga mens jeg slukket lysene for natta. Så det var bare å komme å legge seg inntil en varm hundepels Har vært utrolig kosete i det siste. Skal gjerne ligge oppå meg om natta -noe som blir veldig tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå