Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Når dere snakker om å laste opp bilder. Mange bruker photobucket. Og det er ikke særlig lurt om dere ikke vil at andre skal se bildene dere har liggende der. Jeg har mange ganger trykt høyreklikk på et bilde, kopiert adressen og sjekka ut albumet til folk. Tror ikke mange er klar over den biten? Jeg har funnet sååå mange teite bilder. Puppebilder, og det som værre er :!: Utrolig tabbelure. Derfor har jeg bare bilder av bikkja mi der. hehe. edit: man kan gjøre albumet privat, altså ikke synlig for andre. Endret 18. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Syns det er merkelig at folk ikke skjønner sånt, tror de at bare fordi det er passord når man logger seg inn, så kan man ikke finne resten av bildene..? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 *vil se mer eiere med hundene sine her* (Ikke rop for høyt Zaroos, jeg fant nemmelig et nakenbilde av deg på nett) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Husker ikke om det var i fjor eller året før der Tror det var i 06. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Med tanke på at du er blond og litt mindre overvåken vil jeg tro det er fra sommeren 06, siden fotografen enten tok det i 06 eller at hun har hatt null sex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (Ikke rop for høyt Zaroos, jeg fant nemmelig et nakenbilde av deg på nett) hehehe, du har det ja. Du kan med glede få sende det til meg på PM Nå nei.. Ingen bilder av meg på avveie. Juliess: Ikke alle som tenker vet du Mange vil vel at folk skal kunne se bildene. Men jeg syns det er utrolig pinlig å se bilder av ræva/puppene til noen, og minst førti teite 'poseringsbilder' :!: Utrolig fint det bildet ditt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Haha, la ikke merke til teksten på bildet, den har vært der så lenge at jeg ikke tenker over den lenger :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har passord på mitt album, men jeg har ingen bilder der jeg ikke vil vise til omverdenen heller. Har bare et bilde av meg og bikkja, og det er fra i fjor forsommer etter fotballtrening og litt lek på marken. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den bikkja hadde ikke fått bodd hos meg når den ødelegger klæra dine så mye... Regner med at når buksa ser slik ut, så er det ikke mye igjen av skoa heller.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det eneste bikkja mi har ødelagt av klær/sko/eindeler var ei nylonstrømpebukse hu fikk tak i her en gang. Vi gikk tur i en time nettopp. Halveis på turen møter vi en løs Flatcoated retriever. Kjempeglad med pinne i munnen. Jeg slipper Geisha også. Idet hun oppdager den usedvanlig glade logrende flat'en setter hu i å løpe . Feil vei! Unna meg og unna hunden. Ble fnisete og flau jeg. Hyggelige gutten med hunden ba om undskyldning, men han hadde da ingenting å undskylde. Var da bikja mi som var idiot Hu så utrolig komisk ut der hu satte på sprang. Har blitt utrolig flink på innkalling nå da. For et halvt år siden hadde jeg hatt henne løs bare en gang før, og da stakk hu langt avgårde Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Min sprang også slik når han var mindre. Livredd andre hunder, stor eller liten. Nå er han generelt døv (når det kommer folk el dyr) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Min løper helt bort og begynner å knurre og bjeffe på alle hunder. Trenger ett valpekurs ja. Har ikke peil på hvorfor hu gjør sånn, hun ypper noe jævlig på alt fra marsvin til katter og hunder i alle størrelser. Endret 18. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Stor hund i en liten kropp Da min var ca fem mnd bjeffet han på en gedigen rottis, som bare stod der og ignorerte Diesel. Jeg fikk sjokk og trodde min var 'tøff' som yppet seg på den store bikkja. Jeg har lært i ettertid at tøff kan og betyr redd/usikker. (Vi har møtt denne rottisen igjen, og nå er min høyere. hehe. så han var kanskje ikke så stor?). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fy søren.. en av naboene har en blandinshund av medium/stor type som OFTE står utestengt på en liten balkong og bjeffer. Synes det er så jævla unødvendig å låse ut hunden sånn... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Er så mange idioter der ute. Fikk kjeft av naboen fordi hannbikkja mi hadde stikki av og løpt bort til løpetispa hans som sto ute, alene, i bånd. Jesus. Har aldri, og kommer aldri til å ha hund ute uten oppsyn, i bånd eller ikke. Veit aldri hva som kan skje. --------- Er forbanna over de nye naboene mine. Det er to utlandinger med unge som ikke kan ett ord norsk eller engelsk. Dama lokker og plyster på ponni ut av vinduet hvis hun ser henne når hun er ute å tisser. Bikkja går jo amokk av frustrasjon for den klarer ikke få hilst og løper desperat frem og tilbake under vinduet og piper. Jeg ser stygt på henne og roper på hunden to-tre ganger. Det funker ikke, så jeg går fysisk bort og henter hunden og viser veldig tydelig at dette liker jeg ikke. Allikevel fortsetter hun med ropinga og jeg må bare gå inn. Idag dusjet jeg og hører kjørringa plystrer og roper på hunden igjen! Stakkar ponni hyyyler og skriker i andre etg, men kjærringa bare fortsetter og ler samtidig! Jeg måtte løpe ut av dusjen for å lukke vinduet og det ble vann overalt. Hva faen gjør man med noe sånt? Endret 18. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Fy søren.. en av naboene har en blandinshund av medium/stor type som OFTE står utestengt på en liten balkong og bjeffer. Synes det er så jævla unødvendig å låse ut hunden sånn... æsj! Idioter. Har en slik vi og. En nusselig flat som står ute i uansett vær å bjeffer seg ihjel.. Men har ikke sett den ut på lenge nå. Kanskje de har tatt til fornuft ? edit: hører ikke folk selv at hunden står å bjeffer? Endret 18. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 LC: Hvordan har du trent innkalling for å få den så mye bedre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den bikkja hadde ikke fått bodd hos meg når den ødelegger klæra dine så mye... Regner med at når buksa ser slik ut, så er det ikke mye igjen av skoa heller.. Nei, ikke sant. Må få bedre kontroll på beistet, han går jo løs på buksene mine med sånn aggresjon at det bare er fillene igjen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vi har hatt besøk av tante og hunden Moses, en Briard på to år. Utrolig dårlig bilde. to svarte hunder, som ikke greier å stå i ro. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan gikk det med to hanner i de aldrene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå