oOF Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dahle har ikke postet på noen dager? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha. Atlas har begynt å bjeffe masse i søvne. Er kjempesøtt å se på ham når han sover og beffer og sparker litt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Zi9GOvR3Ynw...feature=related Endret 7. februar 2008 av TheScorp Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 lol! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=pru1H63KB5g Talking dogs: http://www.youtube.com/watch?v=ZCYaw5tGYAs Endret 7. februar 2008 av TheScorp Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har vi skikkelige problemer her! Den ene hunden vår, Marlon, har matallergi, men har fungert bra på vom og hundemat i ca 6 mnd, nå går ikke det lenger heller. Idag har han klødd seg så han fikk store blødende sår! Det finnes et tørrfor vi skal prøve, Royal Canin Hypoallergenic, men er ikke veldig begeistret for dette. Det ser ut som at det er proteiner han reagerer på. Veldig vanskelig det her. Har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har vi skikkelige problemer her! Den ene hunden vår, Marlon, har matallergi, men har fungert bra på vom og hundemat i ca 6 mnd, nå går ikke det lenger heller. Idag har han klødd seg så han fikk store blødende sår! Det finnes et tørrfor vi skal prøve, Royal Canin Hypoallergenic, men er ikke veldig begeistret for dette. Det ser ut som at det er proteiner han reagerer på. Veldig vanskelig det her. Har noen erfaringer med dette? Jeg kjører Specific Allergy Management tørrfor. Det hjelper en del men ikke 100% Har også prøvd vaksine, men det sert ut som det hjelper kun marginalt. Eneste som hjelper på gutten min er kortison, og det forkorter livet han ganske betraktelig. Men han skal ha det så bra som mulig den tiden han er med meg. Så om det blir krise om noen år må jeg nok bite i det sure eplet og si farvel til gutten min. (Får tårer i øynene bare av og tenke på det) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper for ikke hunden min får allergi. Er heldigvis veldig lett å oppdage det fort. Kotelett til middag idag. Falt i smak, selv om den var litt skummel i begynnelsen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Geisha prøver å sove! Endret 8. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg hater animal planet :!: Klarer ikke se en litt rørende reklamegreier uten å grine Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tur i snøen sist helg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor hette på et dekkenet? Det er jo bare i veien. Er det for syns skyld de blir sydd på.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke jeg som har sydd det,men antar den er for syns skyld ja Kjekt å ha når det er iskaldt og regn ute, så slipper bikkja å ende opp som en skjelvende klump etter 5 minutter . Du er bare misunnelig fordi det ikke lages noe slikt til beistet ditt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ønsker meg sånne femi saker til Mona. Alle sier "han" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med er rosa skjerf? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Utstyr tenkte jeg på da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er nært sagt umulig å finne vanlige dekken som passer til Geisha. Hun har helt annen form enn mange andre småhunder som gjerne er mer firkanti i formen. De sitter dårlig. Ser ikke hvorfor det skal være fy-fy å ha jakke med hette på til hunden . Vi bruker det kun når vi må, og hittil har vi vel hatt klær på henne 2 ganger siste året. Kun ved kombinasjonen kaldt og regn. Tenker noe slikt kunne vært nyttig til de som er så "heldige" å ha hunder med lang pels ute i regnet. Kjempedelig med våt hund etter tur sikkert :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Du er bare misunnelig fordi det ikke lages noe slikt til beistet ditt Kan jo lett ha dekken til bikkja Han skal få seg et i påska, når vi skal på fjellet.. Men utenom det ser jeg ikke vits i dekken, nei. hehe edit: ingen som har sagt det var fyfy med dekken, ser bare ikke vitsen. Så den ikke skal få sø i nakken kanskje :!: Endret 8. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå