Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm ja omtrendt? :p

Nestennaboen min('eksen' din)og dama har en hund fra kullet i vår. Han har den mjukeste pelsen ever. Søt liten sak, men litt forstyrret i hodet.

Alle hundene i dette blandingskullet ser forskjellig ut. :blink:

Snakker vi Chris? Han hade jeg nesten glemt.. lenge siden .. Koselig med hund da , uansett hvor stygg andre synes den er :)

Lenke til kommentar

Hehe ja jeg blir sjokkert, alle får jo barn for tiden.

Folk tipper det er ikke lenge til jeg får kul på magen, men æ nækte!

June sin Yorkie er utrolig nydelig!! Spinnhakke vill. Hun hadde ikke nølt med å løpe inn i gapet på en blodtørstig ulv, så glad er hun i alt og alle :confused:

Hun mistet jo sin første Yorkie til farens Malamute :( Et gjefs så var det gjort...

Det er min favoritt miniatyr.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Hehe ja jeg blir sjokkert, alle får jo barn for tiden.

Folk tipper det er ikke lenge til jeg får kul på magen, men æ nækte!

June sin Yorkie er utrolig nydelig!! Spinnhakke vill. Hun hadde ikke nølt med å løpe inn i gapet på en blodtørstig ulv, så glad er hun i alt og alle :confused:

Hun mistet jo sin første Yorkie til farens Malamute :( Et gjefs så var det gjort...

Det er min favoritt miniatyr.

Du får ta p-pillene dine , så slipper du !:) Kul på magen blir megakos . Venter litt til vi da though. Til det passer bedre med jobben min osv. Dumt med kul på magen når man har vikariat ut juli bare :ph34r:

Det er fort gjort for småhunder å bli hundemat ja.. jeg tenker ikke så mye på det jeg da, og er ikke redd selv om bikkja har en amerikans bulldogg i hælene . Det går seg jo som regel til, og man skal vel være ganske uheldig dersom noe slik som med venninna di sin yorkie skjer..

Jeg er faktisk nervøs hver gang typen er ute og går tur alene med bikkja. ser for meg at han har hatt henne løs, og så har han ikke hatt kontroll slik at hun blir påkjørt osv..

Lenke til kommentar

Vente et par år ja... Bikkje først ;) Piller må man ha, og time til legen blir bestilt asap!!

Jeg har ikke bikkja mi løs fordi jeg er redd for at han skal støte på andre folk/unger. Diesel er jo stor og spretten. Og når barn springer, vil han gjerne etter. hehe.

Han kommer ikke til å gjøre noe med andre hunder så lenge det ikke er en 'slæstar' han støtet på.

Han er ikke løs i nærheten av så mye som en lekebil.

Typen kjørte bak en som kjørte på ei bikkje for noen mnd siden, sjåføren stakk bare av!!!! :realmad: Vet ikke hvordan det gikk med hunden, politiet kom å tok den med seg :(

Hadde aldri hatt en liten hund løs sammen med hund jeg ikke er trygg på. At en liten hund blir 'jaget' av en større er heller ikke bra. Den kan bli jaktet på..

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Er glad jeg ikke er hunnkjønn. Må være som og drasse på en alien i magen og være gravid (Frysninger)

:ermm: yapp, er litt sånn jeg tenker og.. så tror det holder med bikkje her noen år til jeg gitt. Så får man skylde på den biologiske klokka når man ikke lenger kan sette til verden sånne aliens :innocent:

Lenke til kommentar

Uff, det er trist...men jeg måtte le litt når jeg leste kommentarene til den TB saken. Sterke meninger om mangt og mange i den gitt.

"Selvfølgelig fryktelig trist at noen stjeler andre folks kjæledyr, men å kalle en chihuahua for en hund er vel nesten å ta i litt hardt?? Dyr som spretter når de bjeffer er ikke en hund...ei heller noe som er liek store som en schæferbæsj...."

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Er glad jeg ikke er hunnkjønn. Må være som og drasse på en alien i magen og være gravid (Frysninger)

:ermm: yapp, er litt sånn jeg tenker og.. så tror det holder med bikkje her noen år til jeg gitt. Så får man skylde på den biologiske klokka når man ikke lenger kan sette til verden sånne aliens :innocent:

Dere om det :-)

Hvis dere tror dere elsker hundene deres... vel, nye dimensjoner av kjærlighet vil åpne seg for dere (eller ikke). Selv har jeg to jenter og gud så møkk sliten jeg er av og til men ville ALDRI valgt annerledes. Først når du sitter der med et eget lite nurk som er en del av deg, fårstår du...

Klem fra supermamman

Lenke til kommentar

Heldigvis er det forskjellig slags kjærlighet - men også masse kjærlighet å ta av.. så jeg har nok til både mine barn (som nå vel helst vil betegnes som voksne...) og til hundene våre. Hadde heller ingen problem med å ha hunder og barn samtidig. Nok av kjærlighet til alle sammen.. :love: Litt blir det også igjen til mann og gode venner ;)

Og jeg må si meg enig med Boubou! Det at et lite barn vokser i deg og kommer ut som et nytt lite menneske er det største man kan oppleve, men man må jo være klar for det og ha lyst på det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...