edge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Så rå Kåre har blitt ØD Det var Kåre, sant? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Stemmer. Han er bare 9 mnd ennå, så han skal bli mye råere Det viktigste er dog ikke utseende. Det aller viktigste er helse og mentalitet. Foreløbig virker han frisk men man vet aldri. Jeg skal på stor test når han er 16 mnd. Da får vi vite om det er hd etc. Mentaliteten er rimelig bra. Han har utagert to-tre ganger mot andre hannhunder (uten at det skjedde noe), men vi jobber med dette. Senest i går satt det en svær jævel med tanngarden bare 50 cm unna og ville sloss. Min bare overså han totalt. Dette lover meget godt. Han hilser heller ikke på fremmende hunder så mye, og overser alle mennesker som prøver å få kontakt Dette har jeg jobba mye med å få¨til Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du vil rett og slett ha en usosial hund? Naboene mine har to Afghanske Mynder. De er svært usosiale, untatt når de står trygt bak gjerdet sitt, da er de tøffe i trynet som bare det. Selv "min" vannhund som såvidt rekker meg til knærne får de til å stille seg bak eieren når de ikke er inngjerdet. Og de hundene er enormt store og! Litt rart dette Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Han er ikke usosial mot meg og mine. Men ja jeg ønsker ikke en hund som skal hilse på gud og hvermann. Det blir litt dumt når du 1) bor i oslo 2) har en hund som er stor Dog er ikke min redd eller trekker seg unna. Han bare overser folk, og det gjør jeg stort sett selv og. Herlig .) Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er vel kansje likegreit når du bor i by Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Her er det noen bilder av min hund Zico det er en bladning mellom Engelsk og Gordon setter Endret 25. juni 2006 av Bryfjes Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Han er ikke usosial mot meg og mine. Men ja jeg ønsker ikke en hund som skal hilse på gud og hvermann. Det blir litt dumt når du1) bor i oslo 2) har en hund som er stor Dog er ikke min redd eller trekker seg unna. Han bare overser folk, og det gjør jeg stort sett selv og. Herlig .) 6376685[/snapback] Hunden min er også litt sånn. Hun bryr seg ikke om fremmede, men er helt vill etter alle hun kjenner fra før. Ganske praktisk å slippe å måtte holde på henne hver gang vi går forbi noen. Er også fint å vite at hun ikke har tillit til hvem som helst. Det er veldig forskjellig hvordan hun reagerer når vi møter folk og hunder ute, noen folk synes hun det er helt greit å bli klappet av, andre bare overser hun, og noen er hun veldig skeptisk til og viker unna. Det samme gjelder hunder. Noen skal hun bort og hilse på, noen overser hun totalt (gjelder spesielt små og gneldrete hunder), og andre liker hun absolutt ikke, og går forbi dem med god avstand for å unngå enhver kontakt. Kan lure på hva det er som gjør at hun reagerer så forskjellig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 I dag fløy geisha for første gang , og det var også min første gang med hund i kabinen Det var jo ikke så ille i det heletatt, og jeg var dødsnervøs i timesvis !! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) På fredag lekte meg og Oswald i gresset. Han fikk tak i buksebenet mitt så jeg fløy på snørra og brakk middel fingern på høyre hånd, strakk låret på venstre side (Tok røntgen fordi de kunne være hoftebrudd) Lagdte kjøttkake av venste underarm og skrapte airbagen min (les: magen)... Så vi har hatt en fantastisk morsom helg :!: EDIT: Har ikke gått så seriøst på snørra siden jeg var liten gutt.... Det smeller kraftigere med 85 kilo en en liten guttekropp! Endret 26. juni 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 På fredag lekte meg og Oswald i gresset. Han fikk tak i buksebenet mitt så jeg fløy på snørra og brakk middel fingern på høyre hånd, strakk låret på venstre side (Tok røntgen fordi de kunne være hoftebrudd) Lagdte kjøttkake av venste underarm og skrapte airbagen min (les: magen)... Så vi har hatt en fantastisk morsom helg :!: 6388969[/snapback] Vel.. den eneste som brekker ben dersom jeg og Geisha er uheldig er desverre Geisha Jeg har ikke brukket noe på henne enda, men pappa greide å forårsake lårbrudd da hun var 13 uker gammel.. da var jeg rimelig fortvilet.. man setter bare ikke en valp på kjøkkenbordet mens man spiller soduku Lenke til kommentar
2ern Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 På fredag lekte meg og Oswald i gresset. Han fikk tak i buksebenet mitt så jeg fløy på snørra og brakk middel fingern på høyre hånd, strakk låret på venstre side (Tok røntgen fordi de kunne være hoftebrudd) Lagdte kjøttkake av venste underarm og skrapte airbagen min (les: magen)... Så vi har hatt en fantastisk morsom helg :!: 6388969[/snapback] Vel.. den eneste som brekker ben dersom jeg og Geisha er uheldig er desverre Geisha Jeg har ikke brukket noe på henne enda, men pappa greide å forårsake lårbrudd da hun var 13 uker gammel.. da var jeg rimelig fortvilet.. man setter bare ikke en valp på kjøkkenbordet mens man spiller soduku 6389001[/snapback] Hvordan "reparerte" dere (veterinæren) hunden? Ble det brukt skruer? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Den pitbull-videoen går i signatur.(link værtfall) 6371142[/snapback] Smart! Fikk lyst til å gjøre noe for å gjøre det lovlig å eie pitbull og amstaff, og samtidig prøve straffe idiotene som driver med hundekamper. Ja, ser at det er dårlig formulert, men er så trett at jeg ikke klarer å fikse på det. 6376068[/snapback] *Lagt til* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvordan "reparerte" dere (veterinæren) hunden? Ble det brukt skruer? 6389017[/snapback] svarte jeg ikke på denne da?.... Det ble operert inn en jernstang for å holde lårbenet sammen mens det grodde. Vi måtte til nabobyen hver mandag i 5 uker, før vi endelig kunne fjerne den etter 5 uker. Hun fikk derfor 2 arr. Ett stort ett fra første operasjon, og ett lite ett fra da de fjerna den igjen. Det værste var at hun brakk benet fredag ettermiddag, men siden vi måtte til Molde for operasjonen måtte vi vente helt til mandag for å få henne operert.... Jeg unner ikke min verste fiende å se hunden sin slik... Lenke til kommentar
Argonach Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 http://www.pitbullproblem.tk/ <--- Meget trist film Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) http://www.pitbullproblem.tk/ <--- Meget trist film 6389146[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6352486 Endret 26. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Mamma gikk amok med barbermaskinen her om dagen, og se på stakkars hunden.. Han er nå synlig hjulbent og skabbete, men for et humør det er på'n! http://media.putfile.com/Ruffe Litt kluss med rulleteksten, eg veit, men pyttsan! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Siden jeg prøver meg på Linn Christin får jeg prøve å sjarmere henne med mitt lille gull: Kan du bo sammen en slik? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan du bo sammen en slik? Spørsmålet er vel heller om din hadde klart å bo sammens med min uten å spise den til frokost uten å vite det selv engang :!: :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 He he. Du har jo tispe. Og som sin eier liker han at damene er små og nette. DEt vil gå så bra så Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 OK, så lenge du ikke begynner å mase om å sette kull på tispene (noen av oss) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå