mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forsøkte å gå tur alene med Geisha i sted jeg. Iskaldt her i dag, så halen hennes var så langt nede den kan være uten å havne mellom bena. Hadde ikke mye lyst på tur nei Har kjøpt svart kondomdress i fleece til henne, så fryse kan hun umulig gjøre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg mååå bare lime inn bilde av Zita og den ene kattungen vår. Zita (som vi passer i kveld) lå i sofaen da en kattunge kom å la seg ved siden av henne og malte Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er ho tilvent katter? Det der hadde aldri gått med rottweileren jeg passer av og til. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hun bor sammen med en katt Hun har vært på besøk til oss tidligere, med en mamma katt og fem bebiser springene rundt i stua. kommer det en kattevond hund i hus, blir bebisene stengt inn på badet. Endret 2. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Zaroos : Åh! Så utrolig søtt bilde! Pen katt og pen hund Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Øivind, this is for you (eller, mest for Mona): Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Zaroos : Åh! Så utrolig søtt bilde! Pen katt og pen hund takktakk Det var så rart å se på når kattungen strøyk seg inntil hunden og malte, jeg ble nesten litt rørt En fremmed hund liksom... Venninna mi sin hund. Border Collig og svart Elghund tror jeg. juliess: Hva er det hun spiser? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ulrik, Soft Coated Wheaten Terrier! Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Flott Ulrik!!! Nå har Bridie akkurat vært med å snurra av veien hu. Aner egentlig ikke helt åssen hu oppførte seg da bilen snurret, men hu ville veldig gjerne UT AV BILEN da vi selv gikk ut. dog, etter å ha tauet bilen opp igjen, og på avreise videre, så sovnet dyret etter 1 km. Så det kunne vel ikke ta så himla stor skade på henne vil jeg tro Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 zaroos: En halv kylling, rå Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg vet ikke helt, tenker å ta en master etter bachelor (dermed 6 års utdanning), så alt kommer an på hvilken master jeg tar. Men jeg... ja jo jeg vet ikke. Hvem vet plutselig får jeg meg en jobb hvor jeg kan ta bikkja med meg! Jeg ble bare skikkelig "oi seriøst jeg må passe på at jeg tilpasser tilværelsen". Men tingen er at jeg aldri reiser, jeg har flyskrekk og ellers går jeg bare tur i skog og mark med folk, så jeg lider jo ikke noe tap. Jeg tror en hund vil gi en ny dimensjon i hverdagen da jeg oftere finner meg selv sittende og ikke ha noe å gjøre.....tror situasjonen er flott for min livssituasjon akkurat nå, men må man virkelig planlegge så langt fram? Er dette noe alle hundeeiere gjør? Jeg vet jo at man må tenke framover og det er derfor jeg venta til jeg visste mer om studiene - men tenke SÅ langt fram? Synes vel kanskje du planlegger litt vel mye nå ja . Man kan ikke vite alt som kommer til å skje i årene fremover (heldigvis) og jeg synes du har forberedt deg veldig godt til å få en hund jeg. Greit å tenke på hvor man er om 5-6 år - men ingen grunn til ikke å få seg hund! At oppdretter ber deg tenke på det, er jo positivt, men jeg tror vel ingen oppdretter lar være å selge hund til deg fordi du ikke vet hvor du er om 5-6 år? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis du har en seks år gammel hund når du går ut i jobb hvor du jobber 8 timer daglig, klarer den seg fint. Det blir nok sikkert en omjusteringsperiode, men det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg for min del har all verdens tid til hunden min. Jeg ble fucka opp i en bilulykke i 1999 så jeg har ingenting og gjøre på (Bortsett fra data og hund ) Jeg var skikkelig dårlig i en laaaaaaang periode. Ingen tvil om at Oswald har hjulpet meg enormt. Nå kommer jeg meg ut i frisk luft og har en god kompis med meg. Terapautisk til 1000. Vurderer og skaffe meg en til når Oswald har blitt 4-5 år gammel. Er så herlig og ha en liten tassevass i huset, du blir aldri alene Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ulrik, Soft Coated Wheaten Terrier! De hjemme vurderer en slik. Vet ikke mye om den jeg, men sikkert flott på alle måter Syns pelsen som oftest er i lengste laget jeg, men den skal jo klippes ofte. Har sett litt etter bilder av disse med kort pels uten å finne det, men dessverre er det stort sett bare utstillingsbilder av den. De skal jo ha hunden som brukshund - ikke utstillingshund. Flere bilder krisronold! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Takk takk, jeg føler meg beroliget (og jeg ser at jeg bør begynne å lese igjennom postene mine før jeg poster dem ). Det er alltid like koselig å høre at hunder hjelper i livet! Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan man bedre ha det en deilig februar lørdag på fjellet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mona er DIGER. Det må nesten være som å ha en hest i hus. Granny, ser bra ut det. Men ha de løs så får du trent rompa di du og Ok, bilder fra meg: Lenke til kommentar
Boubou Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, har kløna og lagt inn et innlegg om råforing som ny tråd... ville egentlig legge det under her, men er ikke vant til så sinnsykt lange tråder... Det er jo her ekspertene ferdes :-) Fint hvis noen gidder legge inn svar/kommentarer, enten på den nye tråden eller her. Jeg vil være evig takknemmelig og kan stille opp med svar på mengder av annet vrøvl hvis det skulle bli bruk for (rugby, amming, litteratur, maling, barneoppdragelse, økonomi (mikro og makro), husbygging, språk, og sånt...) Takker og neier. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Grunnen til at hunder ikke er allemannseie: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/04/525837.html Hvor idiot er man som hundeeier da? Dette her gir bare blod på tann for hundehaterfolket Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Amanda er ikke drektig lengre Hun mistet pattene etter hvert og vi merket at noe var galt, så vi dro på ultralyd. Ett stk. dødt foster. Og jeg som hadde gledet meg slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå