Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe har lyst til å si at den er søt.. men når de er så små, så er de ikke såå søte :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe har lyst til å si at den er søt.. men når de er så små, så er de ikke såå søte :!: Vet! Alle ser likedan ut også. Valpene vi hadde var fryktelig lite søte da de var nyfødte, men jeg syntes selvsagt de var nyyydelige. Men jeg var ikke verre enn at jeg skjønte selv når folk sa de så ut som små rottebabyer :!: Jeg gleder meg til det første ståbildet jeg . Når valpene nærmer seg 4 uker begynner de å bli skikkelig søte. Så bilde av mamman til valpene i sted, og der ligna hu forfedrelig mye på Geisha, bortsett fra at hun er av annen fargevariant. Både mammam og pappan til valpen min er røde, mens valpen min er black & tan Men jeg synes helt klart at valpen min er søt alikevel Men den blir søtere ! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er noen rotter, rett og slett! Men i våre mammahjerter er jo alle søte, innerst inn. Her har min akkurat blitt litt søt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nyfødt og ikke særlig søt Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nyfødt og ikke særlig søt Man må jo nesten ha makrolinse for å få til et bra bilde av dem. De er jo litt søte da. ^^ Her er i alle fall Connie, som undersøker PC-en min... Og her er et til, som ble ganske bra: Hun lå faktisk sånn på kommando, ikke værst! Endret 30. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet ikke hva det ligner på.. en alien kanskje. Hadde fem kattealiens, som nå har blitt nydelige Men sånn er det jo med de fleste dyr. Stygge når de kommer ut. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Man må jo nesten ha makrolinse for å få til et bra bilde av dem. :!: Genialt! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Men sånn er det jo med de fleste dyr. Stygge når de kommer ut. menneskebabyer også!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Skulle til å skrive de på over her, men jeg droppa det, kanskje noen akkurat har fått en baby og er hårsår. :!: ALT som fødes er stygt. Det går det til etter noen dager/uker Vis meg noe søtt, nyfødt noe, så skal jeg vurdere å ta det tilbake Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Marsvin virkelig? På noen få måneder har Geisha gått fra å være uinteressert i hundematen sin, til å ha lyst på hundemat HELE TIDEN. Etter morraturen vår klokka halv 8 løper hun rett bort til skåla si og sleiker på den. Spiser opp frokosten sin med en gang den kommer i skåla. Det samme gjentar seg etter at vi har gått tur halv 4 etter jobb. Rett inn og sleiker på skåla si. Og når vi kommer hjem fra langturen vår i 6-7'tida på kvelden gjør hun det igjen!! Lurer nesten på om hun hadde hatt bede av at jeg delte opp maten hennes i 3 deler.. at hun får like mye mat som før, bare oftere... Hun skal jo ikke ha mer enn 55-60 gram for dagen stakkars.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 eh for et.. fint?..eh.. marsvin.. lol Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kom hjem nå i stad etter å ha vært ute en tur, og hva oppdager jeg? Joda, den nusselige lille valpen min har bitt i stykker ledningene til høytalerne til pc`n!!! Grrr....... og det værste er at det er min egen feil som glemte å "gjemme" ledningene. Nå som hun har oppdaget at dette er morro, så må jeg sette opp grinder foran alle stikkontakter i hele huset, eller er det noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan visst gni inn sennep eller sitron på ledningene, men jeg tør ikke garantere for resultatet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du får kjøpe noe greier til å smøre/sprute på ledninger osv. Som smaker fælt. Kanskje den kjeder seg? Har den nok med leker og bein? Min ødelegger de rareste ting når han er alene. Heldigvis ikke ledninger og møbler Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du kan angripe problemet fra en annen vinkel: Råfore med kjøttbein. Eks ribbein eller oksehale. Det minsker kløen i tenna. Kyllingvinger er og genialt for valper. Tips: Første gang du gir kyllingvinger, knuser du den i stykker med en hammer. Du må og holde litt i vingen slik at valpen skjønner at den ikke kan svelge den hel. Noen hunder trenger nemmelig hjelp til å "lære" å spise. Kåre bet aldri på noe annet enn sine tyggeleker, nettopp fordi han hadde masse bein og annet snadder. Jeg er motstander av å smøre ting inn med sitron, sennep og annet tull. Viser hunden en egenskap du ikke liker må du overse denne og rose en egenskap du heller vil ha. Derfor må du også tilby en alternativ oppførsel Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 De selger jo slik til å ha over ledningene på ikea om jeg ikke tar feil:) Jeg fulgte alltid godt med geisha da hun var valp, og hvis hun gikk bort til ledningene sa jeg "nei" . Geisha ødelegger ingenting når hun er alene hjemme. Hender i ny og ne at hun avliver en av bamsene sine though Jeg må være gal som skaffer meg valp når jeg har en så snill hund fra før. Det blir jo som å begynne heeelt på nyt. ut å lufte valp klokka 4 om natta i mars måned og greier Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fem-seks måneder til staffen kommer hjem. *sukk* Meeen, det er til det beste å vente så lenge tror jeg. Får jeg lest meg litt mer opp på ting og tang, og satt meg inn i hva som trengs. Og selvfølgelig kjøpt alt jeg kommer på at jeg trenger. Men fy faen så lenge det føles Lenke til kommentar
granny Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du kan angripe problemet fra en annen vinkel: Råfore med kjøttbein. Eks ribbein eller oksehale. Det minsker kløen i tenna. Kyllingvinger er og genialt for valper. Tips: Første gang du gir kyllingvinger, knuser du den i stykker med en hammer. Du må og holde litt i vingen slik at valpen skjønner at den ikke kan svelge den hel. Noen hunder trenger nemmelig hjelp til å "lære" å spise. Kåre bet aldri på noe annet enn sine tyggeleker, nettopp fordi han hadde masse bein og annet snadder. Jeg er motstander av å smøre ting inn med sitron, sennep og annet tull. Viser hunden en egenskap du ikke liker må du overse denne og rose en egenskap du heller vil ha. Derfor må du også tilby en alternativ oppførsel For en gangs skyld er jeg faktisk enig med deg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 For en gangs skyld er jeg faktisk enig med deg Poster et lite bilde av skikkelig råforing: Gammelt bilde, men lille hvite klossen forsøkte å spise hele i et måltid. Han veide vel selv 35 kg på det bilde, og kjeet veide ca 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå