mushi Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kan være det blir valp på meg og til sommeren. Glede seg. Fra hvor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fra hvor? Nei, det får forbli min lille hemmelighet inntil videre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skal du ha fire hunder Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det var planen, ja. To av dem bor hos min far, så jeg har ikke det store ansvaret for dem til daglig uansett. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vet forresten kommende uke om det blir en til her i gården også Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vet forresten kommende uke om det blir en til her i gården også Nakenhund ? :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvordan er det med beina i høne og sånt? Er det "splintrefare" på råe hønebein? Nei. Ikke rå fisk heller Det er kun varmebehandlede bein som er farlig å gi hunden Nettopp. Bare for å bekrefte dette. Hvorfor ikke bare gi bikkja den levende, og la bikkja fikse resten? hehe, tro meg.. Jeg tenkte tanken. Det hadde forenklet MIN jobb i slakteprosessen i alle fall. Men syns jeg ser for meg hu her knerte 19 høner Så nei, jeg fikk ta drittjobben jeg, så koser dyret seg. Og du da Øyvind? Slakta du sauen selv eller? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Feide rett inn i en saueflokk med min v70 på fjellet. 4 døde mometant, 2 hardt skade (så de tok jeg selv), en som stakk av. Sendte Kåre etter for å eliminere vitner... Det var ull overalt! Neida. har aldri gitt han noe levende. Er ikke barbar heller da Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hæhæhæhæ, der fikk du meg til å le høyt, Øivind ;p Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er ikke særlig humant å sende en hund for å ta dyr, nei. Kan fort bli til at det blir mer leking enn slakting. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 I dag har jeg kjøpt flybilletter tur retur Arlanda/Stockholm, handlet flybur og halsbånd og kobbel til lillevalpen. Føles nesten som et lite svangerskap å gå å vente på at jeg skal få hjem min andre lille baby Nå håper jeg bare at typen ikke er alt for sær når han skal ha et stort ord med i saken om navn på valpen. Men tror ikke jeg skal bekymre meg, jeg har det med å få viljen min uansett Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Han er kanskje så smart at han forstår forskjellen på good sex og no sex Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Feide rett inn i en saueflokk med min v70 på fjellet. 4 døde mometant, 2 hardt skade (så de tok jeg selv), en som stakk av. Sendte Kåre etter for å eliminere vitner... Det var ull overalt! Neida. har aldri gitt han noe levende. Er ikke barbar heller da Du kunne jo gitt'n en dævv en da Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 En dævv sævv... Moro for Kåre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skjønner ikke hvordan folk har tid til å ha tre eller fler hunder, i tillegg til skole/jobb. Greit med to, for da går det an å aktivisere og trene dem begge på en dag (jeg ønsker meg jo en til selv), men 3? Tar mye tid. Haha, ender sikkert opp som gammal kjerring selv, med 5 småhunder rundt beina Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg skjønner ikke hvordan folk har tid til å ha tre eller fler hunder, i tillegg til skole/jobb. Greit med to, for da går det an å aktivisere og trene dem begge på en dag (jeg ønsker meg jo en til selv), men 3? Tar mye tid. Haha, ender sikkert opp som gammal kjerring selv, med 5 småhunder rundt beina Får bare gjenta at jeg ikke har hovedansvaret for mer enn EN til daglig nå, og ikke mer enn to om jeg går til anskaffelse av valp. Jeg syntes ikke det er videre slitsomt med alle tre sammen heller. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tenkte ikke i hovedsak på deg (siden du jo ikke har alle dine), men ble bare satt på tanken. Det er så mange som kanskje blir bitt litt for dypt av hundebasillen, og bare skaffer seg flere og flere. Uten at det egentlig er noe særlig bra for hundene de skaffer (de tror gjerne de er verdensmestre i tillegg). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mange oppdrettere som har 10+ hunder. Man kan da umulig ha tid til alle. Er på maxgrensa mi på katter nå, hadde jeg hatt flere ville jeg ikke hatt tid til å gi alle nok oppmerksomhet, tror det er værre med hunder som må trenes i tillegg. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det blir en livsstil å ha flere hunder. Nå hjelper det å bare ha deltidsjobb, og ikke ha støv på hjernen. Jeg har for tiden fem små i forskjellig alder - den yngste er bare 10 uker. Og alle krever en del pels-stell, både bading og børsting. Det blir selvsagt vanskelig å trene alle på en gang, så det blir å ta med to av gangen. Det er ikke så lett å reise bort selvsagt, i alle fall ikke sånn helt på sparket. Det er ikke alltid lett å få hundepass, og hundepansjonat koster jo litt da. Men bortsett fra det så er det bare kos! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Næ så søte Det er også stor forskjell på å ha kinesisk nakenhund og Groenendael i hus. Hadde jeg hatt en liten rase kunne jeg lett hatt to tre stykker, men når jeg har en stor og krevende rase er det maks to !! edit: Er det Coton de tulear ?? Endret 26. januar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå