Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle hunder er finere som valp :dontgetit:

Det samme gjelder damer :yes:

De er ofte litt finere når de er 18 til 28, og forfaller stort etter passerte 30 :)

For menn begynner det enda tidligere, de er som regel herlige mellom 20 og 25 før forfallet setter inn for fullt. Noen menn blir deilige igjen når de passerer 40, og kan gå under kategorien "gammelsexy". Gammelsexy kan brukes om menn på samme måte som man kan bruke MILF om damer. Men det er way off topic-

On Topic. Jeg leter meg fordervet etter en hund nummer 2, og har fått go-go-go fra typen , så da blir det snart hund når vi finner en vi vil ha!

Lenke til kommentar

OT:

Menn holder seg langt bedre enn damer og det vet du :) Noen menn er sexy hele livet. Dog finnes det noen kvinner som er deilige langt opp i 40 åra, men det er i fåtall. Dessuten er DILF mannens svar på MILF. Damer har også lettere for å tiltrekkes av eldre menn :yes:

On Topic:

Kjøp deg en skikkelig hund, hvertfall en som veier over 20 kg. Tror en bakgårdsmix kler deg :)

Lenke til kommentar
Han var søtere som valp! Nå så han nesten litt skummel ut >.< :p

Han var jo bare et lite rusk som valp. Sukk.. Blir skikkelig sentimental når jeg ser på valpebilder av han.

Ganske stor og skummel nå ja. Merker jeg må passe på mye mere i alle situasjoner. Og det blir ikke akkurat bedre i puberteten. Hehe.

En hund MÅ veie over tyve kg !! Annet duger ikke her i huset. Selv om jeg har sykt lyst på en liten hund (Chi. Pom. Griffon. Yorkie).

Diesel og Pricilla(yorkshire terrier). Bestevenner for alltid, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet :love:

i292587908_11173_5.jpg

Endret av Marialn
Lenke til kommentar
Vet jeg har bilder av knerten min her inne, men forumet er så uvant at jeg finner det ikke :!:

Diesel er en Groenendael på straks 11 mnd, maks høyde, sterk som pokker og verdens kuleste hund :D

Til våren/høsten blir det en til i hus. Hurra!

Hmm....hvor fant du på DET navnet da...? ;)

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Jeg har lenge vært ute etter deg skjønner du, og måtte ha noe som minnet meg om deg.

Siden jeg var lita ville jeg ha en hund som het DIESEL! Rett og slett.

Og det er ikke pga diesel(bil) eller klesmerke. Selv om jeg gjerne kunne hatt enda en: 'turbo, og diesel'. Litt for harry..

Lenke til kommentar
Kjøp deg en skikkelig hund, hvertfall en som veier over 20 kg. Tror en bakgårdsmix kler deg :)

Synes du er frekk jeg. Tror en Amerikans Bulldog hadde kledd meg utmerket hvis jeg hadde orka alt arbeidet som følger med . :p

Når det gjelder småhunder.. dersom mange av de som ender opp med å kjøpe seg en mix eller bordercollie fordi de har så lyst på en hund de kan gå tur med og kose med i sofaen heller hadde kjøpt seg en hund av liten rase hadde vi sluppet å se så mange av annonsene på finn.no der folk plutselig har blitt mega-allergiske. Det er jo ikke til å stikke under en stol at mange av de små rasene er ekstremt mye enklere å ha med å gjøre enn de fleste større hunder.

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar
Jeg har lenge vært ute etter deg skjønner du, og måtte ha noe som minnet meg om deg.

Siden jeg var lita ville jeg ha en hund som het DIESEL! Rett og slett.

Og det er ikke pga diesel(bil) eller klesmerke. Selv om jeg gjerne kunne hatt enda en: 'turbo, og diesel'. Litt for harry..

Oi,tråkket eg på noen tær?

Må ikke hisse deg opp nå da

Lenke til kommentar
OT:

Menn holder seg langt bedre enn damer og det vet du :) Noen menn er sexy hele livet. Dog finnes det noen kvinner som er deilige langt opp i 40 åra, men det er i fåtall. Dessuten er DILF mannens svar på MILF. Damer har også lettere for å tiltrekkes av eldre menn :yes:

On Topic:

synes en newfoundlandshund har passe vekt - mellom 50 og 70 kg ettersom kjønn

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Jeg liker også bare store hunderaser. Æsj, det hadde vært så mye enklere å likt små! :p De store er så mye mer hund, og det er ikke alltid det er like gøy. :ermm: Har lyst på en til hund etterhvert, men to store kan bli endel.. Men jeg finner samtidig ingen liten hund jeg er interessert i. Ergo jeg får bare vente til hunden min blir gammel og lat. haha

Lenke til kommentar
Synes du er frekk jeg. Tror en Amerikans Bulldog hadde kledd meg utmerket hvis jeg hadde orka alt arbeidet som følger med . :p

Når det gjelder småhunder.. dersom mange av de som ender opp med å kjøpe seg en mix eller bordercollie fordi de har så lyst på en hund de kan gå tur med og kose med i sofaen heller hadde kjøpt seg en hund av liten rase hadde vi sluppet å se så mange av annonsene på finn.no der folk plutselig har blitt mega-allergiske. Det er jo ikke til å stikke under en stol at mange av de små rasene er ekstremt mye enklere å ha med å gjøre enn de fleste større hunder.

?? Frekk :)

Du hadde ikke maktet en AB, men ditt forbilde Jessica har jo en AB og en Mops :yes: Så comboen stor hund, liten hund, deilig eier burde jo være mulig for deg også :)

Småhunder er ikke hunder. Har en kjærste med en liten Chivvavva (eller hvordan det skrives) på 1,8 kg. Både Kåre og jeg er usikker på om det i det hele tatt er hund. Kåre spiser 2 kg V&H når vi har ekstreme treningsperioder....

Lenke til kommentar

Om jeg skulle hatt en større hund så måtte det vært en slik en ja! DET er skikkelig bikkje det!

Nå priser jeg meg enda lykkelig for at jeg har en hund som ikke røyter, men skulle jeg hatt en hund som røyta hadde jeg ikke sagt nei takk til en newfoundlandshund!

Det er jo stor forskjell mellom rasene også da. Jeg kunne ALDRI Hatt en chihuahua! Alt for liten og skjør for min smak, men selv har jeg dvergpinscher som i manges øyne ikke er særlig mye større enn en chi. Men forskjellen er stor.

Men selv har jeg ett litt vridd syn på min egen hund. Jeg synes hu er kjempestor :p

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar
du bør ha bra støvsuger når du tar på deg en newfoundlandshund eller en leonberger . nå begynner det bli noen årsiden jeg har hatt en newfoundlandshund men :(

Kost og søppelsekk er vel mer egnet enn støvsuger i de verste røyteperiodene ! :p

vår siste nuffe røytet nesten ikke , ikke engang i røyteperiodene . trengte verken kost eller støvsuger :p , men normalt ville jeg anbefale en støvsuger som suger bra .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...