mushi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg foret valpevomen, men gikk over til nr 33 igjen etter han la på seg en del. Gav jeg mindre ble han så sulten stakkars. Er mye fett i valpvomen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg gir også to måltider om dagen, tenker med meg selv at det hadde vært veldig kjedelig å bare få mat èn gang hver dag Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lure på om det e noke gale med Minus. han pipe og bjeffa og ser ut som han bite seg på lillemannen :S andre dagen han gjere det. han går rund og snusa og i tillige.. før han kjem bort å starta på nytt. e på kvelden det skjer vist... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Prøv og avled han. Min jagde halen sin heletiden, jeg avledet hver gang, og han gav seg etter noen uker. Ser tissen hans fin ut da? Endret 18. desember 2007 av mushi Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 ser fint ut. men ser bare vondt ut og høyres vondt ut... heldig vis har ikkje min hale å jage Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvis han har vondt, ta han med til dyrlegen. Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 trur ikkje han har det vondt... for det skjer bare i 8 tida :S merkelig hund. høyres bare gale ut trur eg.... men får sjå.. han må til dyrlege og få vaksine så får ta det opp med dyrlege med det samme... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Valperskal vel ha mer vogh om dagen enn voksne hunder i forhold til vekten? Altså 2-3% av voksen vekt når de vokser, og 1-2% når er er utvokst trodde jeg? Bridie, min aussie på20 kg, nå sterilisert, fikk 400 g om dagen før sterilisering, nå er jeg ikke HELT sikker på nivået, men det er MINDRE.Kanskje mellom 300 og 350 g om dagen.. Og hu får et måltid.På morran. Og gjerne et tyggebein eller noe på kvelden... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mona får 1kg om dagen når vi bruker V&H, vet ikke om det er helt korrekt men. Hun veier ca 70kg. Så får hun littegrann middagsrester om det er noe, samt noe godbiter gjennom dagen. Halv pølse om morran og en om kvelden. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Blir middags rester og slikt her også. Tidlig på dagen får han en skive eller 2. Blir det noe gaver på deres hund tul jul da? Selv skal eg kjøpe den største og saftigste ben eg kan finne og pakke den inn til han. Blir tidig å se om han prøver å pakke den ut selv. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Blir det noe gaver på deres hund tul jul da? Selv skal eg kjøpe den største og saftigste ben eg kan finne og pakke den inn til han. Blir tidig å se om han prøver å pakke den ut selv. Det ligger et par pakker til Connie her i huset. En av dem var visst ikke helt forsvarlig plassert, så hun hadde klart å få tak i den, og skulle akkurat til å rive den opp da jeg oppdaget henne. Det var nok noe godt inni der ja... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kaos har hatt julekalender. Vi pleier å gi en annen hund julegave "fra" Kaos, men den hadde hun visstnok funnet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ylva blir 6mnd den 20. desember og begynner å bli ei stor jente nå Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Slenger ut noen skosbilder jeg tok på hytta forleden: Hun liker å løpe i skogen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hehe. Rett før hunden letter. Ørene flagrer helt villt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Den Flyvende Dachs! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Slår ikke denne karen. (LMAO) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Genialt bilde ASCI ! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Spesielt men genialt bilde ASCIwhite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå