I.A.G. Skrevet 22. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Haha, geniale bilder, LuciferLynx! Her har dere Connie med nisselue. (fra tidligere i tråden) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 ..Bjørnar:. : flott hund! virkelig nydelig! Og Mushi: det var da måte på til uflaks da... Lykke til med krabaten da... Og hold oss oppdatert Takk, takk. Han er nydelig+! Kan'ke si nissen der er stort dårligere! Jeg er så superklar jeg nå. Nå har han bodd her et par, tre timer. Har vært og luftet oss et par ganger, tisset litt og sånt (han sto for tissinga, vil ikke ha naboene på nakken) og bare koset oss. Flott hund med gode egenskaper i forhold til mennesker. Like hengiven ovenfor både meg og forloveden min. Blir spennende med natta, håper han slår seg til ro. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Naw. Flotte bilder og nydelig hund, Lucifer! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Konge bilder Lucifer! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Her er det bare noen få kjedelig bilder jeg fant på PC-en min i kveld. Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det var da fælt så uheldige hundene på dette forumet er da! Ønsker god bedring til Mona, Lucy, Connie og Ares (har jeg glemt noen nå...?) og flotte bilder LuciferLynx og Lurvefranzen Er det bare en vanlig nisselue som du har tilpasset Birdie eller går det an å få kjøpt slike? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det er tross alt ganske mange hunder på forumet, og at en hund åker utfor en ulykke skjer ganske ofte. Selv har Atlas sydd fire sting i halsen i februar (tror jeg) da han ble angrepet av en sinnsyk tispe borti gata. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det var da fælt så uheldige hundene på dette forumet er da! Ønsker god bedring til Mona, Lucy, Connie og Ares (har jeg glemt noen nå...?) og flotte bilder LuciferLynx og Lurvefranzen Er det bare en vanlig nisselue som du har tilpasset Birdie eller går det an å få kjøpt slike? <<klippet jull til ørene og satt på strikk. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 He he, sant det, hadde jeg bare kunne finne nisseluer små nok til min voffe Hva skjedde da Atlas ble angrepet? Gratulerer med flott voffs ..Bjørnar..! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skal se om jeg finner innlegget jeg skrev på et annet forum. I dag på ettermiddagstur, rett før jeg skulle på treff med en gjeng fra Bergen ble hunden min angrepet av en huskyblanding.Atlas gikk løs, og jeg ba ham stå i ro da det kom en annen hund, denne hunden logret og sa i fra med hele kroppen at den ville hilse, den var løs den og. Med tanke på det vennlige kroppspråket ville jeg ikke stoppe hilsingen, for Atlas sto jo der, og tispa kom mot ham, og eierne til tispen (heller lugubre personer) så ikke ut til å reagere de heller. Da tispen kom helt bort til Atlas hoppet hun rett i strupen på ham og bet GODT i fra seg, var ikke snakk om leking som gikk gale, hun angrep faktisk, og eierne stormet til for å få tispa løs, hun reagerte ikke på tilrop eller noenting. Da de endelig fikk tispa vekk fra ham lå Atlas på bakken og klynket, og det var blod. Mer blod enn jeg har sett komme fra et dyr i hele mitt liv... (: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hva sa eierene da? Rimelig dramatiske greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Eierne sa ikke noe videre mye, beklaget seg opptil flere ganger og bestemte seg (til slutt) for å betale for veterinærregningen. (Vi måtte faktisk purre på dem, viste seg at mamma visst hvem de var). Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Bra de gjorde opp for seg da. Synd at slike folk bringer "skam" over en så flott rase som huskyen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er veldig enig. Selv har jeg kun den ene dårlige erfaringen med huskyer, er faktisk en huskyvalp som Atlas leker veldig godt med som nylig har flyttet inn borti gaten. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 sofabikkja si det tenker je :!: Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Herregud, stakkars hund! Det må være alle hundeeiers mareritt! Er helt enig med Lurvefranzen, slike folk gir huskyer og hundeeiere generelt et dårlig rykte! Hvordan gikk det med Atlas etterpå? Har han blitt redd andre hunder i ettertid? Søt sofagris froZZo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Nei, han er absolutt ikke redd andre hunder. Han er en veldig sosial hund, og har vært det siden han var valp. Første tiden etter at stingene ble tatt og alt slikt var han veldig forsiktig, selv når han lekte med en hund han har kjent hele livet sitt (bokstavelig talt, de kom til meg og han som eier den andre samme dag, er like gamle og har lekt sammen hver dag siden, omtrent), men nå er han sitt gode gamle, kjempesosiale selv. Jeg var faktisk virkelig redd for at han skulle bli redd andre hunder. Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Det forstår jeg godt! Ille nok om hunden får fysiske skader, men psykiske skader kan også være vonde å hele... Da jeg var mindre passet jeg en cocker spaniel som ble angrepet av to rottweilere, hadde det ikke vært for at jeg gikk i mellom kunne hun nok blitt alvorlig skadet, (takk gud og lov for at hun ikke ble det!) men fra den dagen av sprang hun å gjemte seg mellom bena mine bare hun så en annen hund. Skikkelig trist, for hun var en veldig glad og trygg hund før det skjedde... Men så bra at Atlas er like sosial enda! Han må være tøff, for det var sikkert skikkelig skummelt for stakkaren! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 sofabikkja si det tenker je :!: Må eg få minne om Lenke til kommentar
Elsheba Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Til Juliess: Vil bare si at jeg føler med deg og Mona! Vi har det samme problemet, Marlon har klødd og klødd siden tidlig i sommer, og vi har vært gjennom en masse forskjellige teorier om hva det kan være. Han har fått behandling mot parasitter (Stronghold), det hjalp ikke, han hadde en hudinfeksjon etter å ha klødd som besatt i lengre tid, ble behandlet med antibiotika og ble kvitt sårene. Så veterinæren mente da at han sannsynligvis ikke tåler tørrforet, bruker Royal Canin Beauty, så han fikk da en kortvarig kortisonkur og han får bare V&H, pluss Dr. Baddakys olje. Han ble fryktelig syk første gang han fikk dette foret, noen uker siden, men det må ha vært bedervet. Denne gangen kjøper jeg kilospølser og er veldig nøye med at det ikke ligger for lenge i kjøleskapet. Det ser faktisk ut som om det fungerer! Han klør ikke mer enn normalt nå, men det er kanskje fordi kortisonen ikke har gått ut av kroppen enda. Men alt dette har kostet endel,jeg har tre hunder til og de måtte også få Stronghold. Jeg kunne like godt tatt en topscreen (allergitest) med en gang, den er ikke så dyr. Det er ikke så mange som faktisk er matallergikere, men noen kan visst reagere på et tørrfor men ikke på et annet. Foreløpig blir det V&H her til alle fire! Endret 24. november 2007 av Elsheba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå