Kibs Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Tenker du på det siste bildet nå? Men takk. Endret 15. november 2007 av Kibs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Flott vofs med mye pels. Kordan ser det ut hos deg nå den begynner å røyte! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg, Ares og lillesøs var å lekte i vollyball-kassa idag (det er bare mulig å ta bilde av han når han sitter Endret 15. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Åå, gutten begynner å bli stor! Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Nydelig liten herremann! Hvor stor er han nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Begynner å bli riktig så fin nå ja. Likte god halsbåndet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Flott vofs med mye pels. Kordan ser det ut hos deg nå den begynner å røyte! Han røyter utrolig lite. det meste må egentlig børstes av. Ellers faller det selvsagt av mer eller mindre hår hele tiden, men jevnlig støvsuging gjør at det ikke er plagsomt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Åå, gutten begynner å bli stor! Takk Nydelig liten herremann! Hvor stor er han nå? 14 kg nå. Stor gutt! Klarer såvidt å løfte han lengre hehe. Begynner å bli riktig så fin nå ja. Likte god halsbåndet. Takk, er storfornøyd med det, virker som han liker det mye bedre enn det forrige, og det gnager ikke. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Tenker du på det siste bildet nå? Men takk. Tenkte egentlig ut fra det første bildet, hvor vi så ham best. Men begge bildene var fine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Tenkte egentlig ut fra det første bildet, hvor vi så ham best. Men begge bildene var fine. Det var en spøk, da. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hehe. Ja, du vet hva dem sier om spøker over internett. Er ikke lett å tyde. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Fler bilder folkens! Her er jenta som holder utkikk. Vurderer seriøst å la min hund nummer 2 bli en dobermann altså.... Nydelig jene! Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Tusen takk! Ja hun er veldig fin, og anbefaler rasen det hvis du vil bruke mye tid på den. Blir jo i litt større skala enn den lille søte tøtta du har! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) bikkja "STORT BILDE" Endret 18. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Åh, den så god og kosete ut! *koseklemme på hunden* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du må ta øyepoen til hunden din!! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor klarer ikke jeg å ta sånne bilder? Argh! Hver gang jeg ser et stilig hundebilde tar jeg med meg kameraet ned til parken for å prøve, og hver gang tar jeg de samme kjedelige bildene av hunden ovenfra mens hun ser på meg... IANA photographer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Sett deg på huk, eller legg deg ned på bakken. Bilr mye bedre bilder hvis de blir tatt i hundens høyde. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Ja, NED på bakken er det vesentlige med å ta hundebilder. gjerne liggende rett ut i søla. Man kan ikke være fin på det når man skal ta bra hundebilder Har rullet rundt på åkern mange ganger sammen med bikkja jeg forskjellen på det å ha barn og det å ha hund.... Barn..... og hund........ Tror du de merker det om jeg bytter? Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hehe LuciferLynx. Du = BuffyZ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå