IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ja,er en blanding av norsk svart elghund collie og border collie OG verdens største sovedy *elsk* Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Veldig fin hund! Både elghund og border collie er veldig fine raser. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Er en så tidig hund... Får av og til noen kick ute,ruller seg rundt overalt og begynner med noen helt syyke lyder;) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Både elghund og border collie er veldig fine raser. Det er collie og border collie også. Endret 14. november 2007 av Kibs Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Nesten helt lik den der,hadde den bare hatt kort pels Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Mange blandingshunder som blir utrolig fine! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Den vi har er den desidert peneste i sitt kull,de andre ble litt spinkle og litt "skabne"i pelsen. Har fått mye skryt over blank pels på min hund. Han(hunden)heter forresten Ilex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Mange blandingshunder som blir utrolig fine! Mange som blir utrolig stygge også. Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 En av de finere hundene her inne syns jeg, Diesel_. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Mange blandingshunder som blir utrolig fine! Mange som blir utrolig stygge også. Synes ikke det finnes så mange stygge hunder, jeg da Hverken blanding eller renrasede. Nakenhunder er derimot ikke helt min type hund. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 En av de finere hundene her inne syns jeg, Diesel_. Tusen Takk:) Digger voffsen min Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ja, er en fin hund du har der Diesel. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Synes ikke det finnes så mange stygge hunder, jeg da Hverken blanding eller renrasede. Nakenhunder er derimot ikke helt min type hund. Det kommer selvsagt an på smak og behag. Jeg tenker bare på en spesiell blandingshund jeg så noen ganger som virket veldig.. rar, bare. Proporsjonene og alt virket feil. Den var til dels stygg. Men selvsagt også søt på sin måte. Den måtte avlives pga aggresjon senere da, men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Ingen som kommenterer min hund nå, da? Endret 14. november 2007 av Kibs Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Mister cool Litt gammelt bilde men sjekk det ser ut som om eg ødlegger hunden da Hhi...eg er snill altså Endret 14. november 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Hehe, i fotballnickers og greier. Du går vel for fast plass på Brann du? Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Takk Leffy, nå har jeg lært noe nytt i dag også Pen hund,men neida ingen som kommenterte MIN hund nei Verdens fineste vettu... Hunden din var kjempesøt! (tror jeg må ha gått glipp av den posten tidligere ) Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Din også Kibs! Er litt treg med å svare.. Stilig kombinasjon av colliens pels og bc'ens farger! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Går på Brann's fotball akademi;) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Din også Kibs! Er litt treg med å svare.. Stilig kombinasjon av colliens pels og bc'ens farger! Takk, takk. Han har fått collien sin "krage" rundt hele nakken og nedover brystkassen, ellers er ikke pelsen noe voldsomt lang. Laster opp ett til bilde, jeg. I klassisk sove-positur.. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Wow, Kibs, den hunden din var faktisk meget pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå