darkness| Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Tenker han synes det var dritmoro når du løp etter han og lette Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Katta jagde han.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Møkkabikkje. Stakk av ista og jeg lette etter han i tre kvarter før jeg fant han igjen. Uff! Bra du fant han da. Håper dere er venner igjen. Katta jagde han.. Må innrømme at akkurat det var litt morsomt. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Katta jagde han.. He he........ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Bare lurer på hvordan det er for dere med Amstaff i Norge idag? Får dere mange skeptiske blikk? Gir folk dere kjeft? Har nemlig hørt eksempler om folk som har liknende hunder som har blitt møtt med mye skepsis av folk på gaten, og at noe tilogmed trekker hundene bort og tar omveier med dem. Har du vært borti noe lignende?Ganske vanlig ja. Folk er skeptiske til rasen pga all den negative omtalen i media men tror nok kombinasjonen av utseende hans og mitt (er av utlandsk opprinnelse) så blir folk ganske så skeptiske. Har aldri fått kjeft selv men har nok hørt en kommentar eller 2 om kor syke/ustabile den rasen eg har er. Ellers er det en del folk som var skeptiske men etter å ha blitt kjent med meg og vofsen så har de fort merket at det ikke helt er som media skal ha det til. Nå er det ikke så altfor ofte eg treffer folk egentlig for eg liker meg best i skogen med hunden og er sjeldent/aldri i byn eller lignende. Endret 13. november 2007 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Katta jagde han.. He he........ Du kan le av det du ja. Doberman valpen til veninnen min ble skamjagd av en kanin. Var så redd han klarte ikke å løpe ordenlig engang. Trynte, vrælte å sprellet noe villt. Holdt på å le meg ihjel. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Katta jagde han.. He he........ Du kan le av det du ja. Doberman valpen til veninnen min ble skamjagd av en kanin. Var så redd han klarte ikke å løpe ordenlig engang. Trynte, vrælte å sprellet noe villt. Holdt på å le meg ihjel. Scæferen min ble kjeppjagd av 2 rådyr, men han klarer å fange mus. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hunden min blir jevnlig jagd ut av stuen når han plager katten Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Valper har en tendens til å være litt lettskremte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hunden min er tre år gammel.. x) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Kom på at hunden ikke har brikke med telefon-nummer. Skal få bestilt i mårra. Anbefaler alle andre som ikke har fått somla seg til det å få det gjort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Om sommeren tasser jo Atlas rundt i nabolaget (spesielt de to blokkene som ligger rett ved siden av hverandre) mens vi sitter i hagen/på trappen foran leiligheten, og om vi er inne kan vi fremdeles ha døren på vidt gap uten at hunden ser ut til å tenke tanken på å gå ut før noen av oss finner frem sko Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Fine hunden! Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Så flott hun er! Er hun importert? (siden hun er kupert) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Pen hund,men neida ingen som kommenterte MIN hund nei Verdens fineste vettu... Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Så flott hun er! Er hun importert? (siden hun er kupert) Den rasen der har enten lang hale, kort hale eller så og si ingen da de blir født Edit: Fra canis.no I land hvor det fremdeles tillates, kuperes halene. Mange individer fødes med naturlig stumphale eller halvlang hale. I Skandinavia finner man derfor hunder med haler i alle lengder og med alle slags utforminger. Endret 14. november 2007 av Leffy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Pen hund,men neida ingen som kommenterte MIN hund nei Verdens fineste vettu... Hvor er din hund da? (Ser ingen bilder på de to siste sidene). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Joh,øverst å side 164 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Er den blanding? Var fin hund da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå