Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du veit vel hva jeg går igjennom snowdog :p Jeg blir stadig overrasket over hvor hærlig hund han egentlig er, men jeg har det med å henge meg opp i "småting". Var med han i dyrebutikken idag for å kjøpe vom og han var i hundreoghelvete. Bare beit på båndet og småunger turte ikke gå forbi meg engang. Men så plutselig fikk jeg kontakt og han satt seg pent ned i 30 sekunder og var den beste valpen i verden. Flinkingen! Terrier-kosinga har kommet for fult den siste uka, og det er kjempeherlig! Bare kosegris på gulvet i evigheter virker det som. Glad jeg kjøpte bull terrier selv om det er et leven uten like innimellom. Jeg skal faen meg få en bra hund. :)

Lenke til kommentar
Du veit vel hva jeg går igjennom snowdog :p Jeg blir stadig overrasket over hvor hærlig hund han egentlig er, men jeg har det med å henge meg opp i "småting". Var med han i dyrebutikken idag for å kjøpe vom og han var i hundreoghelvete. Bare beit på båndet og småunger turte ikke gå forbi meg engang. Men så plutselig fikk jeg kontakt og han satt seg pent ned i 30 sekunder og var den beste valpen i verden. Flinkingen! Terrier-kosinga har kommet for fult den siste uka, og det er kjempeherlig! Bare kosegris på gulvet i evigheter virker det som. Glad jeg kjøpte bull terrier selv om det er et leven uten like innimellom. Jeg skal faen meg få en bra hund. :)

Optimismen er tilbake! Det er flott å høre. Det går nok bra til slutt, skal du se. ;)

Lenke til kommentar
ville tippet blanding jeg.. Mellom noe kortbeint noe og noe annet. Nesten umulig å si.

Border collie og dachs?

rottweiler og dachs?

Nei, jeg aner ikke.. men det ser liksom ikke renraset ut.

Hehe. Stakkars dachs som eventuelt har parret seg med en rottweiler eller border collie. Håper at det i såfall var dachsen som var hann-hund ;)

Lenke til kommentar
Santoz er amstaff, ja. Og et fantstisk eksemplar av rasen. :love:
Hihi. Stemmer det. Sier dog aldri/sjeldent amstaff til folk som spør men heller "Amerikansk staffordshire terrier" :p så slipper folk å bli skeptiske.

Bare lurer på hvordan det er for dere med Amstaff i Norge idag? Får dere mange skeptiske blikk? Gir folk dere kjeft? Har nemlig hørt eksempler om folk som har liknende hunder som har blitt møtt med mye skepsis av folk på gaten, og at noe tilogmed trekker hundene bort og tar omveier med dem. Har du vært borti noe lignende?

Endret av Dan_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...