pOOf Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) . Endret 13. november 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med hvilken rase hunden på bildet er? Lurer på om det kan være en Lancashire heeler: http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=21 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Fargene, og litt av kroppsbygningen stemmer litt ja, men hunden på bildet har lengre pels og hengende ører. Så det er nok en anner rase. Noen andre? Endret 12. november 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ser ut som en Shetland Sheepdog for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Valper har ofte hengeører, for brusken er ikke stivnet enda. EDIT: Og valpepels er som oftest veldig "fluffy" Endret 12. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ja, men jeg vet det ikke er den rasen. Men takk for forslag uansett. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ligner kanskje litt på en Berner Sennen valp? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 ville tippet blanding jeg.. Mellom noe kortbeint noe og noe annet. Nesten umulig å si. Border collie og dachs? rottweiler og dachs? Nei, jeg aner ikke.. men det ser liksom ikke renraset ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 tolmodighet mushi.....tolmodighet! Vær konsekvent med ignoreringen/positive forsterknings treningen. Anyways... har ikke tatt noe bilde av gutten i det siste så her kommer slutten av sommeren i år. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Det er en amstaff, sant? Flott hund! Beklager at jeg spør. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Du veit vel hva jeg går igjennom snowdog Jeg blir stadig overrasket over hvor hærlig hund han egentlig er, men jeg har det med å henge meg opp i "småting". Var med han i dyrebutikken idag for å kjøpe vom og han var i hundreoghelvete. Bare beit på båndet og småunger turte ikke gå forbi meg engang. Men så plutselig fikk jeg kontakt og han satt seg pent ned i 30 sekunder og var den beste valpen i verden. Flinkingen! Terrier-kosinga har kommet for fult den siste uka, og det er kjempeherlig! Bare kosegris på gulvet i evigheter virker det som. Glad jeg kjøpte bull terrier selv om det er et leven uten like innimellom. Jeg skal faen meg få en bra hund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Santoz er amstaff, ja. Og et fantstisk eksemplar av rasen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Du veit vel hva jeg går igjennom snowdog Jeg blir stadig overrasket over hvor hærlig hund han egentlig er, men jeg har det med å henge meg opp i "småting". Var med han i dyrebutikken idag for å kjøpe vom og han var i hundreoghelvete. Bare beit på båndet og småunger turte ikke gå forbi meg engang. Men så plutselig fikk jeg kontakt og han satt seg pent ned i 30 sekunder og var den beste valpen i verden. Flinkingen! Terrier-kosinga har kommet for fult den siste uka, og det er kjempeherlig! Bare kosegris på gulvet i evigheter virker det som. Glad jeg kjøpte bull terrier selv om det er et leven uten like innimellom. Jeg skal faen meg få en bra hund. Optimismen er tilbake! Det er flott å høre. Det går nok bra til slutt, skal du se. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Santoz er amstaff, ja. Og et fantstisk eksemplar av rasen. Hihi. Stemmer det. Sier dog aldri/sjeldent amstaff til folk som spør men heller "Amerikansk staffordshire terrier" så slipper folk å bli skeptiske. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Ja, er litt greit, da. De som ikke vet hva amstaff er forkortelse for er som oftest de som er automatisk skeptisk til en hund bare pga rase Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 ville tippet blanding jeg.. Mellom noe kortbeint noe og noe annet. Nesten umulig å si. Border collie og dachs? rottweiler og dachs? Nei, jeg aner ikke.. men det ser liksom ikke renraset ut. Hehe. Stakkars dachs som eventuelt har parret seg med en rottweiler eller border collie. Håper at det i såfall var dachsen som var hann-hund Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Fler bilder folkens! Her er jenta som holder utkikk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Tipper dere ikke har problemer med innbruddstyver Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Santoz er amstaff, ja. Og et fantstisk eksemplar av rasen. Hihi. Stemmer det. Sier dog aldri/sjeldent amstaff til folk som spør men heller "Amerikansk staffordshire terrier" så slipper folk å bli skeptiske. Bare lurer på hvordan det er for dere med Amstaff i Norge idag? Får dere mange skeptiske blikk? Gir folk dere kjeft? Har nemlig hørt eksempler om folk som har liknende hunder som har blitt møtt med mye skepsis av folk på gaten, og at noe tilogmed trekker hundene bort og tar omveier med dem. Har du vært borti noe lignende? Endret 13. november 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Møkkabikkje. Stakk av ista og jeg lette etter han i tre kvarter før jeg fant han igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå