mushi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Idag har jeg klatra fjell med Ares, noe han elsker. Han løper opp alt som går ann å klatres på. Satser på at han blir en like staut kar som din, dahle (nå er han 13,5 uker og veier 10,5 kg) Endret 21. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bilder Bilder Bilder Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Satser på at han blir en like staut kar som din, dahle Du skulle bare sett eiern Fy F! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehe. Er sikker på du ser bedre ut enn meg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vet valp er et bra sjekketriks når man er ute, men hvordan er det med bolehunder på 50kg oivind_dahle? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vet valp er et bra sjekketriks når man er ute, men hvordan er det med bolehunder på 50kg oivind_dahle? ...Tiltrekker den seg andre mannlige.. bolere? :[ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kanskje litt butche kvinner som tåler en trøkk å. Nei, dette krever jeg et langt og utfyllende svar om. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bilder Bilder Bilder Nå har jeg kjørt til svigermor bare for å låne meg et kamera for din skyld Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Snill du er! Now, give us the good stuff! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Må lade batterier først Så blir nok ikke før i mårra. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Åååå. Skjønne jenten! Du snakker til en jente her som surfer på finn.no i timesvis bare for å se på alle dyrebildene. Jeg er helt gal etter dyr og unger. Du er sykt heldig da, som har fått deg en så nydelig valp, selv om den er mye arbeid. * Da gleder jeg meg til i morgen. Endret 21. oktober 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vet valp er et bra sjekketriks når man er ute, men hvordan er det med bolehunder på 50kg oivind_dahle? Min kjæreste er 22 år, fotomodell, og har hele pakka Burde vel si noe om hvilke sjekketriks han er .) Hun stormet jo gjennom hele parken og veiva og ropte Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her er noen dårlige bilder i bedre kvalitet Skal få tatt fler satser jeg på. Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så nydelig han er! Du skriver at han er litt voldelig i lek, har han noen gang blitt "satt på plass" av andre hunder? Min lille (riktignok veldig mye mindre enn din) kunne være ganske plagsom for andre hunder da hun skulle leke konstant, men hundene satt henne somregel "på plass" når de synes det ble for mye.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp, hunder som blir beskyttet av eieren i stedet for å lære hva som er for mye, får ofte problemer senere i livet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Skal ta han med til en dachs til helga. Den sier veldig ifra. Har bare ikke fått tid, siden han som eier den jobber døgnet rundt. tofagerl: har prøvd flere hunder som liksom skulle være flinke til å si ifra, men han er ganske tøff og enser ikke så mye. Hun som er lærer på valpekurset ringte meg ista. Jeg skulle komme en halvtime før i mårra så hun kunne hjelpe meg alene. Det var snillt Endret 22. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så bra! Hvordan er han med de andre valpene på kurset? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Så bra! Hvordan er han med de andre valpene på kurset? Ikke bra. Han er snill som ett lam, men han blir så gira og voldsom og jeg klarer ikke roe han ned. Han klarer alt han skal og tar triks fort, de sosiale tingene er heller værre. Det jeg skal få extra hjelp med. Forrige time måtte jeg putte han i bilen halvveis. Endret 22. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Funker bra å ta timeout, om du putter han i bilen eller på andre måter. Mona var helt rabiat og hoppa på meg og beit meg i armen hardt når vi var på kurs fordi hun kjedet seg eller ble stressa. Det eneste som til slutt funka var å tråkke på båndet slik at hun ikke fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå