Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå. Skjønne jenten! Du snakker til en jente her som surfer på finn.no i timesvis bare for å se på alle dyrebildene. Jeg er helt gal etter dyr og unger. Du er sykt heldig da, som har fått deg en så nydelig valp, selv om den er mye arbeid. :)

* Da gleder jeg meg til i morgen.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Så nydelig han er! :love: Du skriver at han er litt voldelig i lek, har han noen gang blitt "satt på plass" av andre hunder? Min lille (riktignok veldig mye mindre enn din) kunne være ganske plagsom for andre hunder da hun skulle leke konstant, men hundene satt henne somregel "på plass" når de synes det ble for mye..

Lenke til kommentar

Skal ta han med til en dachs til helga. Den sier veldig ifra. Har bare ikke fått tid, siden han som eier den jobber døgnet rundt.

tofagerl: har prøvd flere hunder som liksom skulle være flinke til å si ifra, men han er ganske tøff og enser ikke så mye.

Hun som er lærer på valpekurset ringte meg ista. Jeg skulle komme en halvtime før i mårra så hun kunne hjelpe meg alene. Det var snillt :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Så bra! :) Hvordan er han med de andre valpene på kurset?

Ikke bra. Han er snill som ett lam, men han blir så gira og voldsom og jeg klarer ikke roe han ned. Han klarer alt han skal og tar triks fort, de sosiale tingene er heller værre. Det jeg skal få extra hjelp med. Forrige time måtte jeg putte han i bilen halvveis.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...