I.A.G. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Vil nok tro det bare er snakk om tilvenning, ja. Virker merkelig hvis hunden ikke tåler råforing. Vil også tro Øivind Dahle har noen innspill å komme med her... Endret 15. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nope. Ingen innspill. Er ikke mitt hundehold Min hund er i knallform han, og det er det som er viktig for meg. Om noen syns bikkja deres blir vakrere og i bedre form av potetgull og polkagriser må de gjerne fore de med det for meg. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nope. Ingen innspill. Er ikke mitt hundehold Haha, den var ny! Hadde jeg aldri trodd. Hva har skjedd med deg? Du må da ha noen formeninger om hva det kan komme av, og hva man kan gjøre for å likevel fortsette med råforing? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan ikke komme med innspill når noen konkrekt sier at hunden blir dårlig av det, vet du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Marlon, 1.5 år har blitt veldig syk etter å ha fått bare litt råfor. Dette foret er produsert hos en slakter som kun bruker friske dyr i produksjonen, han tilsetter mineraler og vitaminer til foret, så dette skal være et fullfor. Jeg fikk foret av ei venninne som hadde halvtint det før hun delte det opp, og fryst det igjen. Hennes hunder er vant til dette, men min er ikke vant til disse bakteriene, så han fikk rett og slett matforgiftning. Etter behandling hos vet. bl.a. med intravenøst og antibiotika har han heldigvis kommet seg igjen. Så jeg tar ikke sjansen på å bruke rått kjøttfor igjen, det er altfor stor risiko. (Dette ble skrevet av moren min^^) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Problemet var vel kanskje at kjøttet var blitt tint opp og fryst igjen. Man skal vel helst unngå dette med både kjøtt og annen mat generelt sett. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er nok riktig at hunden ikke er vant til bakteriene, og at den derfor ble syk av det. Det er sikkert mulig å gradvis vende hunden til å få den typen mat, men som du sier er det nok like greit å ikke ta sjansen, og like gjerne fore med noe som helt sikkert funker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 V&M hadde jeg gått for, har aldri hørt om en eneste hund som har blitt syk av det.. Så ville jeg tatt en gradvis overgang om jeg var usikker på om hundens mage hadde tålt det Uansett, godt han kom til hektene igjen! Det er jo ikke sånn at han kommer til å leve i nød fordi om han ikke kan råfòres. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 V&M hadde jeg gått for, har aldri hørt om en eneste hund som har blitt syk av det.. Så ville jeg tatt en gradvis overgang om jeg var usikker på om hundens mage hadde tålt det Spesiekt nr33. Nr25 er den som inneholder fisk og det har vært enkelte hunder som har reagert mindre bra på denne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 i har brukt den med kylling, vet ikke hvilker nummer det er men... fungerer bra. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det er i alle fall én som setter pris på ekstra-vedlegget i Donald... Endret 17. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hehehe. Den hunden er til å spise opp Elsker dachser! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Den siste uka har han ikke spist opp all maten sin som han pleier. Burde jeg gå ned til tre måltider om dagen eller? Endret 17. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvor mange får han nå, og hvor mye av hva? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du kan jo prøve det, er ikke akkurat sånn at han tar noen skade av at du prøver deg litt frem Pleier du ta vekk maten når han ikke spiser opp? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvor mange får han nå, og hvor mye av hva? Nå får han rundt 2 dl tørrfor og 75 gr vom fire ganger om dagen. Han pleier å spise opp alt, men har vært igjen alt mellom halvparten og en neve hele uka. Kan det være at han bare er litt matlei? juliess: Tar den alltid vekk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hehehe. Den hunden er til å spise opp Elsker dachser! Jasså? Dette er Maja. Endret 17. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Aaaaw! Så søt! Stilig farge på hodet. Har ikke sett dachser som er sånn blanding før. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ingenting er som et bullekyss Whohoooooo post nr 1000 for meg *jayyyy* Endret 20. oktober 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje du bør forklare hvem som er bulldoggen på bildet? Bare elsket bilde der bikkja har på seg bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå