Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Alle isbjørner er skeivhendte og grisen har en orgasme som varer i 30 minutter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Maur strekker seg når de våkner om morgenen, også gjesper de på en veldig menneskelignende måte. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) når hunden min gjesper deler hodet seg nesten i to ^^ Skal titte på bil senere idag. Trenger en til som jeg kan ha hundebur i. Endret 8. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 når hunden min gjesper deler hodet seg nesten i to ^^ Skal titte på bil senere idag. Trenger en til som jeg kan ha hundebur i. 9661969[/snapback] Volvo v70 d5 2007 modell anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hehe. Skal titte på Sunny Sr '93 mod. Var det mest kurrante jeg fant til under 10.000 Skal jeg ha ny bil blir det c30 T5. Endret 8. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe. Skal titte på Sunny Sr '93 mod. Var det mest kurrante jeg fant til under 10.000 Skal jeg ha ny bil blir det c30 T5. 9662410[/snapback] Syns du sa du skulle ha bil jeg. Mulig jeg missforsto Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg lager "varebil" av sunnyen. Tar fem minutter å bolte ut seter, så sveiser jeg fester til buret i karoseriet. Hadde egentlig tenkt å kjøpe 740, men den versjonen jeg ville ha ble 20k for dyr. Stasjonsvogn eller diesel kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Løpetid er ikke noe gøy. Litt glad jeg bare har hannbikkjer i hus for tiden, jeg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Når vi snakker om løpetid, er det noen andre her som har tisper som blir _fantastisk_ kosete i løpetiden? Mot mennesker mener jeg, ikke hannhunder ;p Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, høres kjent ut. Eh.. Vent.. Det var visst meg det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, høres kjent ut. Eh.. Vent.. Det var visst meg det 9664555[/snapback] Hahaha. Men joda, de fleste tispene jeg har vært borti med løpetid har vært veldig, veldig menneskekjære. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, løpetid her også. Kosesyk som aldri før. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hundene deres er som en gjeng BFF Alle har mensen på en gang! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hunden min blir i alle fall fantastisk kosete når hun er gravid! Jeg har kjøpt meg VW Polo 2003 modell jeg. Liten bil med god plass til både en og to små hunder Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kunne vel fått plass til hunden din i en liten EL-bil du, Light Alba Sånn sett veldig greit med små hunder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser for meg at livet med småhunder er veldig praktisk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er da det Det er ingen som er redd en liten hund når du møter de på tur i alle fall! Man trenger heller ikke å ha stort hus eller leilighet for å ha en liten hund, og det er veeeldig enkelt å få noen til å passe den dersom du skal reise bort eller noe . Jeg gleder meg til vi skal ha en til Den største faren ved å ha den rasen jeg har, er at man kan utvikle samlemani dersom man ikke er forsiktig Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er da det Det er ingen som er redd en liten hund når du møter de på tur i alle fall! Man trenger heller ikke å ha stort hus eller leilighet for å ha en liten hund, og det er veeeldig enkelt å få noen til å passe den dersom du skal reise bort eller noe . Jeg gleder meg til vi skal ha en til Den største faren ved å ha den rasen jeg har, er at man kan utvikle samlemani dersom man ikke er forsiktig Hva er forskjellen på liten hund og tja...hamster? Og hvorfor er små hunder så pop blandt enker 60+ (som flittig kjøper leverpostei bokser)? Min kloss etter å ha jagd masse rotter i frognerparken i dag: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå