Aak1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Enda mer Bridie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og agility 9644832[/snapback] Hva med å poste noen av disse i bildekritikken? Enkelte av de var virkelig gode bilder. Fin hund du har også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) fjernet Endret 9. oktober 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Enda mer Bridie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og agility 9644832[/snapback] Hva med å poste noen av disse i bildekritikken? Enkelte av de var virkelig gode bilder. Fin hund du har også 9648865[/snapback] Takk for det du! Har vel ikke akkurat sett på dem som bra nok til å postes der, men kan jo slenge ut noen så får vi se hva som skjer Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Testet et lånt 10D fra Canon her om dagen. Kan ikke skryte på meg at jeg har noe skills innen fotografering, men lærer mer og mer Så når vi snakker hund: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er den ekstremt tynn, eller er det bare mye ekstra hud på ryggen? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vil ikke si ekstremt tynn, men hun har ikke for mye kroppsfett nei. Kan se litt rart ut bakpå ryggen, men det er pelsen som gjør at det ser slik ut. Antydninger til krøller. Hun har pelsen til grand danois over alt unntatt på ryggen der en (eller flere) av de andre rasene gjør seg gjeldende. Noen som ser hvilke tre raser hun er i tillegg til grand danois da? Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tipper litt dobermann kanskje? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, ville tippet GD! Ser det på proposjonene. Doberman som foreslått ja, for den har ganske langt snuteparti. Men to til? Hmmm. Krøllene må jo komme fra et sted Hodet er jo ganske bredt også, så mulig det er noe annet stort inni der.. Rottweiler kanskje. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Labrador og border collie muligens? Vill gjetting altså. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hverken dobermann eller labrador i hun her. Border collie derimot er en av de fire. Hun er uten tvil helt bc i hodet. Blir sykt rastløs når noe ikke skjer Edit: Kan si at de to andre rasene er schæfer og riesenschnauzer. Ikke så lett å se disse to. Endret 7. oktober 2007 av Atanatar Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Beauceron? EDIT: Oioi, der redigerte du visst inn svaret Endret 7. oktober 2007 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Må innrømme at jeg ikke hadde hørt om Beauceron før nå. Etter en liten tur på canis ser jeg det var et godt forslag. Ligner jo litt på bildet, men enda mer ut ifra beskrivelsen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Hunden min ser ut som en kanin Endret 8. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hunden min ser ut som en kanin En veldig kul kanin i så tilfelle Akkurat som "katten" min! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Denne tråden sporet nettopp skikkelig av. On-topic: Visste dere at hunder og katter faktisk kan være keivhendte? Eller, det vil si, en hund har en pote den bruker mer enn den andre, og hunder og katter er enten høyrehendte eller keivhendte (sikkert tvehendte og, hva vet jeg), akkurat som mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå