Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Fin hund, Myrsnipa :)

Bowser og Bajas (Bajas er en av fetterne mine sin) var idag på besøk hos en kamerat av meg og hilste på en 12 uker gammel Cane Corso- tispe :D Til tross for at hun va mye mindre enn dem, bet hun godt ifra seg og var rimelig tøff i trynet :p Hun har dessverre, som dere kanskje ser på bildene, en liten øyebetennelse, men den er forhåpentligvis helt ufarlig, og hun skal til dyrlegen imårra :) Bowser er nå forresten 4 måneder og 1 uke gammel, mens Bajas er 4 måneder og 2 uker gammel.

HPIM1948.jpg

HPIM1945.jpg

HPIM1941.jpg

HPIM1946.jpg

Tar meg også friheten av å poste enkeltbilde av de 4 boerboelene som vi og slektningene mine har :)

Bowser.jpg

Bowser (4 måneder)

Bajas.jpg

Bajas (4 måneder)

Sandra.jpg

Sandra (4 år)

Alice.jpg

Alice (6 år)

Fantastisk greie hunder alle sammen med fint lynne.

Endret av TyrantOfWinter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han snorker garantert som en full overvektig mann

Nope!! Oswald sitt pusteapparat er iorden :) I motsetning til hans kortsnutete søsken har Ozzy fått lenger nese og hals. Men når han sover dyyyyyypt så snorker han en smule (samme som meg hehe)

Snorker Kåre noe spess Øyvind?

9626508[/snapback]

kåre er som et jetfly med ødelagt motor :)

Lenke til kommentar
Hallo..

Har planer om å skaffe meg hund når jeg flytter til fattern som blir i løpet av året. Men så lurer jeg på hvilken rase jeg skal ha. Har alltid hatt border collie som favoritt(kjenner flere som har en), men så krever jo den så sykt mye trening og aktivitet. Jeg kunne tenkt meg en hund på størrelse med en border collie, men som ikke trenger fullt så mye trening som border collie'en, i og med at jeg er ene barn. Takk.

9613472[/snapback]

Hei.

vis du vil ha en hund som ikke krever for mye trimm er newfoundlanderen et godt valg. den er litt større en border collie, men så rolig og snill at du ikke merker det.. det er litt pelsstell men ellers ikke mye stress. det er en konge rase og kan brukes til mye vis du trener dem godt :)

Lenke til kommentar

Hva er det med folk å anbefale sin rase i hytt og pine? Lopalapa, du anbefaler newfoundlandshund uten å vite noenting om hva personen er ute etter. Alle som ønsker en rase som krever lite trim kan du anbefale en newfoundlandshund?

Newfoundlandshunder er krevende. Kanskje like krevende som min australian shepherd, bare på andre måter. Mye pelsstell, mye sykdommer, de er sterke, tar stor plass. Ville ikke kalt det en god førstegangshund fordi de er snille. De er ikke verdens enkleste hunder å motivere, og kan være vanskelig å kontrollere dersom de er utrent

Lenke til kommentar

Har lagt merketil det samme selv. Det blir som om jeg skal anbefale bull terrier i hytt og pine og øyvind skal si at am bulldogen passer til alle bare de har hatt hund før.

Hvorfor klarer ikke folk å tenke lengre enn sin egen rase?

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...