Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikler hunden din mye Oivind? Har hørt noen stygge rykter om at de kan være ganske ekstreme på det skjønner du...

9615561[/snapback]

Nei. Den sikler ikke så ille min da

Men jeg råforer og det gir trim til gommer og ikke minst leppene. Samt at vi er aktive... Dette hjelper selvfølgelig bare noe, men sikling er ikke et problem :fun:

Lenke til kommentar
Ja, er mange med store hunder som skaffer seg en mindre og mer spretten en, for å få den store til å løpe litt mer :wee: Mona løper jo veldig lite alene. Hun bare daffer rundt på tur og løper kanskje som en villmann 1-2 ganger.

9616081[/snapback]

God ide :) Blir en liten en på meg og hvis hunden min vokser seg snill og rolig. Dessuten er det mye mer praktisk med en mindre hund som nummer to. Ikke akkurat at det er så vanskelig med mona :p

Lenke til kommentar
Men jeg tror du har posta i feil tråd. Er det ikke en katt? tongue.gif

Hahaha Mushi :!: Katt du liksom!! Han er vel så tøff som bullterrieren din :tease:

Han veier 32 kilo! Litt mye for en katt synes du ikke :thumbup:

PS: høyttalerne han sitter foran er 12" tommere så du får sammenligning.

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Hvordan er formen hans? I og med at han ikke liker å gå tur som du sier.. gjør morsomme ting på tur, oppsøk steder han syns er gøy!

Vi går forskjellige steder! Rundt omkring her hjemme! Rundt golfbanen (9 hulls) fjellturer o.s.v rullerer på det så det ikke blir det samme hele tiden. Men han gidder ikke noe mer. Han har jo allergi så det kan være at han blir litt satt ut av det.

Men nå skal vi snart prøve med allergi vaksine. Da kan det hende han blir bedre! Men husk! Engelske bulldogger er ikke kjent for og være sportslige uansett (hehe)

EBulldog og bassett hound er tross alt de rasene som trenger minst mosjon. Det var igrunnen derfor jeg fikk ham fordi jeg har problemer med baina mine og ikke KAN gå så langt selv.. Det løsna når jeg fikk ham, men det har jeg fått igjen for i det siste og må roe meg ned (knærne mine har blitt endel verre kan man si)

Lenke til kommentar
Råforer du for allergien da?

Nope! Han klarer ikke rå mat. han blir skikkelig dårlig og spyr og greier. Han får spesialfor for allergi!

Hehehehehe fin video Øyvind "Go til you puke"

Håper ikke du gjør slikt med damen øyvind :tease:

PS: Han får fiskeboller kylling ris og grønnsaker og frukt I tillegg til knottene (Det klarer han fint)

Av råforing så er vom prøvd, laks o.s.v! Men jeg orker ikke og se ham sjuk!

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Og jeg krever bilder av dere to sammen slik!

Jeg trenger trillebår til Oswald! Jeg har faktisk måtte bære ham når turene ble for lange for ham! Det er ikke lett og ha 30 kilo hund over skulderen :!:

PS: Det er noe av det sjukeste jeg har sett! Alle de rasene har ingen problemer med og gå selv (fysjom)

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...