Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kommer dere hjem fra jobb osv? Sover de i buret om dagen også?

9567760[/snapback]

De er på tur i skogen fra 09.00 til 14.00 hver dag. Etter det, så er de bare hjemme og går. (modern er hjemmeværende) Evnt noen småturer. Så de ligger ikke i buret på dagen nei.

Den yngste tispen fant nå for to dager siden 2 orrhaner, en orrhøne og en svær tiur som ble felt ned til bakken :cool: Hadde nok ikke funnet de hvis ikke bikkja var med.

*Gi hunden en eksta stor godbit*

Lenke til kommentar

Kom tilbake til Bergen i dag, så enormt stor valpen har blitt de to mnd jeg har vært borte. Han er 5,5 mnd nå, og er 57 cm høy! For to mnd siden var han ikke mer enn 43. Skal stille han i morgen, på utstilling her i Bergen. Blir hans første, spennende:-) Tia skal stilles søndag

Lenke til kommentar
Hihihi. Eg husker jommen ikke ka santoz veide når eg hentet han eller kor mye han gikk opp etterhvert. Hadde skrevet ned ned et sted men men. Han vokste dog rimelig fort og så utrolig spinkel men stor i forhold til andre amstaff valper på samme alder. De fleste trodde han var rhodesian ridgeback eller vizla

Hehe.. Oswald så ut som en hvit vannballong med 4 bein stikkende ut fra sidene! Hold ham ihånda så kjentes han ut som en vannballong også :!:

Lenke til kommentar

Så kule bilder!

Var på utstilling i dag. Stilte tolleren til en venninne, som slo en dansk og finsk champion, ble 2bhk med cert! Nå mangler han ett storcert for championatet. Stilte også Memphis, vorstehvalpen min. Han ble best i gruppen og skal inn i best in show valp i morgen.

Kritikken til Memphis:

"5,5 mnd hannhund. Utmerket type, bra størrelse. Velbygget for alder. Herlig hode, flott hals. Meget god kropp for alder. Bra benstamme + poter. Meget gode bevegelser. Flott fremvist"

Dommeren takket også for at han fikk se en så utrolig flott vorstehhund i ringen, og ringsekretæren sa det var den beste kritikken han hadde gitt ut den dagen.:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...