Porsta Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Hehe, tenkte meg det kom til å bli tøft. Vår terrier var også helt fæl på visse områder som bjeffing på fremmede, spise opp alt hun fikk i munnen osv. Dette gikk seg til, men det tok mye energi å få hun der hun er nå. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Noen som vet en circa-pris på TOGO-kløven til seleverkstedet.no? Kunne ikke finne noen priser.. 9566973[/snapback] Tror den ligger på rundt 2000kr. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Har du møtt en bull terrier i trassalderen? Det har jeg, og jeg skal si deg det ikke er en hund du vil ta med hjem Men håper han blir snill. 9569227[/snapback] Hoh, da er jeg glad jeg har en rase som er lett å ha med å gjøre! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Noen som vet en circa-pris på TOGO-kløven til seleverkstedet.no? Kunne ikke finne noen priser.. 9566973[/snapback] Tror den ligger på rundt 2000kr. 9577729[/snapback] Mener jeg betalte 2k ja. FANTASTISK BRA KLØV Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Når kommer dere hjem fra jobb osv? Sover de i buret om dagen også? 9567760[/snapback] De er på tur i skogen fra 09.00 til 14.00 hver dag. Etter det, så er de bare hjemme og går. (modern er hjemmeværende) Evnt noen småturer. Så de ligger ikke i buret på dagen nei. Den yngste tispen fant nå for to dager siden 2 orrhaner, en orrhøne og en svær tiur som ble felt ned til bakken Hadde nok ikke funnet de hvis ikke bikkja var med. *Gi hunden en eksta stor godbit* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Herregud! Ares veier 6,5 kg ffs! Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Kom tilbake til Bergen i dag, så enormt stor valpen har blitt de to mnd jeg har vært borte. Han er 5,5 mnd nå, og er 57 cm høy! For to mnd siden var han ikke mer enn 43. Skal stille han i morgen, på utstilling her i Bergen. Blir hans første, spennende:-) Tia skal stilles søndag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Herregud! Ares veier 6,5 kg ffs! 9594969[/snapback] Det er da ingenting, Mona veide 8 kg ved henting :!: Hvor gammel er han nå? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 10,5 uker. Han går opp nesten en kg i uka Huff kjenner han begynner å bli tung å løfte ut av valpegrinda. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Hihihi. Eg husker jommen ikke ka santoz veide når eg hentet han eller kor mye han gikk opp etterhvert. Hadde skrevet ned ned et sted men men. Han vokste dog rimelig fort og så utrolig spinkel men stor i forhold til andre amstaff valper på samme alder. De fleste trodde han var rhodesian ridgeback eller vizla. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Ja, det vokser enormt i begynnelsen, de litt store rasene Kroppen henger jo ikke sammen i det hele tatt etter en stund, hehe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Da har mamma fått henta valpen fra Paris. Han fikk navnet Castro (av alle ting >:3). Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Hihihi. Eg husker jommen ikke ka santoz veide når eg hentet han eller kor mye han gikk opp etterhvert. Hadde skrevet ned ned et sted men men. Han vokste dog rimelig fort og så utrolig spinkel men stor i forhold til andre amstaff valper på samme alder. De fleste trodde han var rhodesian ridgeback eller vizla Hehe.. Oswald så ut som en hvit vannballong med 4 bein stikkende ut fra sidene! Hold ham ihånda så kjentes han ut som en vannballong også :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Bridie som pirat hund! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Haha, det der var konge rått bilde Var vel ikke en ekte kniv du hadde i kjeften på han? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Haha. Stilige bilder. Det ser ut som en ekte kniv i grunn. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Så kule bilder! Var på utstilling i dag. Stilte tolleren til en venninne, som slo en dansk og finsk champion, ble 2bhk med cert! Nå mangler han ett storcert for championatet. Stilte også Memphis, vorstehvalpen min. Han ble best i gruppen og skal inn i best in show valp i morgen. Kritikken til Memphis: "5,5 mnd hannhund. Utmerket type, bra størrelse. Velbygget for alder. Herlig hode, flott hals. Meget god kropp for alder. Bra benstamme + poter. Meget gode bevegelser. Flott fremvist" Dommeren takket også for at han fikk se en så utrolig flott vorstehhund i ringen, og ringsekretæren sa det var den beste kritikken han hadde gitt ut den dagen. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Haha, det der var konge rått bilde Var vel ikke en ekte kniv du hadde i kjeften på han? 9600623[/snapback] Vi leker da vel ikke pirat, gjør vi vel?? Det er en HELT ekte Rambokniv (i alle fall de som var så populære for snart 20 år siden ) Jeg har da selvfølgelig lært Bridie å være forsiktig med kniver først Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Tia ble best i rasen med cert i dag!:-) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Gratulerer Benedicte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå