Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en akita på bildene sammen med Mona ja.. de har tenkt å kastrere, men vil vente til han er ett år for å få bredden. Etter min mening burde det skje så fort som mulig, han er uansett ikke helt ferdig i kroppen før litt etter to år. Og jeg syns ikke det er bra at han er såpass hard på matvoktingen. Han har tatt en tispe til også.

Lenke til kommentar

Mange som har gordonsetter her da? Har 3 stk her i huset.

Ira 9 år

Chanti 6 år

Keino 3 år

Utrolig fin rase dette her :) Men desverre har den eldste hunden kraftig HD, så er nok ikke lenge til den blir borte. Har hatt det noen år nå, men går på noe medisiner og spesiell fòr, og merker Stor forskjell. For bare 2 år siden klarte hun nesten ikke hoppe opp i sofaen, og nå er hun like hyper som en hver fuglehund.

Men HD blir ikke borte fordet. Litt synd for vi måtte slutte å utstille hun (har blitt BIR 10000ganger, BIS, og nordens vakreste gordonsetter faktisk :) ). Skulle ha valper på hun og.

Så når vi fant ut at hun hadde HD, så fikk vi enda en hund (chanti) som har hatt to kull på 11 valper og 13 valper. Hvor Keino er den ene valpen :)

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
Mange som har gordonsetter her da? Har 3 stk her i huset.

Ira      9 år

Chanti  6 år

Keino  3 år

Utrolig fin rase dette her :)  Men desverre har den eldste hunden kraftig HD, så er nok ikke lenge til den blir borte. Har hatt det noen år nå, men går på noe medisiner og spesiell fòr, og merker Stor forskjell. For bare 2 år siden klarte hun nesten ikke hoppe opp i sofaen, og nå er hun like hyper som en hver fuglehund.

Men HD blir ikke borte fordet. Litt synd for vi måtte slutte å utstille hun (har blitt BIR 10000ganger, BIS, og nordens vakreste gordonsetter faktisk :) ). Skulle ha valper på hun og.

Så når vi fant ut at hun hadde HD, så fikk vi enda en hund (chanti) som har hatt to kull på 11 valper og 13 valper. Hvor Keino er den ene valpen :)

9449430[/snapback]

Hei hei.. Eg har ikke en gordonsetter, eg har en newfoundlander. Men eg har en venn som har 2 gordonsetter, og en kusine som har en irsk setter. de e helt nydelige reser begge to. håper vi får se mer av dine tre vakre gordonsettere. :love:

Lenke til kommentar

Akita er en veldig fin hund, men den krever en ganske konsekvent oppdragelse. Vet ikke hvordan den amerikanske akitaen er, men den japanske ligger ganske närme shibaen i lynne. Og den kan bli ganske så dominant og aggresiv mot andre hunder om man ikke er konsekvent og streng (les: ikke slem).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...