Eplefe Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har ikke mindre enn tre stykker, faktisk. En i hver farge. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er en akita på bildene sammen med Mona ja.. de har tenkt å kastrere, men vil vente til han er ett år for å få bredden. Etter min mening burde det skje så fort som mulig, han er uansett ikke helt ferdig i kroppen før litt etter to år. Og jeg syns ikke det er bra at han er såpass hard på matvoktingen. Han har tatt en tispe til også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Uffda. Jeg lurer på om den som angrep Atlas er renraset akita. For jeg har fått høre fra andre som bor i nærområdet at den er en blanding med mye akita i seg. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Mange som har gordonsetter her da? Har 3 stk her i huset. Ira 9 år Chanti 6 år Keino 3 år Utrolig fin rase dette her Men desverre har den eldste hunden kraftig HD, så er nok ikke lenge til den blir borte. Har hatt det noen år nå, men går på noe medisiner og spesiell fòr, og merker Stor forskjell. For bare 2 år siden klarte hun nesten ikke hoppe opp i sofaen, og nå er hun like hyper som en hver fuglehund. Men HD blir ikke borte fordet. Litt synd for vi måtte slutte å utstille hun (har blitt BIR 10000ganger, BIS, og nordens vakreste gordonsetter faktisk ). Skulle ha valper på hun og. Så når vi fant ut at hun hadde HD, så fikk vi enda en hund (chanti) som har hatt to kull på 11 valper og 13 valper. Hvor Keino er den ene valpen Endret 7. september 2007 av conzeed Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har ikke mindre enn tre stykker, faktisk.En i hver farge. 9449289[/snapback] Staheten lenge leve. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Hihi, syntes ikke de er så sta, jeg. Bare fantastiske hunder. Litt.. Spesielle (egne) på enkelte punkter. For eksempel Kaizer, som nekter å innse at han er blitt for stor til å ligge på fanget Lenke til kommentar
lopalopa Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Mange som har gordonsetter her da? Har 3 stk her i huset.Ira 9 år Chanti 6 år Keino 3 år Utrolig fin rase dette her Men desverre har den eldste hunden kraftig HD, så er nok ikke lenge til den blir borte. Har hatt det noen år nå, men går på noe medisiner og spesiell fòr, og merker Stor forskjell. For bare 2 år siden klarte hun nesten ikke hoppe opp i sofaen, og nå er hun like hyper som en hver fuglehund. Men HD blir ikke borte fordet. Litt synd for vi måtte slutte å utstille hun (har blitt BIR 10000ganger, BIS, og nordens vakreste gordonsetter faktisk ). Skulle ha valper på hun og. Så når vi fant ut at hun hadde HD, så fikk vi enda en hund (chanti) som har hatt to kull på 11 valper og 13 valper. Hvor Keino er den ene valpen 9449430[/snapback] Hei hei.. Eg har ikke en gordonsetter, eg har en newfoundlander. Men eg har en venn som har 2 gordonsetter, og en kusine som har en irsk setter. de e helt nydelige reser begge to. håper vi får se mer av dine tre vakre gordonsettere. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Akita er en veldig fin hund, men den krever en ganske konsekvent oppdragelse. Vet ikke hvordan den amerikanske akitaen er, men den japanske ligger ganske närme shibaen i lynne. Og den kan bli ganske så dominant og aggresiv mot andre hunder om man ikke er konsekvent og streng (les: ikke slem). Lenke til kommentar
lopalopa Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hei e det noen som vet om noen alergivennelige hunder.. har en venn som skal ha hun men faren e alergisk. de har sett på puddel men ville ha flere alternativer.. viss noen kunne hjolpe ville det vært kjempe fint.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Puddel, Bichon Frise, Irish Soft Coated Wheaten Terrier, Kerry Blue Terrier, Bedlington Terrier, Coton De tulear. Lenke til kommentar
lopalopa Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Puddel, Bichon Frise, Irish Soft Coated Wheaten Terrier, Kerry Blue Terrier, Bedlington Terrier, Coton De tulear. 9457979[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Nå har to av hundene fått kennelhoste. Ikke morro. Kan ikke være med i skogen og løpe eller noe hard fysisk aktivitet. Så er vel ikke lenge til den siste får det heller sikkert. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 raaaawwwrrrrrr Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Liker bryst - og nakkemuskulaturen hos hunden din. Ser så utrolig mye bedre ut enn dem som skaffer seg liknende hunder og lar dem bli småfeite og/eller utrente. Endret 9. september 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) På tide med en liten oppdatering på Bowser, som nå har blitt 3 måneder og 2 uker gammel Endret 9. september 2007 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Sjekk de labbene, da! O.o Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Ja, han har litt igjen å vokse, mildt sagt Ørene begynner også å bli for store. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Bowser blir bare flottere for hver gang jeg ser han Driver med å slutte å røyke og er utrolig valpesjuk. Føles ut som om dagene går bakover. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Igor på toppen av underrennet i den ene hoppbakken i Falun. Han fløy opp selve bakken mens undertegnede pesa seg opp trappene som går langsmed. En fin tur i regneværet Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Ja, han har litt igjen å vokse, mildt sagt Ørene begynner også å bli for store. 9464040[/snapback] Er det ikke slik at ofte så vokser ikke alle kroppsdelene til en valp i samme hastighet? Kanskje han ser uproporsjonal ut nå, men han lir helt sikkert rasetypisk som voksen når han er ferdig utvokst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå