TyrantOfWinter Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Ah, ok Rundt 9 måneder eldre enn min da. Er ikke så god til å se størrelse utifra bilder, men hunden din er vel en Staffie? EDIT: Har ikke Staffie selv altså, så på posten min at det kunne virke sånn 9420685[/snapback] Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Her er bikkja mi: Rottweiler på 6 år Og han liker å slikke sol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Uhm, dobbelpost? To identiste på to forskjellige sider, faktisk. Jaja, flott bikkje. Satan for noen brede skuldre på h*n, da. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Uhm, dobbelpost? To identiste på to forskjellige sider, faktisk.Jaja, flott bikkje. Satan for noen brede skuldre på h*n, da. 9421233[/snapback] Det er en hann ja Lenke til kommentar
xeper Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 TyrantOfWinter: Er en staff ja. contaminated: En staff er vel verken en vanskelig eller lett hund, havner vel midt på treet. Tror en utstillingsavlet staff er en ypperlig førstegangshund. Veldig positiv og lærevillig hund med stabil psyke, utrolig menneskeglad og i min mening verken for stor eller liten i størrelse. Hvis du er interessert i rasen så hoster jeg et ganske aktivt norskt forum for rasen, vet ikke om det er lov å legge ut addresse til andre forum her, så send en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Sendt PM Nei, det er ikke lov å reklamere for andre forum men hvis noen brukere ønsker tilgang så kan jeg ikke tenke meg til at det er forbudt å legge ut en link. Er din staff fra utstillingslinjer eller brukslinjer? De irske blodslinjene av staffordshire bull terrier virker også interessante, men slik jeg har forstått det er det vanskelig å finne rene hunder fordi mye useriøs avl førte til at pitbull ble krysset inn da den kom til England på nittitallet. Allikevel er de fleste hundene stambokført og jeg sett mye bilder av hunder som ser virkelig bra ut, men har ikke møtt noen. Jeg vet at det er minst en i Norge som har irsk staff, men har ikke tatt kontankt med han. En slik hund vil uansett være nesten uaktuell fordi de fleste oppdretterne befinner seg i England. Dessuten vil en irsk være sikkert for driftig for meg. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Har en venninde her som lurer på om det er noen som har en New Foundlander? Hun har en av de, stor og myk. Kan sikkert legge ut et bilde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Det var vel en som fikk seg newfoundlander-valp for noen måneder siden, da dette forumet var ganske nytt.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Nei, det er ikke lov å reklamere for andre forum men hvis noen brukere ønsker tilgang så kan jeg ikke tenke meg til at det er forbudt å legge ut en link. 9422083[/snapback] Det er ikke lov å reklamere for andre forum eller nettsider generelt, men det å slenge ut en link fordi det er relevant i forbindelse med tråden, kan umulig ses på som reklame. Ligger f.eks. linker til flere nettsteder og forum i førsteposten her, og jeg har ikke fått noen reaksjoner på det. Å opprette en egen tråd for å informere om en nettside derimot, kan anses som reklame, og er dermed ikke tillatt. Se retningslinjene, #6 og #7. Er i alle fall sånn jeg alltid har tolket det. Vil gjerne høre det hvis noen er uenig. Kom med linken du. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Han blir ikke noe søtere *skuffet* Endret 5. september 2007 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Valper under 7 uker er ikke noe søte uansett. Min mening :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Er så mye rare bilder av rotter, hamstre og andre gnagere her inne at jeg må posten noen bilder av HUND: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Pent dyr Skal poste noen bilder av HUND jeg også, når jeg kommer meg på nett hjemme. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hehe ja kan ikke se noen rotter, hamstre og andre gnagere på de siste sidene ihvertfall. Mange flotte voffser! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Han vokser til, skal du se, Mushi Syntes han var nusselig jeg, da ^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hvilken rase er den til venstre? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Den hvite er Amerikansk bulldog og den andre er en berner sennen. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Så får vel jeg også legge ut noen bilder av valpen. Endret 5. september 2007 av dhjerp Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Så flotte de var! Godt det er noen her med Schäfere også. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Her er noen bilder av min venns Newfoundland hund. Fin bamse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå