Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TyrantOfWinter: Er en staff ja. :)

contaminated: En staff er vel verken en vanskelig eller lett hund, havner vel midt på treet. Tror en utstillingsavlet staff er en ypperlig førstegangshund. Veldig positiv og lærevillig hund med stabil psyke, utrolig menneskeglad og i min mening verken for stor eller liten i størrelse.

Hvis du er interessert i rasen så hoster jeg et ganske aktivt norskt forum for rasen, vet ikke om det er lov å legge ut addresse til andre forum her, så send en PM hvis du er interessert.

Lenke til kommentar

Sendt PM ;)

Nei, det er ikke lov å reklamere for andre forum men hvis noen brukere ønsker tilgang så kan jeg ikke tenke meg til at det er forbudt å legge ut en link.

Er din staff fra utstillingslinjer eller brukslinjer? De irske blodslinjene av staffordshire bull terrier virker også interessante, men slik jeg har forstått det er det vanskelig å finne rene hunder fordi mye useriøs avl førte til at pitbull ble krysset inn da den kom til England på nittitallet. Allikevel er de fleste hundene stambokført og jeg sett mye bilder av hunder som ser virkelig bra ut, men har ikke møtt noen. Jeg vet at det er minst en i Norge som har irsk staff, men har ikke tatt kontankt med han. En slik hund vil uansett være nesten uaktuell fordi de fleste oppdretterne befinner seg i England. Dessuten vil en irsk være sikkert for driftig for meg.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke lov å reklamere for andre forum men hvis noen brukere ønsker tilgang så kan jeg ikke tenke meg til at det er forbudt å legge ut en link.

9422083[/snapback]

Det er ikke lov å reklamere for andre forum eller nettsider generelt, men det å slenge ut en link fordi det er relevant i forbindelse med tråden, kan umulig ses på som reklame. Ligger f.eks. linker til flere nettsteder og forum i førsteposten her, og jeg har ikke fått noen reaksjoner på det. Å opprette en egen tråd for å informere om en nettside derimot, kan anses som reklame, og er dermed ikke tillatt.

Se retningslinjene, #6 og #7.

Er i alle fall sånn jeg alltid har tolket det. Vil gjerne høre det hvis noen er uenig. :)

Kom med linken du. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...