mushi Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Neste hund blir tispe, men ikke bull terrier. Skal ha en søt, liten en eller en am bulldog. ^^ Kunne fått hvit hanne fra det forrige kullet hennes, men de var leveringsklare en mnd tidligere enn jeg hadde mulighet til å ha en valp hjemme. Endret 31. august 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Ah, vel, sånn sett så er jo ikke det så veldig praktisk. Men nå får du hannen din da, og han er jo vakker ^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Har du hørt om de tre brøderene som het Knut, bortsett fra Peter for han het Bjarne... Hahaha... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Seee vi fant noe spennende Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Har du hørt om de tre brøderene som het Knut, bortsett fra Peter for han het Bjarne... Hahaha... *bilde* 9397671[/snapback] søtt Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Seee vi fant noe spennende 9401049[/snapback] Så søt. Min hund klikker helt og skal bite og tråkke på den Så må holde henne unna all smådyr. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg sliter virkelig med at Oswald spiser sauelort! Som sagt så bor jeg oppe i fjellet på sørlandet og her er det nok av sauer. Oswald finner så mye "lakris" at han blir helt vill! Noen som har noen råd mot dette? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 tja. iKke klin med han etterpå hvertfall Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 tja. iKke klin med han etterpå hvertfall Hehehehe. Ingen fare! er ikke zoofil.. Skikkelig sjokoladetrut etter han har vært ute! Går mye babywipes for tiden :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 På tide med noen bilder av Oswald? Her ihvertfall en skikkelig Bulldog Blocky Bulldogs Shout at the Devil aka Kåre Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Denne her er litt morsom for de som har fulgt med på nyhetene i det siste: http://youtube.com/watch?v=XBuEBHi3BzU Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Hehehe søt den. Liker denne også. http://youtube.com/watch?v=CVVc-KHoa68 Lenke til kommentar
xeper Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Michael Vick. Noen bilder fra turen nå nettopp. Og et litt eldre et. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 På saccovogn tur igår! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 xeper: Hunden din så veldig glad og fornøyd ut Veldig fin! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Mange fine bilder her! Jeg besøkte naboens Malador (Alaskan malamute/labrador). Han heter Bamse^^. Skikkelig søt men ikke enkel å gå med i bånd gitt. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Michael Vick. Noen bilder fra turen nå nettopp. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og et litt eldre et. 9412198[/snapback] Veldig fin hund Liker generelt veldig godt brindle hunder, og den var intet unntak Hvor gammel er han? Endret 3. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
xeper Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 TyrantOfWinter: Han ble 1 år sist torsdag. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Ah, ok Rundt 9 måneder eldre enn min da. Er ikke så god til å se størrelse utifra bilder, men hunden din er vel en Staffie? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 xeper: hvordan er staffordshire bull terrier som førstegangshund (forutsatt at det er din første hund)? det er virkelig en rase jeg har vurdert men grunnet skole og førstegangstjeneste i fremtiden venter jeg i noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå