mushi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tusentakk. Han er gullklumpen min Er så valpesjuk at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den siste uka er verst, hehe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Slenger ut et bilde: Endret 28. august 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Å bare gi omega 3(fiskeolje) til hunden kan gi helt motsatt effekt, eller ikke effekt i det hele tatt fordi det skal være en balanse mellom omega 3 og omega 6. (3 deler omega3 pr del omega 6 ellerno?) Derfor anbefaler jeg aldri omega 3 alene, men gjerne en hokamix som har den balansen som hundene skal ha. Selv tilsetter jeg ingenting i fôret, da jeg ikke ser det nødvendig på mine hunder når de fungerer supert på fôrene sine Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har som sagt tidligere 2 engelsksettere, som vi gir tran og Biola sammen med tørrfòr. Tror vi gir dette pga. bedre pels, vitaminer og bedre tarmkultur. Så om man tar litt i maten er vel det sunt? Vi bruker ikke så masse nedi maten, bare noen cl tran og 3-5cl Biola tror jeg... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Slenger ut et bilde: *bilde* 9378806[/snapback] Fin vov. Hva slags rase er det? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Takk! Alaskan huskey er det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har som sagt tidligere 2 engelsksettere, som vi gir tran og Biola sammen med tørrfòr. Tror vi gir dette pga. bedre pels, vitaminer og bedre tarmkultur. Så om man tar litt i maten er vel det sunt? Vi bruker ikke så masse nedi maten, bare noen cl tran og 3-5cl Biola tror jeg... 9379910[/snapback] Jeg svarte deg også tidligere i tråden at hunden din skal ikke ha tran, og SnowDOG_ la vel ut en link og noen quotes som forklarte hvorfor. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det ble vel dokumenter at hunder ikke skal ha tran i større mengder. Tror ikke det stod noe om at det var skadelig i små mengder. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En stund siden jeg først posta i denne tråden nå. Da var Igor bare 13 uker. Nå har han runda et halvt år og jeg tenkte det var på tide å vise han fram igjen. Her er han på skautur med meg, noe han liker godt. Traver fram i terrenget som en liten tanks. Forrige uke var han med på sin første utstilling, i Nyköping. Her ble han best i sin rase. I tillegg fikk han hederspris begge dagene. Mange her synes utstillinger er teit har jeg forstått, og jeg skal ærlig innrømme at jeg liker bedre å gå i skauen med han. Det er dog samboeren som gjerne stiller han ut, og jeg kan jo ikke nekte for at det var moro at det gikk så bra. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fin hund. Hvilken rase er det? Har truffet på en som ligner tidligere men den var mindre og en blanding. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er en shiba ja. En veldig trivelig liten krabat Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Her er bilde av hele kullet. De er 6 uker. Ares er den eneste hannen og står helt til venstre. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sukk, shiba'n er noe for seg selv.. de er flotte! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Aww, så pene de er, Mushi! =D Jeg skulle gjerne kidnappet den hvite tispen, jeg.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skal ikke ha tispe Hadde førstevalget så kunne egentlig tatt hvem jeg ville. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Syntes den hvite var helt ufattelig bedårende, jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Men den er ikke gutt Tror jeg hadde blitt fornøyd uansett hvem jeg hade valgt jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, hvis du vil ha hanne så hadde du jo ikke så alt for mye å velge mellom da, mushi xP Men jeg vil ha tispe nå, jeg. Har 3 hanner nå, liksom xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå