robB Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Leste nettop diskusjonen om råforing. Det som langdistanse hundekjørere forer hundene sine med er tørrfor blandet sammen med råfor sammen med vann, slik at hele greia blir en grøt. Feks 50% tørrfor og 50% råfor. I tillegg tilsetter de og fiskeolje i foret. Det vil jeg anbefale til folk som har svært aktive hunder(er ikke bare for sledehunder). Da må man huske og ikke kjøpe billigtørrfor fra dagligvarebutikker, men fra dyrebutikker eller hos vet, og kjøpe høyaktivitetsfor. Det at kun råfor er best for hunden er tull. Man kan kun fore med tørrfor og tilsette fiskeolje og hunden får like fin pels. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Vi hadde en italiensk mynde som het Pepsi (Don't blame me. Det var de som eide henne før oss). Hun hadde utrolig mye energi. Elsket å hoppe opp i armene mine eller hoppe på magen min så jeg mistet pusten. Har fått en del poter i fjeset også for å si det sånn. Hun var veldig kosete også. Myk og deilig å ta på. En vakker mynde i mine øyne. Men vi måtte gi henne fra oss. Hun gikk ikke så godt sammen med Dede (italienskmynde/nakenhund). Endret 19. august 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Vi hadde en italiensk mynde som het Pepsi (Don't blame me. Det var de som eide henne før oss). Hun hadde utrolig mye energi. Elsket å hoppe opp i armene mine eller hoppe på magen min så jeg mistet pusten. Har fått en del poter i fjeset også for å si det sånn. Hun var veldig kosete også. Myk og deilig å ta på. En vakker mynde i mine øyne. Men vi måtte gi henne fra oss. Hun gikk ikke så godt sammen med Dede (italienskmynde/nakenhund). *bilde* 9312002[/snapback] For et blikk! Og for noen øyne! Søtt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Geisha Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hun gikk ikke så godt sammen med Dede (italienskmynde/nakenhund). 9312002[/snapback] Bilde! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hun gikk ikke så godt sammen med Dede (italienskmynde/nakenhund). 9312002[/snapback] Bilde! 9312811[/snapback] Skal se om det kan la seg ordnes Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Oh your god! Steroide Whippet! Genefeil kan være seriøse greier.... Big Wendy The Muscular Whippet Endret 20. august 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Skummelt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Herregud. Jeg trodde hunden var satt på steroider eller genmanipulert sånn som noen av disse oksene. Lurer på om hun bare ser ut som en muskelbunt, eller om hun faktisk får utbytte av disse store musklene. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Ser utrolig rart ut, ekstremt tynn rundt livet iforhold til brystet. Har den det vondt eller noe? Eller har den det som de fleste hunder? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Disse rasene er vel ofte veldig tynn rundt livet i forhold til resten av kroppen da. Det eneste som stod om den var at den trolig kom til å dø tidlig fordi den hadde normal størrelse på hjerte og andre indre organer. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Bridie opptrer som Schützhund, eller hva det nå heter... Bridie har iallefall gitt gubben en skikkelig omgang... (under lek riktignok) (sjekk de øya...) Og siste stikk... :twisted: Nå hører det vel med til historien at 8 sekunder etter det siste bildet der ble tatt, så stod Bridie og gubben SÅNN: Hu gires opp på ET ord, men roes også ned TVERT om man sier "nok" til henne... Hadde det ikke vært for det hadde vi nok ikke giret henne opp på denne måten heller, for hu biter skikkelig og det gjør vondt, og blir til tider hull på både klær og hud. Men, vi er klar over det, og hu går jo ikke på sånn UTEN at vi "æler" henne opp Men, kunne hu klart seg som schützhund eller? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Så, bilder fra idag. Bridie hadde besøk av Rottmannen Ruslebiffen Rolig snus først, og jammen ble Bridie lita gitt Flott staslig gutt han! "vil du leke da Bridie?" "kom igjen da, ædda bædda" "hallo, er du sur eller?" "uæææ, hu SÅ på meg!" "ja, blir du med eller??" "æææææ, ugla er løs!!" "kan noen fange det dyret eller?" Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 <3 Nydelig hund og flotte bilder! Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Her er Bowser på besøk hos en seks år eldre venninne. Bowser blir 3 måneder nå på torsdag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Så flotte bilder av Bridie! Tror nok hun kunne blitt en flink schutzhund, ja! Og bowser ser jo så liten ut i forhold til venninnen sin Er nok en del aldersforskjell der. Flotte hunder. Lenke til kommentar
MentosTFM Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Hey, lurer på en ting... Hunden vår, en Labrador Retriever, røyter helt utrolig mye! Noen gode tips til hva som kan gjøres for å få ned håravfallet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Hvilket fór gir dere hunden? Dårlig billig-fór kan ofte føre til håravfall. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Hvilket fór gir dere hunden? Dårlig billig-fór kan ofte føre til håravfall. 9328012[/snapback] I second that. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Vi brukte sånn dyrlegefòr en stund nå. Husker ikke hva det het, men noe på P tror jeg. Sånn vanlig, dyrt dyrlegefòr. Og hun har aldri røytet mer enn nå! Det er helt grusomt, det er hår over alt, hår i glassene, håret kommer flyende i maten, puter som er neddynket i hår, hår på kontorstolen, hår som dekker hele sokken. Så nå har jeg bytta til RC igjen, og håper det gir synlige forbedringer. Orker ikke å skulle måtte støvsuge hele huset hver dag nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå