pinnsvin Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Har 2 huskies som får kjørt seg foran sykkel, rollerblades, ski, akebrett, pulk, osv, men det blir ikke så mye trim på meg selv, dog. Enig i at feite hunder er stygt. 9291417[/snapback] På rulleskøyter? :!: går det bra da? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) åh, ja takk smile.gif oij.. unnskyld jeg mente bulldog.. sorry.. problem solved Her er bulldog! Også fant jeg et bilde der Kåre. Bulldogen til Øyvind har vært. Gjett hvilket EDIT: Her snakker vi råforing (hehe) Endret 16. august 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Oswald er rå! Har du vurdert wp med han ? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Har du vurdert wp med han ? Kremt! Hva er wp ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 weight pulling Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) weight pulling Aha!! Okay.. Vel som dere kanskje vet er ikke EBulldog beregnet for slike ting og jeg er litt usikker på om jeg kjører stakkaren for hardt som det er! Han er ikke akkurat en sofagris som hans søsken er (no shit) Han er med på fjellturer og hard leking (drakamper med meg o.s.v) Han har tonnevis med energi (Selv om det begynner og avta siden han snart er 2 år gammel) Har hørt at om du kjører altfor hardt så kan han få problemer med ledd og leddfester når han blir eldre. Er litt redd for det! Men siden han er ganske godt trent kan det veie opp for det, men jeg vet ikke... Oswald er også den første hunden jeg har hatt. Så det blir litt prøving og feiling, men jeg vil ham jo ikke noe vondt (bestekompisen min) Endret 16. august 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Er jo bare å starte forsiktig med tilvenning, som med det meste annet trenger jo ikke dra en traktor første gangen han prøver. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 og samboeren kunne tenkt seg den mellomste størrelsen. Pinscher.Der eg bodde før hadde en av naboene en rød pinscher. Var utrolig flott å se på og hadde herlig gemytt. For en rask liten sak det var. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Kåre er et ufattelig flott eksempel på amerikansk bulldogg, oivind_dahle. Godt å se du holder ham i form Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Ææsj, man ser tissemannen hans! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Ææsj, man ser tissemannen hans! 9301124[/snapback] Åhh, den er så søt atte! Før kunne jeg ikke fordra disse Bulldog hundene, men jeg har jaggu meg fått sansen for dem! Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Jenta mi koser seg i sola Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Jenta mi koser seg i sola 9302427[/snapback] Skulle ønske det var like pent vær der som her. Nei, her i huset blir det nok innekos i dag gitt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Dobbelpost, sorry. Endret 17. august 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Desverre er det ikke slikt vær lengere, det ble tatt i ferien min for noen uker siden. Her finnes det det ikke dårlig vær i bikkjas øyne, om det så regner og blåser eller snør og hagler, er hun alltid klar til å gå ut Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hunden min elsker regn og snø, men liker ikke at det blåser mye. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Nå har Bowser blitt 12 uker og 2 dager, og krabaten vokser til Oppdretteren sa det var normalt med blålysende øyne på hundene hans, så det er sånn øynene hans er til vanlig.. (fordømte kamera som bare klarer å fikse røde øyne) Kattene er smått fiendtlige til ham for øyeblikket Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Nåwh, han såg skikkelig nusselig ut hadde aldri gjettet at han bare var 12 uker... Da var hunden min en liten tykk runding som bare sov på fanget Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Ææsj, man ser tissemannen hans! 9301124[/snapback] Åhh, den er så søt atte! 9301221[/snapback] :| Mente du at snoppen til hunden var søt, eller hunden generelt? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå