Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Dvergpincher og Mops for førsteganseiere? Lyst på liten hund, men kan ikke være alt for krevende.  :roll: Ikke alle har plass eller tid til en hund på 50kg desverre  :p

9284309[/snapback]

Tror dvergpinscher er en kjempefin hund for førstegangseier :) Har ikke opplevd at Geisha har vært særlig krevende iallefall :) Men hadde villet lest litt om rasen først på forskjellige sider på internett. Er jo ikke alle raser som passer for alle :)

Lenke til kommentar

Jeg er i god form =D. Eller ikke. Jeg pleide å trene, men har ikke trent i ferien. Huff jeg føler meg slapp.

Må si jeg gleder meg litt til å få valpen i hus. Valper er så skjønne. Mamma driver jo oppdrett. Elsker å kose og leke med dem. Men så en dag blir de leveringsklare =(. Jaja.

Lenke til kommentar
Nei det er jo sant. Men har lest litt om rasen din og virker som en flott hund. Absolutt et bra alternativ på framtidig hund  :) Heldig du er.

9288282[/snapback]

Takk takk, jeg kan si fra til neste sommer når jeg skal ha valper :)

Har faktisk vurdert å skaffe en hund til, samboeren min er kjempehypp på en litt større hund...

Nå har vi jo den minste på bildet fra før , og samboeren kunne tenkt seg den mellomste størrelsen. Pinscher. Dobermann blir litt i største laget for oss som bor i leilighet i byen.

Synes iallefall de er kjempekule!

pincher.jpg

Endret av Light Alba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...