Ni kon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du skal se ribbein på korthåra hunder, og kjenne de på langhåra Hva med litt bilder av eierne bak hunden? Holder dere dere i like bra form? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du skulle bare visst! Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva med litt bilder av eierne bak hunden?Holder dere dere i like bra form? 9287121[/snapback] Nei Nei :!: Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Han fisker bare etter småripsa Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Haha i wish. Skulle ønske jeg var i like god form som bikkja! :!: Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har ikke akkurat like bra kondis som hundene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det har nok ikke jeg heller, nei. Men jeg trener jo sammen med dem. Tror det er røykingen som ødelegger, da. xP Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tja, pga. hofteskade har jeg ikke jogget med hunden på noen mnd. Men får fin bakende av alle fjellturene Gleder meg til å kunne løpe med bikkja igjen dog, selv om det bare vil bli i skogen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan er Dvergpincher og Mops for førsteganseiere? Lyst på liten hund, men kan ikke være alt for krevende. Ikke alle har plass eller tid til en hund på 50kg desverre 9284309[/snapback] Tror dvergpinscher er en kjempefin hund for førstegangseier Har ikke opplevd at Geisha har vært særlig krevende iallefall Men hadde villet lest litt om rasen først på forskjellige sider på internett. Er jo ikke alle raser som passer for alle Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei det er jo sant. Men har lest litt om rasen din og virker som en flott hund. Absolutt et bra alternativ på framtidig hund Heldig du er. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hei Hva heter den derre hunden med masse rynker? er det en bulldog? syns den er veldig søt.. altså den med rynker Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) åh, ja takk oij.. unnskyld jeg mente bulldog.. sorry.. problem solved Endret 15. august 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er i god form =D. Eller ikke. Jeg pleide å trene, men har ikke trent i ferien. Huff jeg føler meg slapp. Må si jeg gleder meg litt til å få valpen i hus. Valper er så skjønne. Mamma driver jo oppdrett. Elsker å kose og leke med dem. Men så en dag blir de leveringsklare =(. Jaja. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har 2 huskies som får kjørt seg foran sykkel, rollerblades, ski, akebrett, pulk, osv, men det blir ikke så mye trim på meg selv, dog. Enig i at feite hunder er stygt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Nei det er jo sant. Men har lest litt om rasen din og virker som en flott hund. Absolutt et bra alternativ på framtidig hund Heldig du er. 9288282[/snapback] Takk takk, jeg kan si fra til neste sommer når jeg skal ha valper Har faktisk vurdert å skaffe en hund til, samboeren min er kjempehypp på en litt større hund... Nå har vi jo den minste på bildet fra før , og samboeren kunne tenkt seg den mellomste størrelsen. Pinscher. Dobermann blir litt i største laget for oss som bor i leilighet i byen. Synes iallefall de er kjempekule! Endret 16. august 2007 av Light Alba Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva kan den brukes til Linn. Sånn bortsett fra å ligge i senga og kose eller som et substitutt for enker som trenger en hjelpende tunge`? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva kan den brukes til Linn. Sånn bortsett fra å ligge i senga og kose eller som et substitutt for enker som trenger en hjelpende tunge`? 9291747[/snapback] Den kan brukes til Agility , gårdshund eller rottefanger, men først og fremst turkamerat (siden jeg ikke har gård eller rotter) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke skryt på rottefanger. Har møtt rotter som denger 20 av de der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå