darkness| Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 OK. Ser jo at de er veldig glade i hunden, og det hadde nok jeg også vært. Men litt trist hvis man hadde kjøpt hunden for å bruke den til jakt Nå skal det sies at ikke alle hunder er like dyktige uansett om de er "friske" eller ikke da. Så det blir vel litt feil av meg å si at man bør kreve pengene tilbake. Ikke vet jeg om man hadde fått det heller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 ja, hadde den vært bare "dum", men utseendet ligner jo ikke engelsk setter i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Noen bilder fra ferie på hytta: "Har noen fyr?" Her var det noe som luktet godt! Hun er ikke så liten som hun ser ut! Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Da har vi vært på NKK Bjerke, og Tia ble kvalifisert til å delta på crufts, verdens største hundeutstilling! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Gratulerer! Husk at det kan være litt stress med fly og hotel. Har sett flere tråder på andre forum om reise. Kan være verdt et søk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Da har vi vært på NKK Bjerke, og Tia ble kvalifisert til å delta på crufts, verdens største hundeutstilling! 9272025[/snapback] Oj! Stilig! Gratulerer Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Takk!:-) Må begynne å titte etter fly og hotell nå ja - det blir nok rimelig fort fullbooket! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Øyvind, du påpeker at det er så viktig å gå på kurs med hundene.. Vet du om noen jeg burde gå med min Schäfer tispe? Den er litt over et halvt år nå, og har ikke vært på noen kurs. Hadde den gamle på en god del, men har altså ikke tatt denne siden den har vært veldig grei å lære opp. Jeg burde kanskje ta den på noen kurs, siden jeg ikke har gjort det enda - men er det kurs for hunder som er blitt såppas gamle? Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Øyvind, du påpeker at det er så viktig å gå på kurs med hundene.. Vet du om noen jeg burde gå med min Schäfer tispe? Den er litt over et halvt år nå, og har ikke vært på noen kurs. Hadde den gamle på en god del, men har altså ikke tatt denne siden den har vært veldig grei å lære opp. Jeg burde kanskje ta den på noen kurs, siden jeg ikke har gjort det enda - men er det kurs for hunder som er blitt såppas gamle? 9273535[/snapback] hvor bor du? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Askøy, Bergen. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Askøy, Bergen. 9273656[/snapback] tenkte meg (signaturen) Askøy har vel egen hundeskole? Men vet ikke hvordan prinsippene er der. Ellers har du Fjellanger hundeskole på Stord, i tillegg vil Canis hundeskole snart komme med noe... De holder ofte grunnferdighets og hverdagskurs, konkurranselydighetskurs osv... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Askøy, Bergen. 9273656[/snapback] tenkte meg (signaturen) Askøy har vel egen hundeskole? Men vet ikke hvordan prinsippene er der. Ellers har du Fjellanger hundeskole på Stord, i tillegg vil Canis hundeskole snart komme med noe... De holder ofte grunnferdighets og hverdagskurs, konkurranselydighetskurs osv... 9273787[/snapback] Ok, takk for svar! Tror nok det blir i lengste laget å reise til Stord, da det er ca. 2 1/2 time med buss/bil. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Tia sin kritikk på Bjerke: lovely type with beautyful head + expression. lovely neck, beautiful angulation both etellerannet, beautiful topline + body + backend. moves sound Endret 13. august 2007 av sid_ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Nydelig hund! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 http://static.nettby.no/users/p/u/l/puls/files/0190.jpg 9274703[/snapback] What a lovly bitch Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Blir tur til dyrlegen på torsdag, Mona har begynt å slikke seg på ulvekloa så den er helt pelsløs Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Uffda, Julie. Sånt er ikke noe kjekt. >< håper det ikke er noe alvorlig, da. Og til sid_: Visste jo det da jeg så deg i Oslo i helga, men du fartet så fort av gårde at jeg ikke fikk gratulert deg, så jeg gjør det her: Gratulerer! Tia fortjener det virkelig, og det gjør du og. Skal du være med i NM i juniorhandling nå, eller holder det for din del at Tia har kvalifisert seg? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Er det en grunn til at alle dommerne snakker på engelsk? Er alle engelsk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Internasjonale utstillinger, ofte er dommerne svenske, danske, nederlandske, latviske eller engelske, og utstillere likeså, så derfor skriver de på engelsk. Rett og slett mer internasjonalt. Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Dommeren er fra hellas:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå