Eplefe Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Ja, selvsagt. De har vel et middels behov for aktivitet, så jeg vil tro at plass er det viktigste. En irsk ulvehund er en meget stor, vennlig og kjærlig hund.Den har blitt svært populær pga sitt omgjengelige gemytt. Av utseende er ulvehunden først og fremst bemerkelsesverdig på grunn av sin størrelse. Til tross for sin størrelse er ulvehunden på ingen måte klosset eller vanskelig å ha innendørs. Den er rolig og stillferdig, nærmest doven, og tilbringer det meste av sin tid liggende eller spaserende fredelig omkring. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Den kan jo være verdens snilleste hund ( og det er den sikkert å ) men hun må jo få mange reaksjoner når hun går på tur med den. Spesielt på et sted hvor de ikke er vandt med å se henne og hunden. Jeg elsker hunder, men hadde blitt litt forsiktig av meg vist jeg gikk forbi en så stor en. Selv om den er ganske slank av seg, så ser ikke sååå stor ut. Hun må gå lei av å si til sånne som meg at den er snill, bare stor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 svømmetrening av hund: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Er ikke bare hunden din som ser bra ut altså.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hva er det han har rundt beina? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Hva er det han har rundt beina? 9209202[/snapback] Motstandsmansjetter: Brukes i forbindelse med vanntrening. Veier ingen ting, men gir mer motstand når han drar labbene fremover i vannet, ergo trenes musklene mer effektivt Vi driver og med mye alsidig trening, eks kløv: WP Jeg vet det er litt høyt trekkpunkt på siste bilde, men igjen var dette bare for show Mye lek: Og masse annet som spor, springpole, tug of war, jogging (hver dag om morran) osv... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Fine bilder, virker som om du og hunden får nok aktivisering. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Snublefot: Jeg så rasen på nettet og ble helt solgt, rett og slett Så for min del var det nok utseendet som tiltrakk meg først og fremst med rasen. Sjekket selvfølgelig mentalitet og bruksegenskaper (som det er veldig få av, haha), og fant ut at rasen kunne passe meg. Jeg syns det er en veldig majestetisk hund, og så er jeg så teit at jeg faktisk ville ha en hund som ikke fantes på hvert gatehjørne Vi får mye oppmerksomhet med henne, omtrent alle som går forbi, sykler forbi, eller kjører bil forbi glaner jo så øya nesten faller ut. Og så er det selvfølgelig standardkommentaren om at hun er så stor, jeg hadde vært rik om jeg fikk penger hver gang jeg hørte den. Kan ikke nekte på at rasen er upraktisk, den tar stor plass uansett hvor den er. Vi bor ganske trangt, men jeg mener at man ikke skal leke og herje inne, så derfor gjør det ikke noe. Hun ligger som regel og slapper av uansett. Får plass i baksetet på en bil, selv om sikten blir noe dårlig bakover :!: Så stasjonsvogn er å foretrekke. Spiser ikke så mye som man tror, ca 800gram tørrfòr om dagen pga. ganske lavt aktivitetsnivå. Men skal øke litt der, pga hun har blitt i bedre form og får mer aktivisering Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 oivind_dahle: Hvor får du kjøpt de motstandsmansjette, eller lager du de selv? Av tøy? Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg skjønner ikke hvordan du kan gå lei. Jeg har forresten et valpebilde av Tia! Beklager størrelsen, folkens xPDette er da Tia til sid_ som valp. 9202862[/snapback] Hoho, da var hun liten gitt! 3 mnd gammel tror jeg. Du har ikke flere bilder liggende, har du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er ikke helt sikker, må se igjennom diverse bilder som jeg har liggende, men det kan godt være Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Nytt bilde av min flotte voffs! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Himmel for en pels! :o Nydelig hund. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 oivind_dahle: Hvor får du kjøpt de motstandsmansjette, eller lager du de selv? Av tøy? 9213901[/snapback] Alle produktene du ser på bildet der er kjøpt av www.seleverkstedet.no Jeg gjør en del erfaringer nå, så hvis du har en fungerende hund trenger du ikke kjøpe de ennå Skal bare sjekke ut litt mer på svømmefronten først, hvordan belaste riktig etc Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Bilder av min valp kiwi, som desverre skal avlives i morgen (hvorfor, fin ner du i annen tråd) dette er en sånn "tribute" til kiwi... (gråter hver gang jeg bare ser på henne nå) :(:(:( Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Veldig trist. Hvor finner man denne tråden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Ligger ute her i Dyrehold. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg og Geisha har vært på tur i sola i dag Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Oppe tidlig, dere da! Flotte bilder! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Nå er Ares tre uker Skal betale depositum i morgen. Fikk bilder av han ista og han er ikke videre pen Ser ut som et overvektig marsvin. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå