Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gemyttet på disse er herlig, etter mine erfaringer. Men de er i bunn og grunn vaktbikkjer, så de behandler deg nok ikke så bra hvis du bryter deg inn hos eieren midt på natta :p Men ellers er de visstnok veldig forsiktige og gode med barn, og tar imot fremmede veldig bra hvis de merker at eieren er trygg på dem. Ta en titt på galleriet "Boerboel og barn" på www.boerboel.no, der finner du mange eksempler på dette. Absolutt en trygg og fin rase.

 

Juliess: Potene vokser ganske fort, ja :p

Lenke til kommentar

Bra de begynner med å ha bur utenfor kjøpesentrene. Jeg så dette i Bergen. Virker jo som en perfekt løsning:

 

161fs109680.jpg

 

Bare for å få det klart. Jeg ingen probelemer med Henri. Det var bare noe jeg tenkte sånn generelt med folk som har elghunder o.l (beklager for generalisering). Men han liker ikke fremmede, han begynner å hyle litt hvis en fremmed skal klappe han. Det gjelder bare at de er innom huset et par ganger så forstår han at de ikke er monstre. Men jeg vil ikke la han konfrontere fremmede alene, derfor passer det meg perfekt at jeg kan parkere han inni skogen ved siden av Rema 1000 som sjelden blir brukt (det går en sti gjennom den). Han har aldri bitt noen, han er ikke typen. Men glefse, det kan han. Altså prøve å skremme.

 

Vi gikk på tur i fjellet i mange timer i dag. Han fikk løpe fritt, det elsket han. Men vi satt han i bånd når vi møtte folk eller gikk mot andre sine hytter. Han var ganske flink til å gå, holdt seg nær oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...