mushi Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Valpen min er født! :D Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Valpen min er født! :D 9097646[/snapback] rase? bilder? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Det er Bull Terrier! pappa mamma Valpen kommer til å se ca. ut som pappaen Skulle egentlig a hvit, men jeg klarte ikke bestemme hvilke farger mamme skulle lage Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Lykke til Mushi Tøff rase som trenger ekstremt med oppfølging Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Det er jeg klar over Er på rehabilitering en god stund til, så jeg skal nok få tid til å få skikk på den. Kommer ikke til å gjøre annet enn å sosialisere bikkja og dra på kurs. Skal ha hanne i tillegg, så det blir en utfordring. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Skal ha hanne i tillegg, så det blir en utfordring. 9098064[/snapback] I smell trouble Hehe. Lykke til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer Mushi Blir spennende å følge med dere. Bestemte du deg for valpekurs? Øivind: Har fått meg hundenabo/venninne som forer med Vom & Hundemat. Så nå sitter jeg her med to pølser og skal teste på dyret Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Kommer til å gå for gilabb, hvis de har kurs før valpen er 5 mnd. Hvis ikke blir det Tønsberg hundeklubb. Faren min kommer til å dekke det + bur, så jeg kommer til å ha masse penger til å fylle frysa med råfor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Øivind: Har fått meg hundenabo/venninne som forer med Vom & Hundemat. Så nå sitter jeg her med to pølser og skal teste på dyret 9098089[/snapback] Nice Mona vil bli drithappy Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Du har så rett, så rett. Pølsa forsvant på under ett minutt Jeg kommer nok til å fortsette med dette, regner med bajsen kommer til å bli bra også. mushi: Tror du kommer til å bli fornøyd med gilabb. Syns det er knall individuell oppfølging der. Og klikkertrening er jo frivillig på valpekurs! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Grattis med valp! Du må selvfølgelig poste bilder av den når du får den i hus Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg kan vel kanskje spør her, har en unghund som er 1 år nå, og kan til tider bjeffe ganske mye, stå i vinduet og bjeffe på mennesker og biler som går og kjøre forb... Noen som har noen gode tips for å få voffsen til å slutte? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 For å lære hunden å slutte å bjeffe, må du først lære den å bjeffe på komando. Så kan du lære den å tie stille på komando. Noe annet som også kan fungere er å lære hunden at når den bjeffer får den ikke se ut av vinduet. Trekk for det og vent til hunden har roet seg ned, da kan den få se videre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Bjeffing er en selvforsterkende atferd, mange hunder hisser opp seg selv når de bjeffer eller piper, og derfor er det vanskelig å få dem til å slutte med det. Men fullt mulig. Som mushi sa, fjern hunden fra situasjonen. Ved første bjeff er det NED fra sofaene eller bort fra vinduet kombinert med et bestemt "nei", og trekk for gardinene eller ta fra den muligheten til å se ut. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har skjølv en rottweiler hannhund 6 år Kjempe snill hund og ganske kosen Men igår så jeg en liten hund, men husker ikke hva rasen heter. Kan si litt hvordan den ser ut. Ganske liten, korte bein, brun og hvit, litt lange ører, litt krøller. Eller er det en side hvor jeg kan se bilde av alle rasene ? Takker så mye PS. Fant det på internett nå. Og det var en : Cavalier-King-Charles-Spaniel Endret 19. juli 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Bra du fant det Her er alle rasene fordet: http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?mid=101&s=9 Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Da har familien fått seg hund, og vi valgte boerboel, ettersom vi har god erfaring med dem fra slektninger som også har Valpen heter Bowser, og har veldig flotte foreldre: Mor: http://www.boerboel.no/Coomore%20Tessi.htm Far: http://www.boerboel.no/Norboerboel%20Diablito.htm Her er et bilde av krabaten fra tidligere i uka Han er den brindle av dem Den andre er en lekekompis. Han blir nok en god treningskompis når han blir eldre, men kan ikke begynne med lange turer og sånt enda, siden det da kan være fare for overbelastning. Har veldig god erfaring med gemyttet til boerboeler, selv om de på ukjente kan virke skremmende med sin noen ganger brutale størrelse og bygning Endret 19. juli 2007 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
Mariannezoey Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 grattis med valpen mushi:) Er det foresten noen som har noe formening om hvordan det er å fore en valp (4mnd) på bare Vom og Hundemat.? har bestilt, men hadde tenkt å fore 50-50. problemet er bare at hun ikke tutcher noe av tørfor.. hun bare spytter det ut i skåla igjen... hvis hun får bare V&H, bor jeg gi noe kalsium ol ved siden av..? hilsen Marianne Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 V&H er et fullverdig for. De har lansert et for som heter valp, som er midt i blinken for deg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Takk for lykkeønskninger Jeg har fått bilde av valpen! Den er så søt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå