darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Huffda. Kanskje ikke så lett å finne et nytt hjem til henne med den bakgrunnen heller. Jeg har ikke plass til hund. Hvis ikke skulle jeg gjerne kommet og hilst på henne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Huffda. Kanskje ikke så lett å finne et nytt hjem til henne med den bakgrunnen heller. Jeg har ikke plass til hund. Hvis ikke skulle jeg gjerne kommet og hilst på henne. 9006651[/snapback] Hvis man ikke har plass, eller mulighet til hund der man bor; gjør som meg, kjøp deg hus! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Renner desverre ikke over med penger, her i gården. Så hus må vi først ha peng til Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Samboeren kjøpte hus med en kompis, fordi ingen av dem hadde råd alene. Var faktisk ganske smart. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kunne aldri tenkt meg å dele hus med venner. Hadde nok ikke taklet det. Men jeg håper å få kjøpt hus som har plass til hund og katt en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kunne aldri tenkt meg å dele hus med venner. Hadde nok ikke taklet det. Men jeg håper å få kjøpt hus som har plass til hund og katt en gang i fremtiden 9007236[/snapback] Trodde du skulle gifte deg rik jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kunne aldri tenkt meg å dele hus med venner. Hadde nok ikke taklet det. Men jeg håper å få kjøpt hus som har plass til hund og katt en gang i fremtiden 9007236[/snapback] Trodde du skulle gifte deg rik jeg 9007248[/snapback] Det var din drøm det, din lokkemann! Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Huffda. Kanskje ikke så lett å finne et nytt hjem til henne med den bakgrunnen heller. Jeg har ikke plass til hund. Hvis ikke skulle jeg gjerne kommet og hilst på henne. 9006651[/snapback] Veldig sant Men vi krysser fingrene! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Feteste hundekostyme jeg har sett!! Må ha litt morro og i denne tråden Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvor får man kjøpt slike? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hunden var sikkert lykkelig over å få dra på den plastkrokodillen. Nei til kostymer og ufunksjonelle klær på dyr! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Var på besøk hos noen søte hunder på lørdag God som gull Sønnen til den over. Amstaff/fuglehundmix. Diger hund! veide 40 kg. Gøy når han løp rundt som en gal og skulle lekebite på armene mine. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hunden var sikkert lykkelig over å få dra på den plastkrokodillen. Nei til kostymer og ufunksjonelle klær på dyr! 9039415[/snapback] Kan ikke ha vært noe særlig for hunden å gå å dra på den bak seg, nei. Men bildet var morsomt likevel da. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heihei:) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en norwich terrier? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hunden var sikkert lykkelig over å få dra på den plastkrokodillen. Nei til kostymer og ufunksjonelle klær på dyr! 9039415[/snapback] Er jo greit å ta på dem morsomme ting for å ta morsomme bilder (som dette ) så lenge de ikke gjør motstand, men å la dem gå rundt med det er bare teit. Endret 9. juli 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heihei:) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en norwich terrier? 9040515[/snapback] linky- Hentet fra norsk terrierklubb. Ring litt rundt Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heihei:) Noen som vet hvor jeg kan få tak i en norwich terrier? 9040515[/snapback] linky- Hentet fra norsk terrierklubb. Ring litt rundt 9042027[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Æhhh, da har alle valpene flyttet til nye hjem! Det ble så tomt her Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Æhhh, da har alle valpene flyttet til nye hjem! Det ble så tomt her 9044642[/snapback] Sørgelige greier... Er vel deilig å kunne slappe av igjen. Frister det til gjentakelse? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Sørgelige greier... Er vel deilig å kunne slappe av igjen. Frister det til gjentakelse? 9045132[/snapback] Visst har det vært mye arbeid og veldig slitsom, men det har vært masse kos også! Jeg skal ha ett valpekull igjen ja, uten tvil. Da skal jeg tinge av en av tispevalpene til meg selv også! Dessuten skal jeg sørge for å ta meg ferie de siste 4 ukene av valpenes liv, for det er plent umulig og helt umenneskelig å skulle ha 100% stilling samtidig som man skal ta seg av valpene når de er fra 4 uker og oppover. Kan hende jeg er sytete og sliten nå, og det er garantert folk som klarer begge deler samtidig, men jeg skal være ærlig å innrømme at det ikke kommer til å gå. Jeg har vært heldig å ha gooood hjelp av mora mi som har tatt seg av valpene mens jeg har jobbet og tatt kjøretimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå