mushi Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Vi har nå bestemt oss for at vi skal kjøpe en valp, og har bestillt. Så da er det bare å vente til hun er leveringsklar 8942032[/snapback] Hvordan rase? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Dvergpinschervalpene mine Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Koooooooseklomper! Vil kose med... *sukk* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke bare kos da! Forestill deg at du jobber ca 120% stilling. I tillegg har du en over hundreprosent stilling hjemme med masse jobbing og litt kos. De tisser, bærsjer , spiser , hyler . .. og av og til er jeg så heldig at de sover i 2 timer i strekk. Da må jeg enten gjøre husarbeid eller prøve å få meg en blund selv slik at jeg er noenlunde våken til jeg begynner på nattevakt ;P Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er det som er fint med andres valper! Kose masse og så la matmor gjøre alt det andre Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Ja det er fryktelig hyggelig når alle jeg kjenner har lyst å komme på besøk og blir sittende 1-2 timer og kose med valpene når jeg aller helst gjerne skulle ligget og sovet eller vasket gulv :!: Men de er nydelige også da, ingen tvil om det! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Vi har nå bestemt oss for at vi skal kjøpe en valp, og har bestillt. Så da er det bare å vente til hun er leveringsklar 8942032[/snapback] Hvordan rase? 8942257[/snapback] En golden retriver Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tror ikke de lider, det er jo ikke noe smertefullt ved å gå på bakbeina når de er trent til det fra fødselen av. Det er bare det at jeg syns ikke det er rett å holde en hund som ikke kan bevege seg stort sett som en normal hund i live. Jeg syns også det er feil å f. eks amputere to bein og sette den halvdelen av kroppen i rullestol 8935918[/snapback] Vel, det finnes mange andre ting som har blitt avlet frem i hunderaser som kan sidestilles med dette. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Tispen til min søs er drektig. Hun hadde vist stukket av for lenge siden mens hun hadde løpetid. Dette har de ikke fortalt til meg før nå da hun har blitt rundere og pattene hennes er større. De hadde tatt henne med til dyrelegen fordi de syns det var så rart at hun hadde store patter og at hun hadde blitt rundere men nå er det altså for sent til å ta abort på valpene. Jaja blir nok flere blandingshunder til salgs. Litt irritert på de fordi det ikke er første gang hun stikker av når hun har løpetid. Nå er det bare å lese mer om dette med valper og slikt. De skal jo ha litt miljøtrening osv.... Får hjelpe til så godt eg kan og få kose med valpene som belønning. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Du får være god onkel og bidra til at valpene får best mulig sosialisering Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Er det noe her som er medlem av nkk og kommer inn på dogweb? Trenger hjelp til noe og hadde vært fint med en pm. Endret 3. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 En slik Cavalier King Charles Spaniel har vi. Veldig rolig, snill og lydig hund. Hun er 5 år gammel Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Her er et bilde av den valpen som vi skal hente i begnnelsen av August. Rasen er Tibetansk Spaniel. Gleder meg! Endret 3. juli 2007 av eMPea Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Haha. Sært bilde, jeg hadde alvorlige problemer med å se hunden i riktig vinkel med en gang. Men nå som jeg ser det skikkelig ser jeg jo at hunden er supersøt! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Lenge siden jeg har postet bilde av verdens vakreste hund: Bildene blir større ved å trykke på de: Et bilde jeg ofra MYE for å få til (Ble dritvåt) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Her er et bilde av den valpen som vi skal hente i begnnelsen av August. Rasen er Tibetansk Spaniel. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gleder meg! 8993066[/snapback] Skikkelig kosehund Endret 3. juli 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Skikkelig kosehund 8993213[/snapback] Ja, mammas kriterier var at det skulle være en liten hund som kunne være turkamerat, familiehund, ikke skremmer vettet av folk som er nervøse for nye hunder noe tibetansk spaniel er kjent for, man må "hilse først" ellers trekker den seg unna. Dette er en stor fordel siden barnebarna "får fnatt" med en gang en hund kommer løpende mot dem. I tillegg er de veldig rolige inne og er små nok til å "kose i fanget" mens man ser på tv. Vi var å så på en tibbe fra samme kennelen i går og da var vi alle solgt for å si det mildt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Veldig søt tibbe dere skal skaffe dere, og oyvind_dahle, Kåre er nydelig som alltid. Fy søren så flotte vinkler han ser ut til å ha. Også det ansiktet/hodet da... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har hatt 2 hunder i mitt 16årige liv. en labrador fullblods som kom fra en veldig bra familie, kunne vært med på konkurranser men vi valgte å ikke gjøre det. denne levde vel til jeg var 5år så når jeg var 14år tror jeg fikk vi en blanding av labrador og en annen type retriver, husker ikke i farta. men denne ble syk og måtte gis bort til blindeforbundet pga vi ikke hadde flere titalls tusen og bruke på hunden. btw; veldig greit å skaffe seg hund fra blindeforbundet, alle hundene som er litt for lekene eller for "hyper" som barn blir ikke trent opp til å bli blindehund, disse gis bort eller selges for en billig penge til de som vil ha. men til poenget, har sett litt på finn.no etter labrador, rett og slett elsker labradorer. men fullblods rase er ganske dyrt 10 000 og oppover. så jeg tenkte en blanding av for.eks labrador og en annen rase. så så jeg denne annonsen på finn.no HER: ) og HER (var veldig mange andre også, så denne var vel egentlig et bra eksempel jeg fant er det veldig risikofylt å kjøpe blandingshunder som dette? eller vil det fungere helt fint?=) må fungere veldig bra med barn, noe jeg vet labrador ivertfall gjør. (Moren er ren schæfer og faren er blanding av shæfer, golden retriver, labrador og elghund. Endret 4. juli 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
fhl Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 men til poenget, har sett litt på finn.no etter labrador, rett og slett elsker labradorer. men fullblods rase er ganske dyrt 10 000 og oppover. så jeg tenkte en blanding av for.eks labrador og en annen rase. så så jeg denne annonsen på finn.no HER: ) og HER (var veldig mange andre også, så denne var vel egentlig et bra eksempel jeg fant er det veldig risikofylt å kjøpe blandingshunder som dette? eller vil det fungere helt fint?=) må fungere veldig bra med barn, noe jeg vet labrador ivertfall gjør. (Moren er ren schæfer og faren er blanding av shæfer, golden retriver, labrador og elghund. 8998474[/snapback] Jeg vet ikke hvorfor du elsker labrador, men hvis det er på grunn av egenskapene eller utseende, er det slett ikke sikkert at du får dette i en blandingshund. Blandingshunder kan bli fantastiske, men det kan være vanskelig å forutsi hordan hunden blir når den blir voksen. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå